Aihe: Hyvähaltija antaa yhden toivomuksen
1 2 3 4
uruttaja
29.03.2006 17:29:34
Luonnollisesti myös Uu ja Pöö.Siis päärooleihin.

Pöö iliman muuta. Uullä kiertue kesken.
häläppääjä
29.03.2006 17:34:36
Pöö iliman muuta. Uullä kiertue kesken.

Jaa, onko Uu vallottamasa suurtaki ossaa Eu-maista? Vai menneekö ulukopuolelle?
Mutta mikä rooli sopis pöölle parhaiten?
katteleppa ihte
jon lord
29.03.2006 18:21:17 (muokattu 29.03.2006 18:21:32)
Kirkkourut. Olen yrittänyt mutta täydellistä ei minusta tule koskaan. Soittimien kuningas olisi kiva hallita täydellisesti. Etenkin Bachin Passagaglia ja fuga cm...jos sen osais vetäistä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
kuunsirppi
29.03.2006 19:09:11
Mä haluaisin soittaa viulua!

Jos osais edes sen verran, mitä silloin nuorena, kun opiskeli sitä ja soitti kamari-orkesterissakin jo useamman vuoden, mutta kun on ollut soittamatta jo kauan, niin ei se enää luonnaa.

Harmittaa kyllä ihan oikeesti, että homman jätti sikseen. Hyvä haltija vois antaa siis mulle viulunsoittotaidon
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
pekkajau
29.03.2006 19:16:18 (muokattu 29.03.2006 19:17:31)
Kirkkourut. Olen yrittänyt mutta täydellistä ei minusta tule koskaan. Soittimien kuningas olisi kiva hallita täydellisesti. Etenkin Bachin Passagaglia ja fuga cm...jos sen osais vetäistä.

Eikös ne kohta kiellä EU-direktiivillä kirkkourkujen soittamisenkin? Tulee kai jotain lyijypäästöjä tms. kun lukkarit pöllyyttää Bachia menemään putket punaisena?
Kirjoitin mitä kirjoitin!
häläppääjä
29.03.2006 19:22:05
Eikös ne kohta kiellä EU-direktiivillä kirkkourkujen soittamisenkin? Tulee kai jotain lyijypäästöjä tms. kun lukkarit pöllyyttää Bachia menemään putket punaisena?

Katalyssaattorit välliin.
katteleppa ihte
KoskPaavo
29.03.2006 19:28:04

Ensin kielletään ryssähaitarit ja sitten metallimusiikki.
Kerran yksi mun haitareita korjaava kaveri kertoi että kun oli ottanut kielipenkin irti ja puhallellut siihen niin oli tullut torakka suuhun.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
häläppääjä
29.03.2006 19:29:30
Kerran yksi mun haitareita korjaava kaveri kertoi että kun oli ottanut kielipenkin irti ja puhallellut siihen niin oli tullut torakka suuhun.

HEEHHHEH!!! Pistin lussan!
katteleppa ihte
manjaana
29.03.2006 19:30:47

Hyvä peli, kun saapi liharuoat kotia sillä....
Vanha varis, vaan vikkelä..
uruttaja
29.03.2006 19:32:49
Oikein tolokun suoron kun sais.
häläppääjä
29.03.2006 19:34:44
Oikein tolokun suoron kun sais.

Laittaisikko ehki kumituppea suorosi päälle?
katteleppa ihte
uruttaja
29.03.2006 20:11:14
Laittaisikko ehki kumituppea suorosi päälle?

Minä en silimmääni ikinä kellaa kummituppea suoroni päälle. Ei se makkea paikka niin ärjyä ole etteikö sitä palijaalla survo.
jjussila
29.03.2006 20:52:17
Minä en silimmääni ikinä kellaa kummituppea suoroni päälle. Ei se makkea paikka niin ärjyä ole etteikö sitä palijaalla survo.

Ka, sannoovat, ettei sitä kellookaan rukkaset kädessä korjata....
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
Timi
29.03.2006 22:44:34
Tietty huilu!Helppo roudaa ja vänkää soittaa ja seisoa yhdellä jalalla!
BigPapa
29.03.2006 22:47:59

Vai miten olis Piccolo....voisit piilottaakin sen helposti sellaiseen paikkaan mihin auringonsäteet eivät juurikaan ulotu...; /
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
paice60
29.03.2006 22:49:59

Niin ja sitten kun soitto menee hyvin ja paikan omistaja sanoo että nyt saatte täyttää soittimenne rahalla, niin huiluun ei paljoa mahdu. Mutta sitten kun soitto menee päin helvettiä, niin se käskee työntää soittimen perseeseen ja eihän sinne muut mahdu kuin huilu. Vähän tarkkuutta toivomuksiin.
Ajattelenko....siis olenko?
Ari-77
29.03.2006 22:51:54
Kossupullo.
Everybody Needs Dancemusic , sometimes...
EP
29.03.2006 22:52:56

Huilistilla on pilli kuonon alla ja pianistilla on ...
BigPapa
29.03.2006 22:53:58

Niin ja sitten kun soitto menee hyvin ja paikan omistaja sanoo että nyt saatte täyttää soittimenne rahalla, niin huiluun ei paljoa mahdu. Mutta sitten kun soitto menee päin helvettiä, niin se käskee työntää soittimen perseeseen ja eihän sinne muut mahdu kuin huilu. Vähän tarkkuutta toivomuksiin.

Tää oli se piccolo juttu.....vähän kankeeta varmaan keyboardeja tai bassoa pasuunoista puhumattakaan tunkemaan.....; /
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)