Ben 29.03.2006 17:53:56 | |
---|
Meitsi on mukana kimppatilauksessa. Kuka nyt päättääkään ottaa asian hoidettavakseen niin mulle voi laittaa osoitteeseen antti.aalto(at)edu.nurmijarvi.fi koodia. |
Matjardo 29.03.2006 18:05:38 | |
---|
Nonih, nyt sain laskettua että muheva tupla setti seuraavilla koo´illa: -8"x8" 6mm -10"x9" 6mm -12"x10" 6mm -14"x11" 6mm -16"x16" 6mm -2x20"x16" 8mm Tulis maksamaan kaikkineen päivineen, eli siis lugit, vanteet summuut rauta partsit, niin 1663,53€(+postikulut)!! Siis ei paljoa mitään, kun miettii että rungot ovat parasta suomalaista laatukoivua, ja pönttöjä tuollainen määrä. Joo, kyl meikä taitaa itse kyhätä seuraavan kiskani =). Ilmoitelkaa sitten siitä kimppatilauksesta! Olisi eräs kaverikin tulossa mukaan. Hurjan hieno juttu tuossa liikkeessä on se, että lugien, vanteiden ja monien muiden rauta osien värin saa valita normaalin kromin, mustan kromin ja kullatun välillä! Taidan ihte laittaa tollaset mustan kromiset lugit ja vanteet.. Mums, tulee kyllä komea setti =).. Two coke or not two coke? |
Legatus 29.03.2006 19:25:30 | |
---|
Tekisi mieli tulla mukaan mutta kun ei ole sitäkään vähää ylimääräistä rahaa kun meni muihin juttuihin kaikki rahat. :/ Eiku... |
Sonormies 29.03.2006 19:31:16 | |
---|
Ei tuommoisia herkkuja saa täällä esitellä! Tulee paha mieli, kun ei ole aikaa eikä massia lähteä kimppaan mukaan. Kyllä noista rungoista nimittäin saisi melekoiset pelit itselle porailtua. Ei vaiskaan! Hienoa, että pistit vinkkiä vaikka en pääse itse hommaan mukaan! Muistakaahan tilaajat pistää valmiita pönttöjä sitten näytille. Life is short and then you die. |
HeavyMachinery 29.03.2006 20:53:15 (muokattu 29.03.2006 20:53:33) | |
---|
Onko joku ilmottautunut jo vapaa ehtoiseksi tilaamaan tuolta tavaraa ? Minä olen ainakin mukana hardwarea tarviisin..... pitääkö itse hoitaa... ? mitkä on brittien rahdit muuten ? Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
savopie 29.03.2006 22:34:19 | |
---|
Kohta on koko m-netti mukana tässä, mutta, kyllä meikäki on mukana, ainaki virvelin tiluuksessa. Kyllähän tollanen koko setti pitäs saada, mutta pitäs laittaa setti myyntiin, että sais uuden setin, ja sen jälkeen olisi kamalasti töitä.. Mutta virvelin sitä jaksaa kyllä ite vääntäkki, joten I'm in! roisto PERKELEE!!! |
joo, se reikien poraus vois vielä mennä mutta maalauksen osalta ne olis viidennen kerran jälkeen mustat. |
Rockster 29.03.2006 23:08:47 | |
---|
Mutta virvelin sitä jaksaa kyllä ite vääntäkki, joten I'm in! Vaikka sama... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Tindrum 30.03.2006 08:55:37 | |
---|
Mulla ei prkle aika riitä (kateellista muminaa). Laittakaahan teoksistanne kunnon dokumentoinnit sivuille. Alla on omistajan / valmistajan meiliosoite. Vastaa yleensä muutamassa tunnissa (parhaiten iltaisin). gheeley@mac.com PS. Kyllä mäkin vielä täältä nousen ja näytän... m©
Olipa sitten niin tai näin, mutta näin on. |
miän vain 30.03.2006 11:27:21 | |
---|
Jokusen vuoden olen seuraillut tuon tyypin edesottamuksia noilla ameriikan foorumeilla - ghostnote.net:issä etupäässä. Asiallinen jätkä, hyvät läpät, hienoja ja kehuttuja rumpuja ja runkoja. Kun olis sitä rahaa, lähtisin heti mukaan. Hmm. Paljonko munuaisista maksetaan? :p |
moderndrummer88 30.03.2006 11:29:47 | |
---|
ois kyllä tuommonen virppa aika näpäkkä ja syväkään ei maksanu kovin paljoa powertreblebassvolume |
Tindrum 30.03.2006 11:55:28 | |
---|
Jokusen vuoden olen seuraillut tuon tyypin edesottamuksia noilla ameriikan foorumeilla - ghostnote.net:issä etupäässä. Asiallinen jätkä, hyvät läpät, hienoja ja kehuttuja rumpuja ja runkoja. Kun olis sitä rahaa, lähtisin heti mukaan. Hmm. Paljonko munuaisista maksetaan? :p Toi oli hyvä! Toisesta ehkä valmis virppa, mutta mun maksasta yks tyhjä laatikko. Siis Maksalaatikko. m© m©
Olipa sitten niin tai näin, mutta näin on. |
Rockster 30.03.2006 12:12:11 | |
---|
