Helvetinpartaterä 29.03.2006 21:20:47 | |
---|
Joo, ite hommasin aiemmin kakkosen ja sitä ei voi erikoisemmin suositella. Aika tylsä. Kolmonen kyllä rulettaa ja pitää ehkä hommata tuo nelonenkin. Oliks sekin Anttilassa vitosella vielä? Juup. Itse ainakin diggasin kakkosesta, tietysti olen myös yksi niitä kummajaisia, joka väittää että Cannibal Holocaustissa on jotain syvempääkin sanomaa... Noh, ainahan se parempi oli kuin Surfnazis Must Die! :) Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Peoplez 29.03.2006 22:18:48 | |
---|
Death Wish 2 on hyvää kamaa. Joku haukkui tylsäksi? Vääräuskoinen! !!!!SPOILERS!!!! -Paul Kerseyn mieleltään järkyttynyt tytär joukkoraiskataan jälleen ja tämän jälkeen tyttö pakenee ikkunan kautta ja tippuu kuolemaansa. Aita lävistää hänet tai jotai höhö joka tapauksessa. Paska tuuri Bronsonin läheisillä. -Matrix ois ollu katottava leffa jos Morpheukselle ois heti käyny näin, ei ois tarttenu kuunnella sen lässytyksiä http://img58.imageshack.us/img58/5647/deathwish4ap.jpg -Pääpahis tappelee yhdessä vaiheessa kadulla ainakin 20 poliisin kanssa. Kikkarapää nakkelee kyttiä ympäriinsä kuin jossain pellepainissa. Aivan hilpeää. Juuri ennen tätä kohtausta by the way näytetään jumalattoman isot tissit :) -Jimmy Pagen musiikit on aivan mahtavat -Lopputappelussa puukko heiluu ja veri lentää, Paul Kerseyn ilme ei värähdäkään vaikka puukkoa tulee ruhoon kuin mannelta konsanaan. Loistava elokuva kaiken kaikkiaan. Ensimmäinen Death Wish jonka näin. Tulee ihan tippa linssiin. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Charles Bronsson ja Burt Reynolds... siinä kovimmat leffanaamat ikinä! Tämä kaksikko olis hakannut helposti Darth Vaderin, king kongin, neuvostoliiton armeijan ja Independens Dayn alienit ja repineet vielä niiden emoaluksen alas kirtoradalta paljain käsin! Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
Deathrace King 30.03.2006 16:23:43 | |
---|
Death Wish 2 on hyvää kamaa. Joku haukkui tylsäksi? Vääräuskoinen! !!!!SPOILERS!!!! Mie näin kato pikkuskidinä kolmosen ja siitä jäi niin hienot muistot päälle, että kakkonen oli todellinen pettymys. Niinhän se joskus on, että minkä levyn/leffan näkee bändiltä/leffasarjasta ensin, niin se vaikuttaa parhaimmalta. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net |
LamaAjanElvis 30.03.2006 16:58:37 (muokattu 30.03.2006 16:59:17) | |
---|
Jokaiseen kaupunkiin tarvittaisi yksi Charles Fucking Bronson Motherfucker kitkemään rikollisuutta! edit: lisäsin huutomerkin... "you're right, Ed. A parachute not opening... that's a way to die. Getting caught in the gears of a combine... having your nuts bit off by a Laplander, that's the way I wanna go." -Frank Drebin.
Sormet lähtee soundista. |
T.S. S L A Y E R 30.03.2006 17:23:50 (muokattu 30.03.2006 17:30:59) | |
---|
Oisin paljo onnellisempi jos esim. Hesan metroissa ois Charles Fucking Bronson Motherfucker joka hytissä. Kun nää isokokoiset-ihanvarmanapuukkovalmiina-huume-wannabe-natsit innostuu aina välil siellä. Eilenkin yks kysy mun vastapäätä istuneelta tytöltä: "Ootko munaperse?! Ootko munaperse?!" (tyttö ottaa korvanapit pois kuullakseen häntä) -Mitä? -Tuli ihan pakko kysyy, ootko munaperse?! -Tä? -Nii, ootko munaperse?! -.........en. -Ai, no oli ihan pakko tullua kysymää et ku jäi vaivaamaan et lähtisitkö vaikka joskus kahvilla käymään? -No en. -Ai, no, hyvä ku kysyin ettei jäänyt häiritsemään. -..... Sit se meni juttelemaan viereisille penkille istuneen mustan pojan kaa kalastuksesta ym. Varmaan semmosissa huumehönössä. Ja ehkä tuolla iskuyrityksen alotusreplalla ei kovin kummoisia tyttöjä saa. Vilkuili se muakin siinä välillä mut ku en tee katsekontakia niiden kanssa ni luulisin pääseväni juttelutuokioista ja puukkoon tutustumisista. Ah, kun joskus pääsisi noista paskaeliöistä eroon. Eli joku Iso-Ahnuldin kuva edes sinne ni kukaan ei uskaltaisi sitten tehdä enää mitään. |
Henko 30.03.2006 22:44:40 | |
---|
Eilenkin yks kysy mun vastapäätä istuneelta tytöltä: "Ootko munaperse?! Ootko munaperse?!" (tyttö ottaa korvanapit pois kuullakseen häntä) -Mitä? -Tuli ihan pakko kysyy, ootko munaperse?! Ei ollut tietenkään tyttörukka nähnyt TV:stä, miten BRONSON istuu junassa, ase sanomalehden takana... Ei meinaan kauan häirittis tommoset, kun teloittais taattuun BRONSON-tyyliin... Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
Veikko 30.03.2006 23:13:36 | |
---|
Väkivallan vihollisella ei ole käytössä ihan gandhilaiset metodit. I'm shufflin' thru the Tampere sand,
but my head's in Mississippi. |
Helvetinpartaterä 31.03.2006 13:58:49 | |
---|
Väkivallan vihollisella ei ole käytössä ihan gandhilaiset metodit. Pyhpah, mitään Gandhia tarvitse. Sehän oli melkeen niinku liberaali ja Bronsonhan on opettanut, että Liberaalihippikommareita ei tueta! Nehän vaan auttaa niitä rosvoja pääsemään helpolla! Manavava!
