Onko porukalla kokemuksia Hughes and Kettnerin Warp7:stä? Helekatin hyvä särö siinä ainakin on, ja puhtaatkin on yllättävän hyvät.. Onko kokemuksia kestävyydestä yms. esim. riittääkö 100W:sen teho pikku keikoille? Kertokaapa kokemuksianne.. Niinpä niin, joopa joo... |
makoskela 09.09.2003 12:44:22 | |
---|
riittääkö 100W:sen teho pikku keikoille? Stadioneillako esiinnyt..? GAS = Guitar Auction Syndrome |
simosiili 10.09.2003 19:58:12 | |
---|
hmm, ite oon miettiny kans tota, ja se kyllä voitti saman hintaluokan ja hiukan kalliimmankin marsun joten hommaan sen jouluksi..siis toi 100w riittää, hei ainaku kaikil on sellaset hirveet pinot niitä marsuja ni puolet ainaki on feikkejä, tai sit yleens yks vaa on päällä, feikit muuten maksaa 800e..:D |
PuNkKi 10.09.2003 20:36:08 | |
---|
riittääkö 100W:sen teho pikku keikoille? 100w riittää vaikka mihin... mutta tommosille pikku keikoille riittää 50w trankkukin hyvin. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Dumb 10.09.2003 22:34:57 | |
---|
100w riittää vaikka mihin... mutta tommosille pikku keikoille riittää 50w trankkukin hyvin. Minä en kyllä ihan heti 50W trankun kanssa lähtisi kovaäänisen bändin kanssa soittamaan yhtään mitään. Ottaen siis huomioon soundi-ihanteeni (paljon bassoa, mahdollisimman vähän keskiääniä ja trebleä siltä väliltä), joka vaatii volumea kuuluakseen. |
Härski 10.09.2003 22:47:41 (muokattu 10.09.2003 22:48:01) | |
---|
Minä en kyllä ihan heti 50W trankun kanssa lähtisi kovaäänisen bändin kanssa soittamaan yhtään mitään. Ottaen siis huomioon soundi-ihanteeni (paljon bassoa, mahdollisimman vähän keskiääniä ja trebleä siltä väliltä), joka vaatii volumea kuuluakseen. No sä ootki tommonen nuuuumetallisti! Rölölöööööxxxploks!1!1!!! Melkein unohtu: HOHO! |
skebajaba 10.09.2003 23:20:18 | |
---|
100w riittää vaikka mihin... mutta tommosille pikku keikoille riittää 50w trankkukin hyvin. ei mulkaan oikeen toi 50w trankku riittäny keikoilla...nyt omistan marsun jmp super lead 100...eli putkista kyl mölyy lähtee aika helkatisti...keikalle ku keikalle... |
PuNkKi 10.09.2003 23:42:41 | |
---|
ei mulkaan oikeen toi 50w trankku riittäny keikoilla...nyt omistan marsun jmp super lead 100...eli putkista kyl mölyy lähtee aika helkatisti...keikalle ku keikalle... No jo on kumma? kuinka lujilla te pidette kamoja keikoilla? :) itse olen "joutunut" soittamaan kolme keikkaa jopa 30w trankulla ja silläkin vielä pärjäsi. ja jotain vielä kuulikin. niin kyllä 50w pitäisi pärjätä myös jo vaikka ja missä. tosin toista kertaa en kyllä 30w trankulla enään keikalle menisi... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
skebajaba 10.09.2003 23:50:19 | |
---|
No jo on kumma? kuinka lujilla te pidette kamoja keikoilla? :) itse olen "joutunut" soittamaan kolme keikkaa jopa 30w trankulla ja silläkin vielä pärjäsi. ja jotain vielä kuulikin. niin kyllä 50w pitäisi pärjätä myös jo vaikka ja missä. tosin toista kertaa en kyllä 30w trankulla enään keikalle menisi... no kyl sitä tulee luukutettua aika kovaa...fiilis on parempi mitä kovemmalla...kuitenkin niin et ei oo paskanen soundi... |
Uforomeo 11.09.2003 08:19:57 | |
---|
Kerran soitin joskus yläasteen lopussa yhden keikan 30w:sella trankulla. Toinen kitaristi soitti 100w hybridillä. En kuullut koko keikan aikana mitään itsestäni. Toisaalta se oli iso sali ja iso lava. Eniveis. 100w riittää helvetin hyvin. Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back |
Hanok 11.09.2003 11:12:36 | |
---|
itse olen "joutunut" soittamaan kolme keikkaa jopa 30w trankulla ja silläkin vielä pärjäsi. ja jotain vielä kuulikin. niin kyllä 50w pitäisi pärjätä myös jo vaikka ja missä.
