Aihe: Kysymys Sony MZ-R37 MD-soittimesta?
1
Bailey
08.09.2003 12:51:17

Miten kyseisessä laitteessa saa äänityksen mono-tilan päälle ja näin pidennettyä äänityskestoa?
"Here we are now..entertain us!" -K.Cobain
midprice
08.09.2003 15:04:54

Miten kyseisessä laitteessa saa äänityksen mono-tilan päälle ja näin pidennettyä äänityskestoa?

-Paina rec ja pause yhtäaikaa, jotta menee nauhoitusvalmiuteen.
-Paina mode, jolloin näytössä pitäis lukea mono.
-Ja eikun pausesta nauhoitus päälle.

Jos lopetat nauhoituksen stopilla, niin laite heittää nauhotusmoden takasin stereoksi. Ja mononauhoitus ei onnistu jos synchro-rec on päällä.
Bailey
08.09.2003 19:22:22

-Paina rec ja pause yhtäaikaa, jotta menee nauhoitusvalmiuteen.
-Paina mode, jolloin näytössä pitäis lukea mono.
-Ja eikun pausesta nauhoitus päälle.

Jos lopetat nauhoituksen stopilla, niin laite heittää nauhotusmoden takasin stereoksi. Ja mononauhoitus ei onnistu jos synchro-rec on päällä.

Kiitos paljon!Eli eikö Mono-nauhotuksella md:lle mene tuplasti tavaraa(160min)?
"Here we are now..entertain us!" -K.Cobain
midprice
09.09.2003 09:43:17

Ei mene. Ainakaan mun.

Kylläpä vain tuossa R37:ssa menee. Ainakin manuaali näin sanoo. En ole vaan koskaan kokeillut käytännössä, kun ei ole tarvinnut.

Suora lainaus manuskasta:
"For longer recordings, choose to record in monaural. The recording time becomes double the normal."
Antti1
09.09.2003 15:40:20
Kylläpä vain tuossa R37:ssa menee. Ainakin manuaali näin sanoo. En ole vaan koskaan kokeillut käytännössä, kun ei ole tarvinnut.

Suora lainaus manuskasta:
"For longer recordings, choose to record in monaural. The recording time becomes double the normal."

Aah.. Väärässä olin siis. Mutta laitteet on hyvin erilaisia ja mun vehje kun ei edes Sony ole niin minkäs teet.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)