Aihe: Erilaisia lävistyksiä/tatuointeja
1 2 3 4 510 11 12 13 1428 29 30 31 32
Bonesaw
29.03.2006 20:46:50
No just. Jos sä oisit kokenu sen oikeesti, tietäisit miltä tuntuu. Ei se fyysinen kipu, jota ei tunne vaan se henkinen. Mulle muistutetaan koko ajan mitä mulle ois voinu/voi käydä, silti kukaan ei tajua, että on helpompaa vetää ranteet auki kun vaikka puhua siitä asiasta. Mua ei kiinnosta. It´s easier to give up than allways tried to go up.

Siis mitä? Se ei todellakaan satu. Se on vaan kivaa ajan vietettä. Lääkäri oikein yks päivä pyöritti sellasta tikkien poisto terää mun arvessa ja mä vaan nauroin koko ajan, kun siitä tuli verta ihan hirveesti.

Pikku hupsu:)
Nipsu
29.03.2006 20:50:41
Pikku hupsu:)

Oisit nähny :) Tiättekö muuten mikä on myös kaunista? Kun vetää käden täyteen hakaneuloja niin, että vetäsee ne nahan läpi. Kokeilkaapa!
Bonesaw
29.03.2006 20:51:15
Oisit nähny :) Tiättekö muuten mikä on myös kaunista? Kun vetää käden täyteen hakaneuloja niin, että vetäsee ne nahan läpi. Kokeilkaapa!

Joo.
Nipsu
29.03.2006 21:18:04
Tämä kaiverrettakoon hautakiveeni.

Mun kiveen kaiverretaan oikeesti(huom. kivi on kitaran muotonen...), että " Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä"
nikomati
29.03.2006 21:39:34

Mun kiveen kaiverretaan oikeesti(huom. kivi on kitaran muotonen...), että " Paska reissu, mutta tulipahan tehtyä"

paska homma.
koskaan ei voi olla liian gei.
Jannipaali
29.03.2006 21:42:27
paska homma.

Elämä on.
Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia.
Nipsu
29.03.2006 22:24:13
Elämä on.

Niihä se onki, mut se on paras teksti minkä siihe voi laittaa. Äipälle sitte tulee sellanen Marlboro-aski-hauta-arkku.
pardy
29.03.2006 23:07:03

Äipälle sitte tulee sellanen Marlboro-aski-hauta-arkku.

Epäilemättä.

Oonko mä ainoo jonka mielestä ei oo normaalia että teini-ikäinen pohtii millaisen hautakiven haluaa?
nikomati
29.03.2006 23:09:20

Epäilemättä.

Oonko mä ainoo jonka mielestä ei oo normaalia että teini-ikäinen pohtii millaisen hautakiven haluaa?

mitäs luulisit aikaisempien keskustelujen perusteella? :)
koskaan ei voi olla liian gei.
Jani The Rock
29.03.2006 23:45:13

Epäilemättä.

Njaa-a. Mä päätin jo ala-asteikäsenä, että mut polttohaudataan. Jotten joutuis vahingossa elävältä haudatuksi, ja jottei paholainen vois muuttaa mua vampyyriksi.
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
ozmo
30.03.2006 11:23:35
Njaa-a. Mä päätin jo ala-asteikäsenä, että mut polttohaudataan. Jotten joutuis vahingossa elävältä haudatuksi, ja jottei paholainen vois muuttaa mua vampyyriksi.

Sääh, et haluais muuttua vamppyyriks?? Olishan se paljo siistimpää pomppia ympäri kaupunkia ja juoda nättien tyttöjen verta ku kärvistellä jossain tuhkakupissa.
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Pro Ulrich#1
Jani The Rock
30.03.2006 11:35:38

Sääh, et haluais muuttua vamppyyriks?? Olishan se paljo siistimpää pomppia ympäri kaupunkia ja juoda nättien tyttöjen verta ku kärvistellä jossain tuhkakupissa.

Enhän mä sitä vielä sillon kersana tajunnu. Nyttemmin oon luopunut tosta kremaatioajatuksestakin ja päätynyt siihen että mut täytetään.
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Bonesaw
30.03.2006 13:30:46
Epäilemättä.

Se on sitä angstia.
Köttelö
30.03.2006 16:48:26
Kertokaahan joku siitä hämähäkinverkosta kyynärpäässä. Voiko sen normaali ihminen ottaa vai onko se pelkästään linnakundien juttuja?
Shit happens when you party naked!
Sarko
30.03.2006 17:21:30
Kertokaahan joku siitä hämähäkinverkosta kyynärpäässä. Voiko sen normaali ihminen ottaa vai onko se pelkästään linnakundien juttuja?

Onhan tuo melko lameria.

Meikän hautakiveen kaiverretaan: "Dr. Wily made me do it."

Tottahan toki se kivi on vain decoy, meikähän on Cyborgi.
Stakes are high, but so am i.
hanuristi
30.03.2006 19:05:43

Hoho.Voi jumalauta, ihan samoin ajattelin minä.
Nyt haluan polttohautausta muista syistä.
Soon...
carlos
30.03.2006 20:45:30
Tämä kaiverrettakoon hautakiveeni.

Poista tosta allwaysista kuiteskin toi toinen l-kirjain. :)

Niin ja itse topikkiin. Olin tarkoituksella lukematta tätä hetkeen, jotta saisin kerralla vedettyä muutaman uuden sivun läpi. Pikku kikatus muuttui parissa kohtaa huutonauruksi. Plussia ropisee!
I can't hide but I can run for miles.
ozmo
30.03.2006 22:31:43
Niin ja itse topikkiin. Olin tarkoituksella lukematta tätä hetkeen, jotta saisin kerralla vedettyä muutaman uuden sivun läpi. Pikku kikatus muuttui parissa kohtaa huutonauruksi. Plussia ropisee!

Käys vielä lukee Nipsun ja etenkin Järvihirviön kommentit...
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Pro Ulrich#1
Planetist
31.03.2006 10:44:23
:-------------------------------------------D
Kwatz!
Diligamus nos invicem
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)