Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 511 12 13 14 1565 66 67 68 69
L4t3
24.03.2006 15:22:35
Meillä piti olla tänään perkeleen pitkän tauon jälkeen reenit. Basisti vaan ei voi tulla kun "tulee Studio impossible". Sitä paitsi se valehteli päin naamaa. Se on luvannu olla tyttöystävänsä kanssa tänään. Voi, ette usko miten osaa ottaakkin päähän. Ajattelis nyt bändiäkin vähän.
"Megadeath on 90-luvulla perustettu trashmetal yhtye ja 90-luvun Metallica on powermetallia." -Koulun musiikinkirja.
PlasmaDemon
24.03.2006 18:14:54
joskus ku mulla oli vanha kokoonpano (siis nykyään uusi), niin silloisen kokoonpanon rumpali tuli treenikselle mopolla ja ajo vesilätäköstä. Sitte se siihen tokasi että "joo en voikkaa tulla reenaileen ku vaatteet kastu prkl" Sitte se lähtiki siitä iloisesti ajellen kotio päin. Pikkasen kyrpi. Ja tietysti toi darra on aika yleinen syy, mutta nykyään on sillain että treeneihin mennään sovittuun aikaan ja siä tosiaan ollaan ja soitetaan eikä kattella mitää vitun muumeja tai pelata kortteja.
Toisinaan mä oon itte vähä luistanu reeneistä painonnosto harrastuksen takia, mutta oon kuitenki menny ;D en siis jääny kotio vaan myöhästelly pikkasen.
Kun nielen sen veren himosi laupean sen sokeudessa sieluusi vajoan
henkiluu
24.03.2006 19:51:34
"Kake (kitaristi) ei vastannu puhelimeen ni en voinu tulla..."
-ph
Morris on acid
24.03.2006 20:37:29
Meillä piti olla tänään perkeleen pitkän tauon jälkeen reenit. Basisti vaan ei voi tulla kun "tulee Studio impossible". Sitä paitsi se valehteli päin naamaa. Se on luvannu olla tyttöystävänsä kanssa tänään. Voi, ette usko miten osaa ottaakkin päähän. Ajattelis nyt bändiäkin vähän.

Miksi se viihdeohjelma piti sotkea sekaan tekosyyksi? Kai tuon tyttöystävän nyt paremmin ymmärtäis.
Mutta kyllähän tuo ottaa taatusti päähän.
stones
24.03.2006 23:35:28

se on paskinta ku joku sanoo että "ei jaksa". sillon nyppii kaikista eniten!
L4t3
25.03.2006 12:59:53
Miksi se viihdeohjelma piti sotkea sekaan tekosyyksi? Kai tuon tyttöystävän nyt paremmin ymmärtäis.
Mutta kyllähän tuo ottaa taatusti päähän.

No jäipähän ainakin aikaa roikkua muusikoiden.netissä (hymiö). Mutta kyllä tuo silti ottaa päähän.
"Megadeath on 90-luvulla perustettu trashmetal yhtye ja 90-luvun Metallica on powermetallia"
Da Make
26.03.2006 22:17:12
Meillä piti olla tänään --- reenit. Basisti vaan ei voi tulla kun "tulee Studio impossible"..

"Okei, olen siinä varttia vaille seitsämän, laita valmiiksi!"

Meinasi nimittäin tulla pieni deja vibe perjantai iltana.
Katso omat plussasi täältä! :::: Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki
Stain
30.03.2006 13:35:51
Tekosyythän ne. Jos on oikeasti syytä jäädä pois treeneistä, niin silloin jäädään. Tosin jos syyt alkavat olla luokkaa: "Telkkarista tulee hyvä leffa" tai jotain, pistää miettimään mikä on bändin jäsenen motivaatio treenaamiseen.
It's a bittersweet symphony, this life
ubik
31.03.2006 12:03:41
"Mie, oon mettätöis"
entinen kitaristi jolla oli tapana tulla keikalle ilman kitaraa ja kalja kassin kanssa, kitaraa ei voinut virittää koskaan kunnolla ja "mie soitan paremmin kännissä"
hmm... näinköhän annettiin kenkää???
Wopith
01.04.2006 14:02:02 (muokattu 01.04.2006 14:03:56)

siis meillä on kolmen hengen bändi eli kitaristi(minä), basisti ja rumpali
meidän basistin yleisimmät syyt:

