hullu_ukko 30.03.2006 17:23:40 | |
---|
Eli tuli tässä mieleen että mitä jos kerättäis adressi ja lähetettäis vaikka into-luthmanille. Jos siis saisimme deanit takaisin suomeen. olisiko yrittämisen arvoista? NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1 |
Räbbänä 30.03.2006 17:27:29 | |
---|
Olisiko yrittämisen arvoista? Kyllä! Olen mukana! Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Leper Messiah 30.03.2006 17:36:01 | |
---|
No älkää nyt Into Luthmanille ainakaan! johonkin kunnon kauppaan edes. |
hullu_ukko 30.03.2006 17:38:56 | |
---|
se oli vaan esimerkki. mutta adressia tässä yritetään nyt kuitenki kerätä. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
Kuljukka 30.03.2006 17:59:23 | |
---|
Mikä ettei. |
elbowski 30.03.2006 18:00:10 (muokattu 30.03.2006 18:38:50) | |
---|
Kyllähän minä allekirjottasin, ois hienoa päästä niitä Razorbackeja kokeilemaan. E. 2 x päästä. Kannattaisiko musamaailmalle heitellä vaikka sähköpostia että juu ollaan tässä adressia keräämässä, että kiinnostasko? Raivo määrää nuotin |
hullu_ukko 30.03.2006 18:02:02 | |
---|
Eli adressia kasaamaan vai? NO ANTEEKS!!!
McNulty 30.03.2006 18:36:41 (muokattu 30.03.2006 18:37:07) | |
---|
Lähetetäänkö adressi Dean Guitarsille vai jollekin kotimaiselle maahantuojalle? Musamaailmaan vois ehdottaa Deania, sillä siellä on muutenkin näitä ESP/LTD heviskeboja :) edit: ja krankin vermeitä... ois sit dime-repertuaari edustettuna. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Ei taida muutaman nimen adressit paljoa hetkauttaa mitään musamaailmaakaan, valitettavasti. |
LaXu 30.03.2006 18:43:14 | |
---|
edit: ja krankin vermeitä... ois sit dime-repertuaari edustettuna. Musamaailmahan jo myy Krankeja. Vai tarkoititko, että jos Deanejakin alkaisivat myydä niin olisi Dime-repertuaari hoidossa? Minä ainakin haluaisin päästä tuota Hardtail-sarjaa testaamaan. |
McNulty 30.03.2006 18:45:19 | |
---|
Musamaailmahan jo myy Krankeja. Niin niin! Vai tarkoititko, että jos Deanejakin alkaisivat myydä niin olisi Dime-repertuaari hoidossa? Tarkoitin. Minä ainakin haluaisin päästä tuota Hardtail-sarjaa testaamaan. Minulle yksi Dean ML '79 floikalla projektiskebaksi. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Gramer 30.03.2006 18:58:59 | |
---|
Ei taida muutaman nimen adressit paljoa hetkauttaa mitään musamaailmaakaan, valitettavasti. Kyllähän minä allekirjoitan jo ihan ystävällisyyden takia, vaikka ei nuo Deanit pahemmin muuten kiinnosta. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
hullu_ukko 30.03.2006 19:02:11 | |
---|
Lähetetäänkö adressi Dean Guitarsille vai jollekin kotimaiselle maahantuojalle? Musamaailmaan vois ehdottaa Deania, sillä siellä on muutenkin näitä ESP/LTD heviskeboja :) mulle sanottiin tänään musiikkiliikkeessä näin: kitaroiden maahantuojat tekevät sopimuksia kitarafirmojen kanssa erilaisilla kitaramessuilla, joten eiköhän se pidä kotimaiselle maahantuojalle lähettää. Joten miten adressin kerääminen pitäisi toteuttaa? NO ANTEEKS!!!
LaXu 30.03.2006 19:12:26 | |
---|
Joten miten adressin kerääminen pitäisi toteuttaa? Onhan noita sivuja netissä joihin voi oman addressin perustaa ja siihen mukaan haluavat lykkäävät nimen kaavakkeeseen ja lähettävät. |
hullu_ukko 30.03.2006 19:20:01 | |
---|
Onhan noita sivuja netissä joihin voi oman addressin perustaa ja siihen mukaan haluavat lykkäävät nimen kaavakkeeseen ja lähettävät. olisko kellään linkkiä sellaselle sivulle? NO ANTEEKS!!!
kimurantti1 30.03.2006 19:28:01 (muokattu 30.03.2006 19:29:41) | |
---|
olisko kellään linkkiä sellaselle sivulle? Paras ratkaisu olisi varmaan että tekisit itse sellaisen sivun kun että laitat jonnekin sivulle missä on miljoona muutakin adressia. Voit varmaan kuvitella miten paljon erilaisia adresseja on, sehän vaan hukkuisi sinne. Itseäni ei Deanit juuri kiinnosta, ja kovasti epäilen saataisiinko tuollaisella adressilla mitään aikaan. Periaatteen tasolla silti ihan hieno idea jos sellaista jaksat ruveta keräämään. Edit: Adressi muuten kirjoitetaan ainakin suomen kielessä yhdellä d:llä;) Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
LaXu 30.03.2006 19:28:28 (muokattu 30.03.2006 19:29:40) | |
---|
olisko kellään linkkiä sellaselle sivulle? http://www.petitiononline.com on yksi mahdollisuus, mutta tuollaisen sivun tekeminen itsekään ei olisi mikään iso juttu. Ja eihän se addressi mihinkään huku jos siihen linkki postataan vaikka tänne. |
hullu_ukko 30.03.2006 19:31:09 | |
---|
hmm.. ei se iso työ olis jos osais tehdä koneella muuta ku napsauttaa netin päälle. NO ANTEEKS!!!
Twinkle 30.03.2006 20:13:36 | |
---|
Lisäksi sanon vielä senkin, että nettiadressilla ei ole mitään merkitystä mihinkään, kukaan sellaista ota missään tilanteessa vakavasti. Suosittelen että niiden nimien kerääminen tapahtuisi vaikkapa lyömällä sopivat laput musaliikkeisiin ja nimet kerättäisiin niihin. Tai jotenkin, kunhan ne nimet on paperilla ja kirjoitettuna, mutta netin kautta se on pelkkää ajanhaaskausta. |
hullu_ukko 30.03.2006 20:28:06 | |
---|
Lisäksi sanon vielä senkin, että nettiadressilla ei ole mitään merkitystä mihinkään, kukaan sellaista ota missään tilanteessa vakavasti. Suosittelen että niiden nimien kerääminen tapahtuisi vaikkapa lyömällä sopivat laput musaliikkeisiin ja nimet kerättäisiin niihin. Tai jotenkin, kunhan ne nimet on paperilla ja kirjoitettuna, mutta netin kautta se on pelkkää ajanhaaskausta. tällänen oli mullakin mielessä. joten tehdäänkö niin että minä vien lappuja vaasan musiikkiliikkeisiin jne. eli kerätään alueittain: -Hullu ukko (vaasa) - - - - - - - - NO ANTEEKS!!!