Kiitoksia vaan Tindrumille tästä kuumeen nostattamisesta. Kävin kellottamassa virvelin hinnan. 14" x 7" koivuinen, vanteista riippuen kaikkinensa 250-350€. Eli jos vanteiksi riittäisi perusvanteetm eikä valetut, niin hinta unelmavirvelille olisi 250€. Himottaisi kyllä aika tavalla. Mutta mites poraat reiät lugeja varten? Ei millään uskaltaisi itse ruveta porailemaan. Keneltä löytyy verstas Vantaalta? Ja osaamista myös tueksi. Haluaisin kyllä tehdä virpan, mutta apua siinä tarvii saletisti. Niin ja milloin tuo tilaus laitetaan menemään? "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
HeavyMachinery 30.03.2006 13:12:13 | |
---|
Kiitoksia vaan Tindrumille tästä kuumeen nostattamisesta. Kävin kellottamassa virvelin hinnan. 14" x 7" koivuinen, vanteista riippuen kaikkinensa 250-350€. Eli jos vanteiksi riittäisi perusvanteetm eikä valetut, niin hinta unelmavirvelille olisi 250€. Himottaisi kyllä aika tavalla. Mutta mites poraat reiät lugeja varten? Ei millään uskaltaisi itse ruveta porailemaan. Keneltä löytyy verstas Vantaalta? Ja osaamista myös tueksi. Haluaisin kyllä tehdä virpan, mutta apua siinä tarvii saletisti. Niin ja milloin tuo tilaus laitetaan menemään? Paljonko olisi oikeasti kiinnostuneita ja minkälaisista summista on kyse ? Laittakaa pikaa mulle taidan täräyttää ens kuun puoleen väliin tilauksen tonne firmaan. Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Terok 30.03.2006 13:36:27 (muokattu 30.03.2006 13:37:44) | |
---|
Pikaisesti vilkaistuna vaikutti että oli aika edullisesti Axis pedaaleja... tai ainakin satasen thomannin hinnoista pois. |
rm_wispila 30.03.2006 14:38:07 | |
---|
Eikös tuollaisia runkoja voisi yrittää puristella kasaan kimpassa ihan kotimaisin voimin ? Porukalla hieman selviteltäisiin tekniikkaa, tarvittavia välineitä ja kerääntyisimme yhteen "prässäysleirille". Sitten vaan puristeltaisiin runkoja kasaan, kullekin ihan oman maun mukaan... jäisi ne myyjän katteet ja postikulut yms. pois ja lisäksi tulisi yhdessä tekemisen ilo. Kukahan osaisi tämäntyyppistä DIY-miittiä alkaa puuhailemaan ? Runkojen kuivuessa, voisi oheisohjelmana (oluenjuonnin lomassa) olla paikalle kutsutun kielipoliisin luento suomen kielestä ja oikeinkirjoituksesta ;) Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Rockster 30.03.2006 14:41:41 | |
---|
Eikös tuollaisia runkoja voisi yrittää puristella kasaan kimpassa ihan kotimaisin voimin ? Porukalla hieman selviteltäisiin tekniikkaa, tarvittavia välineitä ja kerääntyisimme yhteen "prässäysleirille". Sitten vaan puristeltaisiin runkoja kasaan, kullekin ihan oman maun mukaan... jäisi ne myyjän katteet ja postikulut yms. pois ja lisäksi tulisi yhdessä tekemisen ilo. Kukahan osaisi tämäntyyppistä DIY-miittiä alkaa puuhailemaan ? Runkojen kuivuessa, voisi oheisohjelmana (oluenjuonnin lomassa) olla paikalle kutsutun kielipoliisin luento suomen kielestä ja oikeinkirjoituksesta ;) Ei tuokaan huono idea ole... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
HeavyMachinery 30.03.2006 23:41:38 | |
---|
Ei tuokaan huono idea ole... Eipä niin ! Rupean sitten sitä tilausta tekemään. Ketäs oli mukaan lähdössä ? 15pv pistän tilauksen etenemään. lugeja ja ryjää tilailen hieman varastoonkin :) Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Jaska 30.03.2006 23:48:02 | |
---|
Runkojen kuivuessa, voisi oheisohjelmana (oluenjuonnin lomassa) olla paikalle kutsutun kielipoliisin luento suomen kielestä ja oikeinkirjoituksesta ;) Jees, siinä joutus Mikakin myöntämään Designereitten viimeistelyn kakkoseksi kun tämä porukka pienissä kaljoissa alkais porailemaan reikiä virityspesille. |
hollmi-5 31.03.2006 00:12:20 | |
---|
Jees, siinä joutus Mikakin myöntämään Designereitten viimeistelyn kakkoseksi kun tämä porukka pienissä kaljoissa alkais porailemaan reikiä virityspesille. Sepä ei olekaan ihan yksinkertaista porailla rummun kylkeen reikiä. Niitten pitäisi osua oikeaan kerralla ja terän pitää olla hyvä ja porassa juuri oikea kierrosluku, jotta ei pala tai repeä runko... Pintakäsittely on sitten oma lajinsa sekin. Helpointa on vahata. Maalaukset ja lakkaukset jättäisin ammattilaiselle. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |