Aihe: Mikä Custom Shopia vaivaa?
1
Jake24-25
30.03.2006 20:36:12 (muokattu 30.03.2006 20:37:37)
Tietääkö joku mikä Custom Shopia vaivaa? Sähköposteihin ei enää vastata vaikka ennen vastattiin kiitettävällä nopeudella esim. jopa yöllä jos oli päivällä lähettänyt viestiä. Olen yrittänyt sähköpostitse ja myös puhelimitse kysellä jo yli kuukausi sitten tekemästäni piuhatilauksestani mutta en ole saanut vastausta. Puhelimessa vain sanottiin että ko. tuote on loppu. Minulle ei ole ilmoitettu nytkään kun yli kuukausi on kulunut mistään toimitusvaikeuksista. Aikasemmin yhteyttä pidettiin sieltä suunnasta. Onneksi tässä tapauksessa rahaa ei ole kiinni kun tilasin laskuun mutta epätietoisuus vaivaa. Toisinaan tällaiset sähköposteihin vastaamattomuudet kielivät tietyistä ongelmista. Liekö nyt sama juttu? Tiedän kyllä Custom Shopin muutosta Kruunuhakaan, mutta silti luulisi infoa tilauksista heruvan. Aion kyllä taas soitella heille päin, mutta ajattelin kysellä onko muilla Muusikoiden.nettiläisillä samanlaisia kokemuksia? Aikaisemmista asioinneistani Custom Shopin kanssa on jäänyt todella hyvä maku ja olisi todella sääli jos se pilaantuisi tällaisen takia.
Joees
30.03.2006 20:40:24
Tietääkö joku mikä Custom Shopia vaivaa? Sähköposteihin ei enää vastata vaikka ennen vastattiin kiitettävällä nopeudella esim. jopa yöllä jos oli päivällä lähettänyt viestiä. Olen yrittänyt sähköpostitse ja myös puhelimitse kysellä jo yli kuukausi sitten tekemästäni piuhatilauksestani mutta en ole saanut vastausta. Puhelimessa vain sanottiin että ko. tuote on loppu. Minulle ei ole ilmoitettu nytkään kun yli kuukausi on kulunut mistään toimitusvaikeuksista. Aikasemmin yhteyttä pidettiin sieltä suunnasta. Onneksi tässä tapauksessa rahaa ei ole kiinni kun tilasin laskuun mutta epätietoisuus vaivaa. Toisinaan tällaiset sähköposteihin vastaamattomuudet kielivät tietyistä ongelmista. Liekö nyt sama juttu? Tiedän kyllä Custom Shopin muutosta Kruunuhakaan, mutta silti luulisi infoa tilauksista heruvan. Aion kyllä taas soitella heille päin, mutta ajattelin kysellä onko muilla Muusikoiden.nettiläisillä samanlaisia kokemuksia? Aikaisemmista asioinneistani Custom Shopin kanssa on jäänyt todella hyvä maku ja olisi todella sääli jos se pilaantuisi tällaisen takia.

Ainakin itse Harri on tämän viikon muistaakseni Frankfurtissa. Joten ehkä siksi ei kuulu mitään, jos siis Harrin kanssa oot asioinut aiemmin.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Ville A.
30.03.2006 20:45:48
Jep, tosiaan noiden messujen takia varmaankin monessa liikkeessä saattaa olla vähän vajaata palvelua normaaliin nähden. Itsellä on juuri reklamaatio uudesta kitarasta odottamassa käsittelyään kun firman porukka on tällä hetkellä Frankfurtissa, ensi viikon alussa lupasivat hoitaa homman.

Tietenkin asia erikseen jos posteihin ei ole vastattu pitkään aikaan, se on todella harmillinen tilanne..
Up and down that road in our worn out shoes, talkin' 'bout good things and singin' the blues
Jake24-25
30.03.2006 20:45:48 (muokattu 30.03.2006 20:49:16)
Ainakin itse Harri on tämän viikon muistaakseni Frankfurtissa. Joten ehkä siksi ei kuulu mitään, jos siis Harrin kanssa oot asioinut aiemmin.

