Aihe: Tällästakin sattuu
1
K.Suninen
30.03.2006 21:15:04
Tänään marssin vihaisena musakauppaan.

Marraskuussa olin tilannut jo täällä myös aiemmin mainitun 12" Istanbul/Alchemy Sweet Mini-Hatsin, toimitusajaksi myyjä sano että "saattaa mennä sellaset 2 viikkoo, tai vähän yli.."
Sitten olin tässä vuoden alusta lähtien käynyt siellä kyselemässä kuukausittain pellistä, ja aina vain tulee käsien heiluttelua..Liikkeen pomo tammikuun lopussa tosin lupasi että helmikuussa tulee varmana.

Sitten päätin että nyt kun oli kulunut about 17 viikkoa, nii johan saa riittää. Löin kuitin tiskille ja sanoin että kauppa peruuntuu nyt, rahat takas (puolet maksettu etukäteen). No myyjä, vilkkaana miehenä meni äkkiä lukkoon ja alko siinä säheltään, pyysi venaan hetken ja lähti jonnekki.. Sitten kohta tuli takas alko selittää tyyliin "jooIhmeJuttuSeJooSeAkiJarmoMattiNeOnJotenkiSekottanuTosiaan..Niin että sen pellin pitäis tosiaan olla hyllyssä.."
Ja siellähän se vittu soikoon olikin.
Lupasin tulla seuraavana päivänä käteisen kaa enkä varmana pulittais siitä täyttä hintaa. Myyjä oli kovin ymmärtäväinen.
Mietin vaan että kuinkakohan kauan se pelti oli jo siellä hyllyssä homehtunu?..

Että tällästa on kai käynyt muillekkin?
Weckl on muovia hähähää
Ar1
30.03.2006 22:21:10
Saitko alennusta pellistä, kuinka paljon?
Ihme porukkaa noi musaliike-kauppiaat.
Capish!
Youni
30.03.2006 23:39:49
Soitin-Laineella:

Menin katsomaan varaamiani Cabrioita. Haluamastani Wine Red-värisestä setistä oli kuljetuksessa haljennut lattiatomin muovipäällyste lämpötilaerojen vuoksi. Otin kuitenkin setin kotiin, kun lupasivat parin viikon sisään lähettää uuden lattiatomin. Tämä tomi tuli lopulta muistaakseni 2-3 kuukauden päästä.

Kun olin vihdoin saanut ehjän setin, huomasin, että tämän uuden lattiatomin rungon kerrosten välissä oli halkeumia. Lisäksi saumaa oli paikkailtu rajusti liimalla ja puukitillä. Uusi valitus ja tällä kertaa uusi tomi tulikin nopeasti. Että sellaista :D
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
hollmi-5
31.03.2006 00:03:37
Ostin vuonna 2000 Premierin Genista-setin. Bassorumussa oli sitten värivirhe. Maksoin setistä bassorumpua vaille olevan hinnan. Ilmoitin, että loput rahat ja bassorumpu tulevat, kun uusi rumpu on saapunut. Viikko vain meni, kun uusi tuli Englannista.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
HCW
31.03.2006 00:47:19 (muokattu 02.04.2006 18:54:07)
Mulla ei varsinaisesti ole koskaan ollut mitään ongelmia suomalaisten liikkeiden kanssa. Ainoa todellinen ja isompi hässäkkä on ollut muutama vuosi takaperin Thomannin kanssa.

