Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 518 19 20 21 22112 113 114 115 116
pardy
30.03.2006 17:45:06

Olen muuten vakavasti miettinyt tatuoivani Mega Manin nahkaani. Eikä mitään lamea SNES-mania vaan ihka legendaarisen NES-veikkosen.

Hyppyasennossa tietenkin.

Totta helvetissä otat. Olis aivan älyttömän hieno.

Muutenki tykkään tatuoinneista missä on värejä ja mielellään aika kirkkaitakin saa olla.
Sarko
30.03.2006 18:05:20
Totta helvetissä otat. Olis aivan älyttömän hieno.

Tämä on siis nyt varmistettu, Blue Bomber tulee iskeytymään meikän nahkoihin.

Ehdottomasti värikkäitä tatuointeja sais olla nykyään enemmänkin, alkaa pikkasen jo kaikki stnan tribaalit ja kyyneleen ja käärmeet ja kanget olemaan pikkasen kulunutta kamaa. Mietin että vois ottaa vasempaan käteen Mega Manin huimassa ilmalennossa, valmiina kurmottamaan pahiksia ja sitten oikeaan käteen Dr. Wily ohjaamassa jotain pirullista laitettaan.

Jumalauta, Mega Man rulettaa.
Stakes are high, but so am i.
Rattata
30.03.2006 19:19:53
Nipsuli, onks sun tazga tommone: http://www.gbfam.com/negative/pics/koln04.jpg
Jani The Rock
30.03.2006 20:27:26

Go Sarko! Helvetin hyvä idis tuo. Oon kans joskus funtsinut Mega Man -kuvaa. Sen vihreäpukusen Powerpuff Girlin vois kans lyöttää nahkaansa, mikä hitto sen nimi nyt onkaan.
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
sus
30.03.2006 20:50:53
Go Sarko! Helvetin hyvä idis tuo. Oon kans joskus funtsinut Mega Man -kuvaa. Sen vihreäpukusen Powerpuff Girlin vois kans lyöttää nahkaansa, mikä hitto sen nimi nyt onkaan.

Mariosieni vois olla iha jees nahkassa! vaikkapa ranteessa.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Sarko
31.03.2006 11:23:09
Sen vihreäpukusen Powerpuff Girlin vois kans lyöttää nahkaansa, mikä hitto sen nimi nyt onkaan.

Sehän on Buttercup! Toinen mahdollinen kovis tatuoitavaksi oli Earthworm Jim, loistava peli ja mahtava piirretty.

Juma, Kesällä hakkaan Blue Bomberin nahkaan.
JoeHans
31.03.2006 16:35:22
Hoho, kävin eilen verikokeessa ja alko heikottaan. :D Saas nähä minkälainen kokemus edessä.
"Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" -Homer J. Simpson
Järvihirviö
31.03.2006 19:41:03
Toinen mahdollinen kovis tatuoitavaksi oli Earthworm Jim, loistava peli ja mahtava piirretty.

Totta. Kaikki, missä Dan Castellaneta näyttelee, on hyvää.
Jormaz
01.04.2006 00:45:09
Jos mä jotain hakkautan ihoon niin se on Houmeri.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Sarko
01.04.2006 01:42:59
Earthworm Jim, toimii.
kyuss
01.04.2006 12:51:03
Voi vittu. Miten tää liittyy tähän? Se oli vitsi, mutta mun kädestä ei oikeesti saa kunnon kuvaa.

Ei munkaan. Oon kummitus, enkä sen vuoksi näy kameran kuvissa tai peileissä.
aarghto
02.04.2006 02:31:29

Yksinkertaiset ideat on yleensä niitä parhaita. Ideoitani en kerro koska varastaisitte ne kumminkin.
It is better to be pissed off than pissed on.
Sinap
02.04.2006 12:17:15
Oon nyt vuoden miettiny, että minkälaisen ottais..sen pitäs jotaa tarkottaa, mut ei sais olla mikään kliseinen..oikeaan käteen, ranteen ja kyynärpään väliin, selkäpuolelle..siinä ei olis paljoa noita luomiakaan...kun niillä olen siunattu..

Onks kukaan menny ottaa liikkeeseen ekan niin, ettei ollu hajuakaan, minkälaisen haluaa ja sit vaan löytäny kivan?
"Siinähän se tuubi onkin."
nikomati
02.04.2006 14:13:35

Oon nyt vuoden miettiny, että minkälaisen ottais..sen pitäs jotaa tarkottaa, mut ei sais olla mikään kliseinen..oikeaan käteen, ranteen ja kyynärpään väliin, selkäpuolelle..siinä ei olis paljoa noita luomiakaan...kun niillä olen siunattu..

Onks kukaan menny ottaa liikkeeseen ekan niin, ettei ollu hajuakaan, minkälaisen haluaa ja sit vaan löytäny kivan?

ens viikolla meinaan juurikin näin toimia.
koskaan ei voi olla liian gei.
Aakoo
02.04.2006 18:05:22

Joo on näin tullut toimittua. Parhaat kuvat on tulleet juuri näin, toisin en yhtä poikkeusta lukuunottamatta ole ottanut kuvaa suoraan katalogista. Viimeiset kuvat on tullut otettua sillä tavalla, että ollaan aluksi keskustelut sitä että mitä kuva tulee esittämään.. Tyyliin "tuollainen isohko karppi ja parit sudenkornnot ja paljon vettää.. ". Karppi piirrettiin paperille, kun se oli peite kuva, mutta muuten meni aika pitkälti iholle somitteluksi koko homma.
Johnnyk
06.04.2006 09:19:29

Mariosieni vois olla iha jees nahkassa! vaikkapa ranteessa.

Serkkutyttö meinaa ottaa sellasen. SMB3:n nes-grafiikalla.

Itse ajattelin hyppäävän SMB1:n pikku-Marion ottaa kehooni.
http://juhlakaivuri.tk/
Wahi
06.04.2006 12:02:37
Hahahahahahahah, päivän naurut.

Jatkakaa.
Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen...
JoeHans
09.04.2006 15:55:25
Viime viikolla tuli postissa kirje, jota olin odottanut kuin pikkupoika joulua. :) Helvetin hienon kuvan oli tämä Hiltunen vääntäny tuosta mun raakileesta. Ensin katteli vähän ihmeissään sitä kun oli oikeastaan ihan erin näkönen mitä tuo alkuperänen. Nyt kun sitä tässä katellu muutaman päivän niin alkanu näyttään aika helvetin tökeröltä sutulta tuo oma piirros. :D Noh, kolmen viikon kuluttua voinki sitten varmaan laitella jo kuvia näkösälle. :)
"Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" -Homer J. Simpson
mimmas
13.04.2006 22:22:58
Viti sentään. Mäkin haluan tatuoinnin. Haluisin sellasen 'Haamujengi' merkin reiteen. Tätyy vaan odotella tuota täysi-ikäisyyttä. Ja miettiä kahdesti.
Okei, antakaa mennä boys.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)