Joo, olen aikaisemmin asioinut juuri Harrin mutta myös jonkun muun työntekijän kanssa. Ja vaikka omistaja olisi Frankfurtissa niin luulisi muidenkin vastailevan sähköposteihin omistajan poissaollessa tai toimittavan tilauksia yms.. Lisäksi on kysymys jo yli kuukausi sitten tehdystä toimittamattomasta tilauksesta joka on pitkä aika katsoi asiaa miten hyvänsä. Custom Shopin toimitukset aikaisemmin tilatessani ovat olleet jopa ällistyttävän nopeita - joskus tuote on tullut jopa seuraavana päivänä ja pisimmilläänkin on mennyt vain noin viikko. Kiitos jokatapauksessa vastauksestasi ja myös muille mahdollisille vastaajille!

EDIT: Luulisi lisäksi että koko porukka ei olisi yhtä aikaa Frankfurtissa tai muualla matkoilla ja kauppa olisi auki matkankin ajan. On aika kallista kaupalle pitää putiikkia kiinni ulkomaanmatkojen ajan.
Twinkle
30.03.2006 20:49:17
niillä on kiire kantaa Avatarin über-hienoja TGP-sertifikoituja kaappeja sisään ja sitten samantien raahata niitä onnellisten ostajien autoihin.
Joees
30.03.2006 20:50:07
Joo, olen aikaisemmin asioinut juuri Harrin mutta myös jonkun muun työntekijän kanssa. Ja vaikka omistaja olisi Frankfurtissa niin luulisi muidenkin vastailevan sähköposteihin. Lisäksi on kysymys jo yli kuukausi sitten tehdystä toimittamattomasta tilauksesta joka on pitkä aika katsoi asiaa miten hyvänsä. Custom Shopin toimitukset aikaisemmin tilatessani ovat olleet jopa ällistyttävän nopeita - joskus tuote on tullut jopa seuraavana päivänä ja pisimmilläänkin on mennyt vain noin viikko. Kiitos jokatapauksessa vastauksestasi ja myös muille mahdollisille vastaajille!

Juu, kyllähän ne nopiasti tulevat. Mut kyllä minäkin jouduin aikanaan vahvistinta venaamaan kun ei ollut varastossa, meni reilu kuukausi siinäkin. Se ei ollut millään saralla CS:n vika, sillä valmistajalla itsellään kesti kauemmin kuin piti. Mutta niin, en todellakaan tiedä ketä kaikkia on messuilla. Osa ainakin hoitaa muuttoa. Mut ikävä homma, toivottavasti saat tavarat pian! Eihän se silleen kivaa ole.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Ville A.
30.03.2006 20:53:15
Lisäksi on kysymys jo yli kuukausi sitten tehdystä toimittamattomasta tilauksesta joka on pitkä aika katsoi asiaa miten hyvänsä.

Tämä on totta, mielestäni nykyään pari viikkoa on sellainen siedettävä aika mikäli tilaus ei sisällä mitään erikoista tavaraa. Neljä viikkoa alkaa olla jo siinä, että mielestäni pitäisi olla hyvä selitys sille mikseivät tuotteet ole tulleet perille.

No, toivottavasti kamat tulevat pian.
Up and down that road in our worn out shoes, talkin' 'bout good things and singin' the blues
Jake24-25
30.03.2006 20:59:43 (muokattu 30.03.2006 21:22:33)
Juu, kyllähän ne nopiasti tulevat. Mut kyllä minäkin jouduin aikanaan vahvistinta venaamaan kun ei ollut varastossa, meni reilu kuukausi siinäkin. Se ei ollut millään saralla CS:n vika, sillä valmistajalla itsellään kesti kauemmin kuin piti. Mutta niin, en todellakaan tiedä ketä kaikkia on messuilla. Osa ainakin hoitaa muuttoa. Mut ikävä homma, toivottavasti saat tavarat pian! Eihän se silleen kivaa ole.

Joo, ymmärrän kiireet esim. muutot yms. ja ongelmat mikäli valmistajalla tai tukkurilla menee laskettua pidempi aika CS:lle toimittamiseen mutta sitä en tajua että miksei ongelmista soitella tai sähköpostia lähetetä. Minun olisi kyllä helpompi ymmärtää mikäli he olisivat oma aloitteisesti informoineet minua että toimituksessa on ongelmia tai muita kiireitä on mutta kun mitään ei kuulu niin se suututtaa ja pilaa minun silmissäni niinkin loistavan kaupan kuin CS:n maineen ainakin vähäksi aikaa. Kiitti myötätunnosta kaikille vastanneille! Ei ole todellakaan kivaa olla ilman piuhoja kun vanhat piuhat ehdin jo myydä pois.:) Oletin aikaisempien useiden hyvien kokemusten perusteella että saisin piuhat CS:lta viimeistään viikon päästä. Tietenkin oma vika oli kun myin vanhat piuhat pois mutta luotto CS:a kohtaan oli todella kova ja nyt se on valitettavasti ainakin vähäksi aikaa mennyt. En raskinut ostaa väliaikaisia piuhoja koska jos tilaamani Spectraflexit olisivat saapuneet.
tala
30.03.2006 22:01:53