Itse soittelen myös kitaraa rumpujen ohessa ja ostin n.4 vuotta takaperin Thomannilta muutaman kitaratelineen ja kitaraefektejä. Loppusumma piti olla jotain 2700 markkaa. Odottelin kamoja muistaakseni kuukauden päivät ja kamat sitten saapuivatkin lopulta postiin. Menin hakemaan pakettia postista ja virkailija toteaa, että loppusumma on tonnin enemmän, siis 3700 markkaa yhteensä. Katselin sitten laskua ja 59 markan telineistä oli laskutettu 590/kpl. Ei muuta kun soittelemaan Saksaan ja sieltä tulikin lasku faksina, muutaman päivän päästä. Kamat kotiin ja soittelemaan. Kuukauden päästä tulee Ulosotosta kirje, että "Arvoisa...olette jättäneet Thomann Oy Ab:lle 990 markkaa maksamatta ja näin ollen suorittamatta jäänyt lasku on jätetty ulosottoviraston perittäväksi". Päälle vielä useamman satasen lisäkulut. Soitin kohtalaisen vihaisena ensin Thomannille, että miten voin olla teille velkaa kun kaikki vermeet toimitetaan postiennakolla ja miten tällaista voi ylipäänsä tapahtua. Perään vielä n. 50 muuta soittoa Saksan ja Suomen virastojen välillä. Kaikki lopulta kunnossa, mitä nyt puhelinkuluja ja menettyä aikaa muutama päivä ja virastoissa käyntejä.

Kuukausi eteenpäin selkkauksesta tulee samalainen kirje uudestaan missä laskun summa on jo lähemmäs 2000 markkaa plus ne lisäkulut. Sama ruljanssi uudestaan pystyy ja viimeisenä soitin sitten Thomannille pomoja myöten jossa ilmaisin asiani ja tyytymättömyyteni kohtalaisen voimakkaasti painokelvottamalla tekstillä (muistutin äreissäni myös sakemannia Lapin polttamisesta ym.mukavasta).No, kaverit yrittävät kaikin mahdollisin keinoin pitää asiakkaan tyytyväisenä ja lupavaat korvata kaiken menettämäni ajan, puhelinkulut ym. mitä ohessa tuli. En minä mitään korvausta ollut vailla, hyvää ja asiallista palvelua lähinnä. Lopulta menee kaksi viikkoa ja postiluukusta tipahtaa...mikäpä muu kuin Thomannin uusi kuvasto.

Saksasta en enää ikinä osta mitään. Suosin ennemmin paikallista soitinliikettä.

Että semmosta...
"Joskus luulen osaavani soittaa"
vapauskauppias
31.03.2006 01:01:20
ilmaisin asiani ja tyytymättömyyteni kohtalaisen voimakkaasti painokelvottamalla tekstillä (muistutin äreissäni myös sakemannia Lapin polttamisesta ym.mukavasta)

+

Olipa kyllä aika tilanne. Sympatiat saat ainakin täältä.
Sa(n)kari
31.03.2006 02:43:19
Tilasin nuo nykyiset Meinlin Byzance crashit, 16 tuumainen oli valmiiksi paskana, oli sellanen monta milliä paksu rokama ihan reunassa. Jäi ottamatta, onneks sattu olemaan liikkeessä toinen samanlainen hyllyssä.
Simpson, eh?
Bobana
31.03.2006 08:43:40
Soitin-Laineella:

Joo-o.
Et ole ainoa joka on joutunut ton Laineen kanssa kiukuttelemaan takuu-asioista. Perrrk..!

Peltiä sai odotella 2,5 kk... On se jukolauta että myydään asiakkaalle satojen eurojen tuotteita jollain takuulla ja sitten venutellaan asioita edestakaisin ja levitellään käsiä. Lähettävät köntissä pellit tehtaalle vedoten kalliisiin rahtikustannuksiin... Paskan marjat!!! Eiköhän se valmistaja maksa ne kustannukset jos heidän tuotteensa on rikkoutunut valmistusvirheen vuoksi.