Eipä 30 W ja 50 W vahvistimien välillä kovin merkittävää volume-eroa ole. Fysiikka sanoo että tehon kaksinkertaistuminen vastaa ainoastaan 3 dB:n äänenpaineen nousua. Se ei ole kovin paljon jos kitarasta ei kuule mitään. Tuolla toisessa ketjussahan joku painiskelee sellaisen ongelman kanssa ettei 100 W mosfet-Marsun meteli tahdo riittää. Oman kokemukseni mukaan 100 trankkuwattia pitäisi kyllä riittää jokseenkin mihin tahansa kunhan kamojen sijoittelu ja soundit on järkevästi suunniteltu.
OSTETAAN: SansAmp Classic, GT-2, Tri-A.C. tms. Tarjoa! |
Deranged 13.09.2003 10:38:31 (muokattu 16.09.2003 20:04:54) | |
---|
Eipä 30 W ja 50 W vahvistimien välillä kovin merkittävää volume-eroa ole. Fysiikka sanoo että tehon kaksinkertaistuminen vastaa ainoastaan 3 dB:n äänenpaineen nousua. Se ei ole kovin paljon jos kitarasta ei kuule mitään. HUOM! +3dB ero on äänenvoimakkuudeltaan 2x alkuperäinen äänenvoimakkuus EDIT: mutta se ei kuulu kovin helposti, koska ihmiskorva käsittää vasta +10dB eron tehon kaksinkertaistumisena. Olin siis väärässä, toivottavasti opin jotain. Sori. |
Super-Jari 13.09.2003 11:10:19 | |
---|
Itse olen myös Warp7 harkinnut, vakavasti. Jos ostat niin kertoile sitten lisää. Minä en ole koskaan pitänyt Metallicasta tai Iron Maidenista. |
zorro 13.09.2003 11:26:21 | |
---|
HUOM! +3dB ero on äänenvoimakkuudeltaan 2x alkuperäinen äänenvoimakkuus. joten eroa on ja se kuuluu. ai jos on buusteri pedaali, joka buustaa 10dBtä, niin se kuuluu sitten helvetin lujaa!? Minun lavatyöskentelynopettaja sanoi että jos haluaa vaikka tuplasti desipelit, jotka vaikka 100W trankusta lähtee, on oltava about 1000W vahvistin (vai oliko se jopa 2000W, mutta jotenki se sen laski). jos se et ole sinä.... se on joku muu! |
Billsner 13.09.2003 11:35:22 | |
---|
Onko porukalla kokemuksia Hughes and Kettnerin Warp7:stä? Testasin soitinkaupassa ja aina alkaa kuola valumaan kun näen kuvan siitä tai joku edes mainitsee sanan warp7. |
Sammakko 13.09.2003 17:24:42 | |
---|
lavatyöskentelynopettaja Mikä se on? Pitää on fjongaa et on Stüldt Håjttii... |
zorro 13.09.2003 17:31:20 (muokattu 13.09.2003 17:32:24) | |
---|
Mikä se on? En tiä virallista nimitystä, mutta tuolla audiovisuaalisenviestinnänperustutkinnossa on studio- ja keikkamiksaajan kursseja. Näitten kurssien opettajaa tarkotin. EDIT- niin ja se opettaa myös estraadityön kurssilla valojen laittamista, niin sen takia ehkä nimitin sitä toleen jos se et ole sinä.... se on joku muu! |
Keppis 03.01.2004 20:12:04 | |
---|
Eikös 50w vahvari ala kovalla särkeen helpommin kliini saundia kun 100w, joka on samalla kovuudella? Soundin mainoksessa luki warpista että "nu-metal rintamalle vahvistusta". Kai siittä silti saa myös perinteisempiäkin hevisäröjä? ettei se siis oo mikää pelkkä pomppumetallivehje. Onko siinä putki? Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä. |
Da Make 03.01.2004 20:40:15 | |
---|
Eikös 50w vahvari ala kovalla särkeen helpommin kliini saundia kun 100w, joka on samalla kovuudella? Soundin mainoksessa luki warpista että "nu-metal rintamalle vahvistusta". Kai siittä silti saa myös perinteisempiäkin hevisäröjä? ettei se siis oo mikää pelkkä pomppumetallivehje. Onko siinä putki? Sinä puhut Warp :ista, on olemassa Warp7- trankku, ja Warp-T putkipeli... Cräx, Change, Ötöm!? |
Olli S. 03.01.2004 22:56:17 | |
---|
Sinä puhut Warp :ista, on olemassa Warp7- trankku, ja Warp-T putkipeli... Toi putkimalli muuten maksaa ihan älyttömästi. Kerran olen Warp7 testannut ja kyllähän siitä ihan kivat säröt lähti. Puhtaita en kerennyt paljoa kokeilemaan, kun huomio keskittyi siihen särökanavaan. Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa. |