Hyvin ja nopeasti sieltä on aina vastailtu tosiaan sähköposteihin ym, ja palvelu on ollut muutenkin asiallista ja hyvää, mutta varmaankin johtuen tuosta muutosta, Helsingin pää ei ole ihan viimeaikoina ehtinyt ja kyennyt samaan malliin toimimaan normaalisti, ja vastailemaan sähköposteihin yms. Näin kävi vähän aikaa sitten myös minulle, asiaa kovasti ihmettelin, kun vastaus on tullut aina todella nopeasti, ja nyt ei kuulu mitään.... joten soitin asiatani suoraan Orivedelle, ja sain vastauksen sieltä, ja asiani hoidettua.
Rämppy
31.03.2006 09:52:31 (muokattu 31.03.2006 09:57:20)
Soita sinne. Puhelimeen siellä vastataan ihan sujuvasti. Voi olla, että muuttohässäkän takia eivät ehdi roikkua tietokoneen ääressä.
EDIT: toivotaan nyt kuitenkin, että kyseessä on muuttohommasta johtuva tilapäinen häiriö eikä ylpistyminen, mikä on vaarana kun rupeaa krunikalaiseksi.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Jake24-25
31.03.2006 18:54:50 (muokattu 31.03.2006 18:56:55)
Soita sinne. Puhelimeen siellä vastataan ihan sujuvasti. Voi olla, että muuttohässäkän takia eivät ehdi roikkua tietokoneen ääressä.
EDIT: toivotaan nyt kuitenkin, että kyseessä on muuttohommasta johtuva tilapäinen häiriö eikä ylpistyminen, mikä on vaarana kun rupeaa krunikalaiseksi.

Olisin soittanut tänään taas uudestaan, mutta tänään sitten sain vihdoinkin tilaukseni. Hyvä näin, mutta pidän edelleen kiinni siitä mielipiteestäni että kun tilaus on myöhässä monta viikkoa niin siitä olisi pitänyt ilmoittaa oma-aloitteisesti. Tässä tapauksessa kannatti odottaa, koska Spectraflexin piuhat ovat loistavia - aivan eri luokkaa kun ne piuhat joita olen tähän asti käyttänyt. Tämä tilaus siis lopulta hoitui, mutta pisteet kyllä laskivat CS:n osalta selvästi. Ehkä (toivottavasti) tämä moka jää yksittäistapaukseksi CS:n osalta joten voin vastaisuudessakin tilata heiltä. Vastaavan tilanteen toistuessa on sitten ehkä syytä harkita vakavasti tilaamatta jättämistä, mutta nyt en vielä näe syytä siihen.
Welc
31.03.2006 19:36:43 (muokattu 31.03.2006 21:59:38)
Ei kai pitäisi näin myöhässä mainita, mutta jospa joku muu edes hyötyisi. Spectraflexejä saa nimittäin huomattavasti edullisemmin Soitin Laineelta. Custom Shopista ei sivujen mukaan löydy muuta kuin Vintage-piuhoja, jotka maksavat 5,5m pituudella 43e suoralla ja 45e kulmaplugilla, siinä missä Soitin Laineen hinnat on 27e ja 29e.
Jake24-25
31.03.2006 21:53:34 (muokattu 31.03.2006 21:54:49)
Ei kai pitäisi näin myöhässä mainita, mutta jospa joku muu edes hyötyisi. Specraflexejä saa nimittäin huomattavasti edullisemmin Soitin Laineelta. Custom Shopista ei sivujen mukaan löydy muuta kuin Vintage-piuhoja, jotka maksavat 5,5m pituudella 43e suoralla ja 45e kulmaplugilla, siinä missä Soitin Laineen hinnat on 27e ja 29e.

Oho! Onpa hinta-eroa! No en ole hävinnyt mitään koska tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus.:)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)