Aihe: Muusikon liikunta
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Musiikkia korville
30.03.2006 12:54:57

teboili

selli
Olen hidas mutta tyhmä
jeppeq
30.03.2006 13:03:37
Pesetin auton viimeks essolla, ne harjat liikku, minä en.
Valehtelisin jos väittäisin
Musiikkia korville
30.03.2006 13:06:23

kesoili
Olen hidas mutta tyhmä
AnselmiMaa
30.03.2006 14:28:12 (muokattu 30.03.2006 14:34:56)

Minä pesetin seittemäntoistavuotiaalla naikkosen alulla, enkä myöskään liikkunut. Se teki hommat! ; )
Siis auton!! ..pesetin. NiinNO SE PESI MUN AUTON! juu-u...häh...eihän tässä kukaan hermostu?
Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa.
jjussila
30.03.2006 14:33:41
Minä pesetin seittemäntoistavuotiaalla naikkosen alulla, enkä myöskään liikkunut. Se teki hommat! ; )

Oot kohta rikosrekisterissä jos toi tosta vielä nuorentuu....
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
AnselmiMaa
30.03.2006 14:35:33
Oot kohta rikosrekisterissä jos toi tosta vielä nuorentuu....

En ehtiny..
jeppeq
30.03.2006 14:53:02
Siis auton!! ..pesetin. NiinNO SE PESI MUN AUTON! juu-u...häh...eihän tässä kukaan hermostu?

mää taijan tietää, kih kih kih khiiiiiiiiiii öks
Valehtelisin jos väittäisin
EP
30.03.2006 14:56:37

Eiks' sulla liikkunu mikään? 8))
AnselmiMaa
30.03.2006 15:01:04
Eiks' sulla liikkunu mikään? 8))

Silimä räpsähti pari kertaa. Mitennii?
Sertzo S
30.03.2006 20:27:49
Heti, kun kelit tästä sekkentyy, niin lähen mökille tontinreunan puustoa harventaan moottorisahalla. Siinä sitä saa hyötyliikuntaa raikkassa ulkoilmassa.
KoskPaavo
30.03.2006 22:25:49
Heti, kun kelit tästä sekkentyy, niin lähen mökille tontinreunan puustoa harventaan moottorisahalla. Siinä sitä saa hyötyliikuntaa raikkassa ulkoilmassa.
Mulla sama rojekti, 13 paksuhkoa leppää nurin ja pätkiksi.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
isojussi
31.03.2006 13:39:31
Mää kolailen lunta.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Tankero
31.03.2006 18:32:32
Mää kolailen lunta.

Ja minä ostin verekset sompakot tänään.
Varmasti, vissiin.
Tankero
31.03.2006 18:34:02
Mulla sama rojekti, 13 paksuhkoa leppää nurin ja pätkiksi.

Samma här. Muutama sata metriä vanhan pellonojanvarren koivikkoa pitää pistää alkuun sileäksi.
Varmasti, vissiin.
Ukko
01.04.2006 21:14:37

Punttisalia ja hiihtoa itse. Sitten kuuluttajana pesisotteluissa ja raveissa (ensi kesänä n 30 "kuulutus keikkaa").

Punttisalilta pari "hauskaa" muistoa. Jullea tehdessä 120 kg niskassa ja nenän verisuonten pettäessä toistot jossain kympin kohdalla varmistajana toimineen kaverin housuille veret puhaltaen. Toinen kyykyssä 190 kg sarjassa verisuoni silmässä puhki ja silmä punaisena aikaa x.
Sertzo S
01.04.2006 21:15:54
Punttisalilta pari "hauskaa" muistoa. Jullea tehdessä 120 kg niskassa ja nenän verisuonten pettäessä toistot jossain kympin kohdalla varmistajana toimineen kaverin housuille veret puhaltaen. Toinen kyykyssä 190 kg sarjassa verisuoni silmässä puhki ja silmä punaisena aikaa x.

Vaarallista hommaa, kun suonet noin katkeilee.
jon lord
03.04.2006 11:38:00 (muokattu 03.04.2006 11:47:12)

Sullahan ne nenän verisuonet paukku ilman rautaakin nuorena miehenä.

Edit: Mulle sattui kolmisen vuotta sitten vaarallinen tilanne jääkiekkokaukalossa. Olin silloin 86 syntyneiden vastuuvalmentaja täällä meidän seurassa. Meidän kanssa treenas säännöllisesti kaksi nais pelaajaa joista toinen pelaa nykyään Ilveksen naisten edustuksessa ja toinen Tapparan nais joukkueessa. Eli aika kovia muijia, olivat kyllä silloinkin. Olin keskikentällä tarkkailemassa kiertoharjoitusta ja tein sen virheen että hetkeksi käänsin selkäni kentälle päin. Sitä ei saa koskaan tehdä. Samassa hetkessä kolahti takaapäin joku niskaani. Toinen näistä naisista tuli selkäedellä minua päin ja KOVAA. Putosin jäälle välittömästi ja vintti pimeeksi. Apuvalmentaja tietenkin ryntäsi heti luokseni ja kysyi kun taju palasi minulle pienen hetken kuluttua että liikkuuko jalat ja kädet. Sanoin että liikkuu mutta sattuu niin Perkeleesti selkään. Pienen hetken vaihtoaitiossa istuttuani palasin jäälle mutta kaali oli kyllä lopputreenin ajan ja myöhemmin illalla kotona aika kipeä. Onneksi oli kypärä päässä . Pidän aina jäällä ollessani kypärää päässä ja luulen että se pelasti minut silloin isommilta haavereilta koska löin pääni jäähän aika kovaa.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Tankoprinssi
03.04.2006 20:27:28

Mutta oikeasti: Paska on maailman vahvin, koska se laittaa maailman vahvimmankin miehen kyykkyyn.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
EP
03.04.2006 20:37:15
Mutta oikeasti: Paska on maailman vahvin, koska se laittaa maailman vahvimmankin miehen kyykkyyn.

Kyllä kankkunen on vielä kovempi!

Paskantaa voi housuunsa seistenkin ja jopa keikalla, niinkuin tuolla "Minkä väristä musiikkia soitatte"- palstalla todettiin.. 8))
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)