Aihe: podit
1 2
Ristikita
30.03.2006 17:42:28
Mitä eroo on line6 pod II:lla ja podxt:llä? muuta kun hinta
Ristikita
30.03.2006 18:00:01
saako siihen liitettyä pedaalia?
kimurantti1
30.03.2006 18:09:33
saako siihen liitettyä pedaalia?

Tottakai saa. Täältä pitäisi löytyä olennaisimmat erot: http://www.line6.com/products/pods/
Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa? Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl...
McNulty
30.03.2006 19:55:36
PODxt:n saa kiinni USB-liitännällä tietsikkaan ja voit nauhoittaa sen kautta täysin häiriötöntä matskua... plus että voit latailla GuitarPort softan ja haeskella CustomTonen sivuilta tuhansia muiden tekemiä soundeja jne. jne.
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
Ristikita
30.03.2006 20:38:34
mikä pedaali siihen sopii?
LamaAjanElvis
30.03.2006 20:42:11
PODxt:n saa kiinni USB-liitännällä tietsikkaan ja voit nauhoittaa sen kautta täysin häiriötöntä matskua... plus että voit latailla GuitarPort softan ja haeskella CustomTonen sivuilta tuhansia muiden tekemiä soundeja jne. jne.

Mulla ei ainakaan kuulu mitään koneelta kun tökkään usb:n koneeseen. Pitääkö sille olla joku softa tai jotain?
"you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin. Sormet lähtee soundista.
Invader
30.03.2006 20:52:21
Mulla ei ainakaan kuulu mitään koneelta kun tökkään usb:n koneeseen. Pitääkö sille olla joku softa tai jotain?

Pod toimii ulkoisena äänikorttina, jolloi kaikki ääni mitä Pod tuottaa, tulee ulos Podin kuulokeliitännästä. Jos haluat monitoroida soittoa nauhoittelun aikana niin joko kuulokkeet päähän tai sitten (niinkuin itse teen) johto Podin kuulokeliitännästä tietokoneen line in -liitäntään.
Tai sitten ei..
LamaAjanElvis
30.03.2006 21:03:33
Pod toimii ulkoisena äänikorttina, jolloi kaikki ääni mitä Pod tuottaa, tulee ulos Podin kuulokeliitännästä. Jos haluat monitoroida soittoa nauhoittelun aikana niin joko kuulokkeet päähän tai sitten (niinkuin itse teen) johto Podin kuulokeliitännästä tietokoneen line in -liitäntään.

No okei. Kuulokkeet podiin ja korville, usb piuha podista koneeseen, nauhoitusohjelma koneelta nauhoittamaan... missäs vaiheessa piti jotain jäädä nauhalle?

Ainoa tapa millä olen saanut nauhoitettua, on laittaa vetää podin ja koneen välille ihan normaali audio piuha, niin mikäs tehtävä sillä usb:llä enää on?
"you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin. Sormet lähtee soundista.
Invader
30.03.2006 21:17:38
No okei. Kuulokkeet podiin ja korville, usb piuha podista koneeseen, nauhoitusohjelma koneelta nauhoittamaan... missäs vaiheessa piti jotain jäädä nauhalle?

Ainoa tapa millä olen saanut nauhoitettua, on laittaa vetää podin ja koneen välille ihan normaali audio piuha, niin mikäs tehtävä sillä usb:llä enää on?

No sun pitää siitä nauhoitusohjelmastasi valita nauhoituslähteeksi se Pod. Ja tosiaan, ajurit se USB:n kautta nauhoittelu vaatii kyllä.

Lataa Line6 Monkey, se kertoo onko sulla ajurit sun muut ajan tasalla:
http://www.line6.com/software/?hard … mp;os=Windows+XP&submit=Show%3A
Tai sitten ei..
Exhausted
30.03.2006 21:25:25

mikä pedaali siihen sopii?

Line6:n jalkaohjaimilla tai midiboardeilla voi vaihtaa podin saundeja, ja podia ennen tai sen jälkeen voi laittaa mitä tahansa efektejä
JR
30.03.2006 21:33:25

ulkoisesti ei juuri eroja.. molemmat näyttää pefletiltä tai punaselta perseeltä.
Kannattaa ostaa räkkimalli niin ei joudu vahingossa saunanlauteille.

XT:ssä kaikkea enemmän ja mallinnuksia ruuvattu erilaisiksi. Jotkut pod 2.0 mallinukset on parempia mutta yleisesti ottaen xt-pod 2.0 6-4.
"God speaks trough Dr.Phil & Ted Nugent"
LO
30.03.2006 22:10:49 (muokattu 30.03.2006 22:11:47)
Anteeksi nyt tää avautuminen, mutta herranjumala missä on edes pieni oma-aloitteisuus? Line6:n sivuilta löytyy tasan kaikki ja vielä aika helposti mitä täälläkin on kysytty. Eikä tarvitse edes kovin kummoista englannintaitoa...
Quu
30.03.2006 22:16:28

Anteeksi nyt tää avautuminen, mutta herranjumala missä on edes pieni oma-aloitteisuus? Line6:n sivuilta löytyy tasan kaikki ja vielä aika helposti mitä täälläkin on kysytty. Eikä tarvitse edes kovin kummoista englannintaitoa...

Ihan vaan heittona, eikä pahalla: Mitä jos sitä enklannintaitoa on nolla? Täältä saa vastauksen ymmärtämällään kielellä.
En riedä aloittajan englannintaidosta, mutta tuli tälläinen asia vaan mieleen.
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
PoLFus
30.03.2006 22:20:42

Pod XT + pedaali - yhdistelmän korvaisi kyllä mielestäni POD XT Live.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
LO
30.03.2006 22:37:04
Ihan vaan heittona, eikä pahalla: Mitä jos sitä enklannintaitoa on nolla? Täältä saa vastauksen ymmärtämällään kielellä.
En riedä aloittajan englannintaidosta, mutta tuli tälläinen asia vaan mieleen.

Mulla on sellainen taustaoletus, että jokainen ala-asteen käynyt osaa englantia edes jonkin verran. En siis tuomitse ketään, ihmettelen vaan... Mutta jatkakaa ihmeessä, ihan hieno juttu että ihmiset jaksavat vastailla näihin toisin kun mä joka avaudun oma-aloitteisuuden puutteesta:)
Joees
30.03.2006 23:06:42
Mulla on sellainen taustaoletus, että jokainen ala-asteen käynyt osaa englantia edes jonkin verran. En siis tuomitse ketään, ihmettelen vaan... Mutta jatkakaa ihmeessä, ihan hieno juttu että ihmiset jaksavat vastailla näihin toisin kun mä joka avaudun oma-aloitteisuuden puutteesta:)

Itseasiassa ei kaikki osaa, kovinkaan hyvin. Muutamat mun tuntemat haltsaa enklantin just silleen et ehkä saattas pärjätä. Mut lukeminen sun muu on hidasta. Monilla kavereilla lukiossakin aikanaan oli englanti yks vaikeimmista aineista. Ei uponnut niin millään.
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
LO
30.03.2006 23:11:56
No ehkä vaadin liikoja, mutta en kai mä oo ainoa kellä pisti silmään pieni oma-aloitteusuuden puute? Tai ehkä oon vaan väsynyt. Taidan mennä nukkumaan...öitä:)
LamaAjanElvis
31.03.2006 00:25:37
No sun pitää siitä nauhoitusohjelmastasi valita nauhoituslähteeksi se Pod. Ja tosiaan, ajurit se USB:n kautta nauhoittelu vaatii kyllä.

Lataa Line6 Monkey, se kertoo onko sulla ajurit sun muut ajan tasalla:
http://www.line6.com/software/?hard … mp;os=Windows+XP&submit=Show%3A

Kiitti. Sain viimein toimimaan. Kerran koneen tiltattua käynnistin uudelleen ja sitten näkyi pelittävän.
touhis
31.03.2006 09:30:19
PODxt:n saa kiinni USB-liitännällä tietsikkaan ja voit nauhoittaa sen kautta täysin häiriötöntä matskua...

Häiriötöntä pikku varauksella... Aika yleinen ongelma tuossa on se napsahtelu ja rutina.
Everything is simple with IBM.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)