Niin kauan nuollaan persettä kun sinne rahaa syydät mutta jos tulee jotain sanomista niin palvelu tyssää siihen. Käsittämätöntä asiakaspalvelua.
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Bobana
31.03.2006 08:47:09
(muistutin äreissäni myös sakemannia Lapin polttamisesta ym.mukavasta)

He he! :D
lethus1
31.03.2006 09:04:39 (muokattu 31.03.2006 09:05:17)
Edit: turha viesti, oli samasta jo jauhettu...
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
DethBanger
31.03.2006 12:32:43
Mulla oli mun Jackson KV tilauksessa että tampereelta tai helsingistä päin tulis just se tietty vibratallamalli. Sitten 2vk sanoi että kestää tilaus korkeintaan. Odotettiin siinä kolmisen viikkoa ja soitettiin kauppaan ja kitara oliki ollu siellä jo yli viikon sitte eikä ollu otettu meihin yhteyttä. Melkein sama tarina.
"No matter how beautiful a woman is, she still shits." - Dave Fucking Mustaine
K.Suninen
31.03.2006 14:38:35 (muokattu 31.03.2006 14:38:59)
Tänään marssin vihaisena musakauppaan.

Marraskuussa olin tilannut jo täällä myös aiemmin mainitun 12" Istanbul/Alchemy Sweet Mini-Hatsin, toimitusajaksi myyjä sano että "saattaa mennä sellaset 2 viikkoo, tai vähän yli.."
Sitten olin tässä vuoden alusta lähtien käynyt siellä kyselemässä kuukausittain pellistä, ja aina vain tulee käsien heiluttelua..Liikkeen pomo tammikuun lopussa tosin lupasi että helmikuussa tulee varmana.

Sitten päätin että nyt kun oli kulunut about 17 viikkoa, nii johan saa riittää. Löin kuitin tiskille ja sanoin että kauppa peruuntuu nyt, rahat takas (puolet maksettu etukäteen). No myyjä, vilkkaana miehenä meni äkkiä lukkoon ja alko siinä säheltään, pyysi venaan hetken ja lähti jonnekki.. Sitten kohta tuli takas alko selittää tyyliin "jooIhmeJuttuSeJooSeAkiJarmoMattiNeOnJotenkiSekottanuTosiaan..Niin että sen pellin pitäis tosiaan olla hyllyssä.."
Ja siellähän se vittu soikoon olikin.
Lupasin tulla seuraavana päivänä käteisen kaa enkä varmana pulittais siitä täyttä hintaa. Myyjä oli kovin ymmärtäväinen.
Mietin vaan että kuinkakohan kauan se pelti oli jo siellä hyllyssä homehtunu?..

Että tällästa on kai käynyt muillekkin?

Tänään sitten kävin ostamassa tuon.. Maksoi siis 244€ ja itse sanoin että maksan tästä 200€ ja kapulat päälle. Liikkeen pomo oli myymässä ja tiesi että olin vittuuntunut. Hintaehdotukseksi häneltä tuli 220€, siihen en sanonut mitään, olin vain hiljaa kunnes myyjä antoi periksi ja pisti 210€. Kaupat tuli. Vihdoinki. On ihan hintansa arvonen pelti.
Weckl on muovia hähähää
K.Suninen
01.04.2006 20:53:49
Oikeestaan nyt vähän pidempään soiteltuna ihan sairrrraan hyvä pelti. Ostakaa kaikki sellanen.
Weckl on muovia hähähää
Bobana
01.04.2006 23:41:35
Oikeestaan nyt vähän pidempään soiteltuna ihan sairrrraan hyvä pelti. Ostakaa kaikki sellanen.

oooukke...?
Jaska
01.04.2006 23:43:32
oooukke...?

älä rölöö
Bobana
01.04.2006 23:58:03
älä rölöö

Örbädölölörbä.... ?

Mä nyt en tätä nettikulduuria ymmärrä muutenkaan ni antakee anteeks...
Epämuusikko
02.04.2006 02:20:49

Onko se "vain-jazz"-pelti?
I like my women like i like my coffee: quiet !
K.Suninen
02.04.2006 17:29:27
Onko se "vain-jazz"-pelti?

No okei. Ei se kyllä oo mikään hevipelti laiskaan, muttaaa..funkkiin ihan hyvä... ja sellaseen... mutta jazziin ihan sikahyvä jeejee!!
Weckl on muovia hähähää
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)