-ei jaksa
-basso painaa liikaa
-ei oo kyytiä(asuu 2 km:n päässä rumpalin autotallista missä me harjotellaan)
-ei osaa soittaa
-v***ttaa
-kattoo telkkaria tai ei pääse koneelta ylös

ja yleensä se jää basistista kiinni ettei voida harjotella ku jotain 3 krt/kk, eikä uutta ole tiedossa...
Kannattaa soittaa kitaraa
Erus
01.04.2006 19:27:19
se on kyllä naurettavaa jos jonkun bändiläisen pitää keksiä tekosyy ettei pääse treeneihin, sillon on bändissä jotain vikaa ja homma ei toimi. Ei bändiläisten pitäs tai tarvis valehdella toisille. Pitäs pystyä sanomaan jos ei vaan jaksa tai pysty tai kiinnosta.
Guitar Hero
02.04.2006 12:57:36
-ei jaksa
-basso painaa liikaa
-ei oo kyytiä(asuu 2 km:n päässä rumpalin autotallista missä me harjotellaan)
-ei osaa soittaa
-kattoo telkkaria tai ei pääse koneelta ylös

5 hyvää syytä etsiä uusi basisti tai siirtyä bassottomaan musisointiin. nro. 2 on kyllä mun henkilökohtainen suosikki. eissaatana
Come to the dark side. We have cookies
Wopith
05.04.2006 14:00:57

5 hyvää syytä etsiä uusi basisti tai siirtyä bassottomaan musisointiin. nro. 2 on kyllä mun henkilökohtainen suosikki. eissaatana

no meillä on uusi basisti tiedossa. mutta se vanha aikoo ruveta kakkoskitaristiksi... Ja se uus basisti ei tienny mikä on neljäsosanuotti....... ei meillä kyllä hyvin mee
Guitar Hero
05.04.2006 19:02:09
no meillä on uusi basisti tiedossa. mutta se vanha aikoo ruveta kakkoskitaristiksi... Ja se uus basisti ei tienny mikä on neljäsosanuotti....... ei meillä kyllä hyvin mee

neljäsosamikä? mistä sä nyt puhut. eiku. no, mutta siitähän se lähtee. ei meidänkään basisti bändiin liittyessään ollut koskaan bassoon koskenut, nyt 4 vuoden jälkeen vähän paremmalla menestyksellä. miksi vanha basisti rupeaa toiseksi kitaristiksi, kun sitä ei ilmiselvästi kiinnosta koko soittohomma?
Come to the dark side. We have cookies
KoRn88.
06.04.2006 23:01:09
neljäsosamikä? mistä sä nyt puhut. eiku. no, mutta siitähän se lähtee. ei meidänkään basisti bändiin liittyessään ollut koskaan bassoon koskenut, nyt 4 vuoden jälkeen vähän paremmalla menestyksellä. miksi vanha basisti rupeaa toiseksi kitaristiksi, kun sitä ei ilmiselvästi kiinnosta koko soittohomma?

Eihän sitä tiedä vaikka se innostus siitä nousisikin jos tykkää kitaraa enemmän soitella.

metallia Kemistä: UNIC
Hanhi
07.04.2006 00:24:41 (muokattu 07.04.2006 00:25:23)
Kaiken näköisiä selityksiä, huonoja suurinosa tässä ketjussa :) Päivääkään en ole soittanut omassa bändissä joten en tiedä varmasti, mutta luulis et tarkat treenipäivät olis sovittu. Myöskin se, että millä mielellä porukka on itse bändin suhteen eli onko yhdessä soitto työtä/hupia/yhdessäoloa? Pelisäännöt pitäis olla suht selvät, tosin väistämättömille jutuille ei toki voi mitään.
Wopith
07.04.2006 20:53:55

Eihän sitä tiedä vaikka se innostus siitä nousisikin jos tykkää kitaraa enemmän soitella.

No ei se vuotta kauempaa jaksa. Mutta seki ois aika toivekkaasti ajateltu.... hyvä homma vaan että nyt on helpompi ottaa uus basisti jolla on pitempi keskittymiskyky
kitaraontahtoni
07.04.2006 23:23:38
Meiän Pianistin Pitää pyytää lupa sen Pikkuveljeltä joka on 10v Että saaks mä mennä soittamaan vaik ite on paljo vanhempi...No eihän se tietenkää anna ku se ei tiiä tietokoneen salasanaa et pääsis pelaa jotai Helvetin Pirates of the caribbeanii...Ja ainakun sillä on hauskaa nii se sanoo sen pikkuveljelle et kutsu joku kaveri sinne ja pidä turpas kiinni....:0 Et tämmöstä meininkiä

Sun tekstit on täyttä paskaa! Isoja kirjaimia siellä täällä ja asia ei tule kovin hyvin ilmi. Opettele kirjottaa!
Love me fender
propaganda
08.04.2006 18:52:26
nyt ei oo kitaristi tullu kahtena päivänä peräkkäin treenille ku sen pitää kuulemma juoda.
Hienoa kun keikat lähenee ja biisit viel pahasti levällään.
Teen pienen avautumisen tänään jos se soittaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)