Henko 31.03.2006 16:11:58 | |
---|
Näkisin itseni ihan hyvin jonkun Bronsonin Elämänkoulun rehtorina. Alkup. englanninkielinen nimi olisi tietenkin Charles Bronson's School of Death. Siellä opeteltais kestämään elämää, ja suojelemaan itseä ja läheisiä. Ja miten osataan olla liittämättä tunteita työhön ym. Sivuaineena vois opiskella mm. Exterminatorista, kuinka tehdään dumdum-luoteja. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
Seppo_Howitzer 31.03.2006 16:24:36 (muokattu 31.03.2006 16:24:42) | |
---|
Olipas kova leffa tuo Death Wish 3. Äijällä käy kyllä paska tuuri ku kaikki ystävät ja sukulaiset tapetaan suunnilleen. |
Bluesmies 31.03.2006 17:40:01 | |
---|
Olipas kova leffa tuo Death Wish 3. Äijällä käy kyllä paska tuuri ku kaikki ystävät ja sukulaiset tapetaan suunnilleen. Kävin tänään ostamassa tuon anttilasta 5€:lla. En ole nähnyt leffaa. Odotukset huipussa! |
T.S. S L A Y E R 31.03.2006 23:43:10 | |
---|
Oon ny kattonu puolet DW 3:sta ja pysähdyin katsomaan Conanin tässä välissä. Ihan himomenoa! Wanha harmaa pieni patu hakkaa kaikki yhdellä iskulla! Tulee syömästä ampumaan muutaman pahiksen ja menee jatkamaan syömistä! Ei helevettilääne!!! |
Helvetinpartaterä 01.04.2006 00:02:59 | |
---|
Kannattaa musitaa, että Bronson oli jo jotain 65 tuota DW3:a tehtäessä. Eli saamari siinähän on jo teräspappa kerrassaan! Manavava!
T.S. S L A Y E R 01.04.2006 00:51:11 | |
---|
Siis ihan oikeest, tuo DW3 yllätti minut täysin!!!! Ihan hellevetin kova leffa!! Ai jummijammi! Siis tuo äijähän on Kevin McAllisterin oikea isä! Astetta rajumpaa Home Alonea! Ja ei mitään pelkoa osoittanut. Aina just ja just pysty juoksemaan vanhoilla jaloillaan. Hehhe!! Kari Vepsäkin kävi kiillottamassa hampaitaan jollain kranuilla. Ja ihan äijätykillä ampuiltiin loppupelissä! Kyllä Kerseytä on elämä kolhinut, kaikki läheiset kuollut ja kuolevat. Mutta hän ei siitä blueskappaletta väännä, vaan HÄN TAPPAA KAIKKI!!!! Ja ne musat, huhhuh tuosta ei enää paremmin 80-luvulle päästä!! Aivan armoton klassikko! Commandon kanssa suurmahtavuuselokuvien joukkoon kertaheitolla. Parhautta. Juu ei yhtään näyttänyt nukeilta ne lentelevät ruumiit siellä. Ei. Ja palavat ihmiset uivat siinä palamattomuustöhnässä, tai sitten oli hiusgeelipurkit räjähtäneet juuri taktisella hetkellä ihan täysiä. Absolut Ultimate Action of the 80's. PISTE. |
Peoplez 01.04.2006 04:22:16 | |
---|
T.S. Slayer, kommenttisi kirvoittavat melkein kyyneleet. Muistan ku kavereitten kaa eka kerran katottii Death Wish 3 ja oltii aivan ekstaasissa. Siinä just puhuttiin että "kuinkahan moni on edes nähnyt tämän elokuvaelämyksen?" Kiva kuulla että uudet ja uudet ihmiset löytävät nämä helmet. Mahtava juttu. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man |
Bluesmies 01.04.2006 11:17:43 | |
---|
Ei jumaliste. Teidän kommenttejen jälkeen olen koko ajan vain onnellisempi, että omistan DW3:sen dvd:n. En ole sitä vielä katsonut, mutta pian kyllä on pakko. |
Isodee 01.04.2006 12:51:49 | |
---|
Hesarin kuukausiliitteessä oli tänään kuva Charles Bronsonista Helsingissä. Olen missannut Jumalan.... |
Helvetinpartaterä 01.04.2006 14:04:26 (muokattu 01.04.2006 14:04:38) | |
---|
Hesarin kuukausiliitteessä oli tänään kuva Charles Bronsonista Helsingissä. Olen missannut Jumalan.... Millä sivulla? Pakkohan tuo on sieltä irroittaa ja kehystää seinälle. Manavava!
Henko 02.04.2006 00:42:59 | |
---|
Mun leffahyllyssä on Bronsonin leffat vierekkäin muiden leffojen edessä siten, että kansikuvat näkyy. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |