Anonyymi muusikko 30.03.2006 15:58:25 | |
---|
Viikatteen laulajahan taitaa soitella tuolla Techin 120:llä. Vai soittaako sillä pienemmällä. No jokatapauksessa onpahan löytänyt miun makuun hyvät äänet siitä. Voimmie lähtee |
FVampir 30.03.2006 18:10:26 | |
---|
mietin tuossa että saman hintaseksi tulee hommata tuo flexu XL + floorboard ku käytetty ad120vt + pod xt live.. Tällön ois samat soundit ja ominaisuudet ku flexussa ja lisäksi ois voxin soundit ;) ku tuohon kuitenki pitää joku boardi tuohon flexuun hommata ja ne maksaa melkosesti... |
Muovinen 30.03.2006 18:58:36 | |
---|
Mullakin saattaa olla vaffarin hankinta eessä ja itekkin tuon Line6 ja Voxin välillä oon. Voxissa on ainakin melkoisia luottamusonkelmia ollut käyttäjäpalautteiden (harmony-central) perusteella, liekkö ongelma korjattu uudemmissa. Kokemusta on vain Line6 joten testaamaan täytyy ainakin päästä ennen päätöstä. Line6 logiikka on mulle kyllä jotenkin hankala, onko Vox sillä osastolla parempi? |
Aki 30.03.2006 20:22:26 | |
---|
Voxissa on ainakin melkoisia luottamusonkelmia ollut käyttäjäpalautteiden (harmony-central) perusteella Harmi ettei se ratkaisu leviä yhtä kulovalkean tavoin. Kyseessä on edullinen efektiloopin jakki, jonka kytkin hapettuu, ja tulee pätkimistä. Omaani ja kaverini vehkeeseen on noi vaihdettu, eikä mitään ongelmia. Ja ne on yhtä helppo vaihtaa tohon kuin mihin tahansa vahvistimeen, ei oo prosessoriin suoraan juotettu noi jakit. Line6 logiikka on mulle kyllä jotenkin hankala, onko Vox sillä osastolla parempi? Väittäisin että on. Se käyttäytyy kuin normaali vahvistin. Kyllä mä sen manuaalinkin luin, mutta aikalailla kaikki toiminnot oli selviä jo ekan lyhyen testin jälkeen. Tehdaspresettien palauttaminen ja pedaalien kalibrointi tietty asia erikseen, mutta niitäpä harvemmin tarttee. |
tommijk 30.03.2006 20:27:08 (muokattu 30.03.2006 20:29:09) | |
---|
OSTAKAA mun valvetroniksi! |
Muovinen 30.03.2006 20:40:59 | |
---|
Harmi ettei se ratkaisu leviä yhtä kulovalkean tavoin. Kyseessä on edullinen efektiloopin jakki, jonka kytkin hapettuu, ja tulee pätkimistä. Omaani ja kaverini vehkeeseen on noi vaihdettu, eikä mitään ongelmia. Ja ne on yhtä helppo vaihtaa tohon kuin mihin tahansa vahvistimeen, ei oo prosessoriin suoraan juotettu noi jakit. No eihän sitä mitään kivaa ja hyödyllistä kannata levittää ;) Tommy The Catilta voisin kyllä tuon VOXin melkein napata kunhan saan tietää että tuleeko eräästä bändivirityksestä mitään. Ihan hyvän kuuloiset soundinäytteet oli. Vielä kun keksis mistä rahat repii tohon... |
marklaar 30.03.2006 20:58:21 | |
---|
Hyvänkuuloisia näytteitä ovat,vain yhtä enää kaipaa. Eli olisko mahdollista saada klippiä tyyliin rosolta puhtaalle pikkausvoimaa vähentämällä? Vähän haastetta tuohon putkimallinnukseen..:P Paljonkos tollasesta AD120VT+VC12 setistä pummataan käytettynä? Jos vaihtelis oranssistäkkiä tyystin erilaiseen ratkaisuun.. "Please, let these marklars stay where they can grow and prosper without any marklars, marklars, or marklars." |
tommijk 30.03.2006 21:30:04 | |
---|
OSTAKAA mun valvetroniksi! |
kojones 30.03.2006 22:16:43 (muokattu 30.03.2006 22:20:16) | |
---|
|
marklaar 30.03.2006 22:18:26 | |
---|
"Please, let these marklars stay where they can grow and prosper without any marklars, marklars, or marklars." |
Aki 30.03.2006 22:41:06 | |
---|
Monet on kyselleet lähteekö voxista hyvää hevi soundia, tässä niitä näytteitä joita lupasin. Kaikissa näytteissä tube screamer mallinnus boostaamassa. Vahvistimen gain n. klo 12ssa. Toivottavasti näistä jotain kuvaa saa.. Jopas jotain. Puhut minun suulla. Kaikki kuten edellä, mutta näemmä mun mikki on hieman kirkkaammassa paikassa: http://www.mikseri.net/artistit/?id=53189 Hyvä toi sun Bassman-esimerkki pikkurososta. Paljonkos tollasesta AD120VT+VC12 setistä pummataan käytettynä? 650 e. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=99985 Vaikka VC-12:n hinta (T: 311€) onkin tullut alaspäin, se on yhä reilusti kalliimpi kuin VC-4 (T: 198€). |
superfly 30.03.2006 22:58:24 | |
---|
Vaikka VC-12:n hinta (T: 311€) onkin tullut alaspäin, se on yhä reilusti kalliimpi kuin VC-4 (T: 198€). Totta. VC-12 on myös aika reilusti parempi joka suhteessa. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Jopas jotain. Puhut minun suulla. Kaikki kuten edellä, mutta näemmä mun mikki on hieman kirkkaammassa paikassa: http://www.mikseri.net/artistit/?id=53189 Jaahas.. oli niitä hi gain sampleja näköjään sittenkin saatavilla :) Ihan hyvän kuuloisia, kyllä noista valvetronixin tunnistaa. OSTAKAA mun valvetroniksi! |
joukov 31.03.2006 02:53:00 (muokattu 31.03.2006 02:53:59) | |
---|
Onhan tuolla torilla Flextone III:nkin ja hintakin vielä tingittävissä. FBV:n saa näköjään ostettua erikseen torilta jos haluaa ja II+lauta -yhdistelmiä löytyy myös. Ohjekirjaa hetken vilkaisemalla saa Flextonenkin käyttäytymään niin kuin itse haluaa, ei se vaikeaa ole. Puheet tietokoneen laajennusosioista kannattaa jättää omaan arvoonsa, mainittu ominaisuus tuo vain lisäarvoa vahvistimelle eikä ole negatiivinen asia. Käyttäköön se joka haluaa. Hakusanat: flextone ja fbv Terveisin onnellinen Vettan omistaja. |
FVampir 31.03.2006 12:31:09 | |
---|
Mut noi ei oo XL malleja... tosin yks sellanenki ois kohtuuhintaan saatavilla boardin kans jos omistaja rupeaa luopumaan.. |
Muovinen 31.03.2006 16:19:58 | |
---|
Mut noi ei oo XL malleja... tosin yks sellanenki ois kohtuuhintaan saatavilla boardin kans jos omistaja rupeaa luopumaan.. Millä sen saa siitä luopumaan? nimim. potentiaalinen ostaja |
FVampir 01.04.2006 14:28:04 | |
---|
Mietti tuos et myykö vai eikö ku ei kuulema käyttöä kamalasti ole... Kävinpä tänään testaamassa voxi techin ja linen Voxi varmaan kotiin tulee.. Line 6 oli paskana... välillä kuulu niinku pitää ja välillä katos ääni ja rätisi kokoajan.. joten lie osto varmaan tuoki takia jääpi.. vaikka varmaa iha mainio peli toimiessaan oiski... Vielä sellanen että onko tuossa voxissa putki etuaste. Kullaksella oulussa näin väittivät. Trademarkissa oli kans kivat soundit mutta tarvii pedaalit kaveriksi efektiejä varten i ei oikeen inspaa.. Line 6sta lähti kaikis paras mashall mainen metallisärö mutta ku tuolla omalla marsulla on soittanu kohta 6 vuotta ni ei oikeen jaksa kaivata sitä ku siihen on kyllästyy jo :D Vox oli kaiken lisäksi vielä tosi näppärä käyttää.. Line 6 taas hankala. Voxista sai tosi nopeesti haluamansa soundit ulos... eikä oikeestaan mitää muuta ku tosi sykkää ja räyhä säröä jääny kaipaamaan.. Siispä kysyisiki että löytyykö esim behrigeri halvoista pedaaleista tuohon apua? |
tenkainen 01.04.2006 15:08:32 | |
---|
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |