Aihe: Kultainen Nuoruus nuottia kaivataan
1 2 3 4 5 6
BigPapa
30.03.2006 15:36:10

siiheen

taa daa da Taatta ram pap paadaaappa pam pap paa daa da

kohtaan "taatta" - en anna periks, ja pitkällä remololla hampaat irvessä nauraen..
Sitten tietty "ram" on perusiskun paikka, mutta sehän nyt on perusjutzka.

Hauskempi olis tolle da:lle....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Musiikkia korville
30.03.2006 15:37:55 (muokattu 30.03.2006 15:38:53)

siiheen

kohtaan "taatta" - en anna periks, ja pitkällä remololla hampaat irvessä nauraen..
Sitten tietty "ram" on perusiskun paikka, mutta sehän nyt on perusjutzka.

Mutta toi "taatta":han on just ykkösellä... Häh.

edit: Taatta kestää koko tahdin ja siihen alkuun aksentti. Vai eikö?
Olen hidas mutta tyhmä
Lennu
30.03.2006 15:38:27

Hauskempi olis tolle da:lle....

Jos se olis Lähde Lappeenrantaan, niin kräshiä voi läiskiä ihan millä laskulla tahansa.

"lähde lap*pshh*rantaan, hump*pshh* siellä soi..."
himassa.net :: "Sun mutsis on niin läski, et ku se laittaa korkkarit jalkaan ni se löytää öljyy!" -Captain Planet.
jeppeq
30.03.2006 15:38:53
Mutta toi "taatta":han on just ykkösellä... Häh.

sulla on sequ nurin, se on kaks kol
Valehtelisin jos väittäisin
EP
30.03.2006 15:39:42
Sitähän mä just kysyinkin miten rumpunuotit kirjoitetaan.
Meidän muskarissa rumpunuotit tulee vasta ensi vuonna.

Samalla tavalla kun muutkin nuotit, eri viivoille ja viivojen väliin tulee eri rummun, pellin iskut ja muut perkussiosoittimet.

Joskus käytetään erilaisia "palluroita" myös, merkitsemään esim. rummuston eri osia.

Rumpalit voi kertoa lissää..
AnselmiMaa
30.03.2006 15:40:06
Voi.....!?!
Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa.
Musiikkia korville
30.03.2006 15:40:19

sulla on sequ nurin, se on kaks kol

Ei me mulle kaaliin. Niinku laitoin tohon edelle editin, ni mun mielestä se "taatta" on tahdin mittanen.
Olen hidas mutta tyhmä
BigPapa
30.03.2006 15:41:29

Jos se olis Lähde Lappeenrantaan, niin kräshiä voi läiskiä ihan millä laskulla tahansa.

Juu ja pari tahtia 3/4 tekee humpassa terää..
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
jeppeq
30.03.2006 15:41:57

Voihan jutzka,
Ny on pedagokiikka kohillaan.
Tämän kun sandy näkee, nii kuitenkin kokeilee het "både och svenska" -tunnilla ja kåster-valssilla. Mää alotin, mun grameksi !
jeppeq
30.03.2006 15:43:52 (muokattu 30.03.2006 15:45:18)
siiheen

12 3 1 2 3 12 3 1 2 3 1 2 3 1 2 3

Auttasko ? kele, noi numerot menee miten osuu...
EP
30.03.2006 15:45:00
Auttasko ?

HOHO! 8)) Joo..
Lennu
30.03.2006 15:47:08

Voihan jutzka,
Ny on pedagokiikka kohillaan.
Tämän kun sandy näkee, nii kuitenkin kokeilee het "både och svenska" -tunnilla ja kåster-valssilla. Mää alotin, mun grameksi !

Juu, bedagogiikka on mun vahva laji.
himassa.net :: "Sun mutsis on niin läski, et ku se laittaa korkkarit jalkaan ni se löytää öljyy!" -Captain Planet.
Musiikkia korville
30.03.2006 15:48:31

Auttasko ? kele, noi numerot menee miten osuu...

Ei. :)
Vaikka mä miettisin pääni puhki, ni mä löisin sen silti ykköselle (tokan tahdin). Nyt pystyn sen verran antaa siimaa, että sen vois ehkä lyödä myös kakkoselle, mut mun päässä soivan tulkinnan mukaan se osuis ykköselle.
Olen hidas mutta tyhmä
jeppeq
30.03.2006 15:50:10 (muokattu 30.03.2006 15:50:52)
Ei. :)
Vaikka mä miettisin pääni puhki, ni mä löisin sen silti ykköselle (tokan tahdin). Nyt pystyn sen verran antaa siimaa, että sen vois ehkä lyödä myös kakkoselle, mut mun päässä soivan tulkinnan mukaan se osuis ykköselle.

Sitten kun mää teen sen seuraavan näyttävän tulon teijän keikalle, niin paiskaan kämmenellä pekkasen crashiin kakkosta kunnon "forrester -pirkko" -tyyliin, niin ehki sitten sequ sattuu kohilleen ;)
Musiikkia korville
30.03.2006 15:53:29

Sitten kun mää teen sen seuraavan näyttävän tulon teijän keikalle, niin paiskaan kämmenellä pekkasen crashiin kakkosta kunnon "forrester -pirkko" -tyyliin, niin ehki sitten sequ sattuu kohilleen ;)

No perskele. :)
Ei me kyllä soiteta tota kun äärimmäisissä tilanteissa...
Olen hidas mutta tyhmä
jeppeq
30.03.2006 15:54:42 (muokattu 30.03.2006 15:55:55)
Täähän meni (yllättäen) ot:ksi, mutta laittakaa vaan molemmat, baron ja äm versionne, kiitos. Ehkä saan tämän "haltuun", kun tutustun papereihin.

höpö höpö, mitään ot:ta. tämähän meni syvälliseksi tulkintakysymykseksi. Sittenpähän tajuut, kun saat ajo-ohjeet käsiisi. Muistakkaan, että näin olis iskuja suunniteltu mihkään biisiin. sait ilmaiset pedagokiigat vielä gauban päälle.
Musiikkia korville
30.03.2006 16:07:56

Voe helevetti! Mitä enemmän mä pyörittelen tota päässä, ni sitä enemmän se alkaa tuntuu siltä, että kakkoselle vois iskee...

Tehdään kompromissi ja isketään kolmoselle.
Olen hidas mutta tyhmä
jeppeq
30.03.2006 16:29:46
Voe helevetti! Mitä enemmän mä pyörittelen tota päässä, ni sitä enemmän se alkaa tuntuu siltä, että kakkoselle vois iskee...

Tehdään kompromissi ja isketään kolmoselle.

isketään ennemmin böördit. ai niin, sää ootkin..
ei puhuta kelleen..
ÄM
30.03.2006 18:53:53

Täähän meni (yllättäen) ot:ksi, mutta laittakaa vaan molemmat, baron ja äm versionne, kiitos. Ehkä saan tämän "haltuun", kun tutustun papereihin.

No niin, sinne tuli.

Ja mä merkkasin sen koho-aksentin sinne, josta noi jauhaa, siis se ennen introa, edellisen tahdin KAKKOSELLE tuleva. Meikä päräyttää siihen yleensä tomit ja perään, kolmosen tokalle kahdeksasosalle, basari ja toki myös sitten siihen intron ykköselle, kera krässin; "PAMMM TU-TUM!"

Näillä mennään!
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)