FlatOutFucked 03.03.2006 20:01:24 | |
---|
En ole koskaan oikein ymmärtänyt eräänkin aikaisemmin tähän ketjuun postanneen sankarikitaristin sergio -pakkomielletä. Swords on hyvä, mutta ei NIIN hyvä. Sen sijaan The Ship Is Mine EP on parempi ja Retired Love-Goat ihan vitun kova biisi. There's a liar on the altar. The sermon never falter This is religion.
Your religion. |
Nita Nitro 04.03.2006 12:00:49 | |
---|
Mulla on toi Swords nyt uudelleen kuuntelussa ja täytyy sanoa, että kyllä se vaan hieno plätty on. Ekalla yrityksellä ei oikein lähtenyt, mutta nyt kolahtaa hyvin, myös ne loppupään biisit... Mutta varsinkin levyn aloitus on huippukamaa. Kyllähän tämä mm. Sonic Youthilta välillä kuulostaa, mutta onhan bändillä omiakin ideoita ja vieläpä hyviä sellaisia. mystische! |
Swords on kyllä minun ehdottomia suosikkilevyjäni. Mutta mistäs ootte ostanu aikasempia julkasuja? En oo ite löytäny mistään. |
Nita Nitro 29.03.2006 20:02:15 | |
---|
Swords on kyllä minun ehdottomia suosikkilevyjäni. Mutta mistäs ootte ostanu aikasempia julkasuja? En oo ite löytäny mistään. See Far & Fall tuli hommattua Tampereen Platasta aikoinaan ja This Ship Is Mine -seikatuumanen tarttui mukaan joskus levymessuilta, veikkaan että etenkin jälkimmäistä voi olla vähän hankala enää löytää. mystische! |
ydinaukio 29.03.2006 21:36:46 | |
---|
See far & fallia saa If societyltä, The ship is mineä Trash canilta. |
moose_88 29.03.2006 21:47:05 | |
---|
See far & fallia saa If societyltä, The ship is mineä Trash canilta. kiitos ja kumarrus |
jannu 02.10.2008 18:57:22 | |
---|
Vanha ketju, mutta allekirjoittaneelle uusi tuttavuus. Ydinaukion suosituksesta etsin ja hankin Swordsin ja kyllä potkii! Ei mulla muuta. Eli takaisin pohjamutiin vaan tääkin ketju. :D "Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |