Köpö 01.09.2003 11:01:55 | |
---|
Olen suunnitellut ostaa kotimikseriksi karaokelle ja kakkos- varamikseriksi keikalle Behringerin MX1804X (235€) tai UB1832 FX- PRO (299€). Saatan myös vetää sen kautta rumpumikkini päämikseriin. Kumman otan ja perusteluja? X |
Roberto 01.09.2003 12:18:48 | |
---|
Olen suunnitellut ostaa kotimikseriksi karaokelle ja kakkos- varamikseriksi keikalle Behringerin MX1804X (235€) tai UB1832 FX- PRO (299€). Saatan myös vetää sen kautta rumpumikkini päämikseriin. Kumman otan ja perusteluja? Ota halvempi, saat halvemmalla kohta samanlaisen tilalle. Hymiö. |
aape 01.09.2003 17:20:51 | |
---|
Olen suunnitellut ostaa kotimikseriksi karaokelle ja kakkos- varamikseriksi keikalle Behringerin MX1804X (235?) tai UB1832 FX- PRO (299?). Saatan myös vetää sen kautta rumpumikkini päämikseriin. Kumman otan ja perusteluja? Kannattaapi ottaa tuo UB sarjalainen. Siinä on huomattavia parannuksia soundin suhteen. Behkun ongelmahan on miksereissä ollut nuo etuasteet ja UB sarjaan niihin on vihdoin saatu parannuksia. -Kun soittotaito ja soundi on kohdallaan, on aika jäädä eläkkeelle- |
Dr. Love 09.09.2003 12:59:44 (muokattu 09.09.2003 13:00:10) | |
---|
Kannattaapi ottaa tuo UB sarjalainen. Siinä on huomattavia parannuksia soundin suhteen. Behkun ongelmahan on miksereissä ollut nuo etuasteet ja UB sarjaan niihin on vihdoin saatu parannuksia. oks noilla etuasteilla paljoankin eroa? meinaa pitäis itekkin hankkia mikseri, ja oon ajatellut tota halvempaa(surkea rahatilanne). mut parempi on aina parempi... pahus.... Jack Daniel's, it's what's for dinner. |
Miten ois Behkun sijasta joku näistä uusista Yamahan MG sarjalaisista. Etuasteita on kehuttu Behkuja paremmiksi eikä kuulemani mukaan noista B:n integroiduista efekteistä juuri mihinkään ole. Ennemmin vaikka joku Alesiksen tai Lexiconin efektilaite kylkeen. Noh, allekirjoittaneella on tuollainen tulollansa aktiivikaappien eteen..jää nähtäväksi lunastaako lupaukset. |
Leikari 24.09.2003 09:30:41 | |
---|
Miten ois Behkun sijasta joku näistä uusista Yamahan MG sarjalaisista. Etuasteita on kehuttu Behkuja paremmiksi eikä kuulemani mukaan noista B:n integroiduista efekteistä juuri mihinkään ole. Ennemmin vaikka joku Alesiksen tai Lexiconin efektilaite kylkeen. - missä on kehuttu/verrattu?? - itsekin vierastan mikseriin integroituja efektejä, mutta helpottavatpahan roudausta & jos käyttö ei ole kovin vaativaa vaan "perusjuttuja" niin kaipa hommansa hoitavat. Kotipajaan on syytä laittaa erilliset efektit - tc tai lexicon esimerkiksi ... ja ellei raha heti riitä niin voi halpa-efekti vaihtaa sitten finanssien salliessa.. |