Notefix 31.12.2005 23:41:16 (muokattu 31.12.2005 23:41:54) | |
---|
Chaka Khan "Through the Fire" ja David Fosterin kädenjälki kuuluu. Toi on mahtava! Meikäkin on sovittanut tuosta uuden version. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
steelysam 24.01.2006 21:41:20 | |
---|
Natalie Colen "Nature Boy". Johnny Mandelin uskomaton arri! Tajuttoman hieno! Satan's Hell! |
Notefix 24.01.2006 21:42:52 (muokattu 24.01.2006 21:44:49) | |
---|
Natalie Colen "Nature Boy". Johnny Mandelin uskomaton arri! Tajuttoman hieno! Mandel on kyl ihan mahtava!!! Toivottavasti se vielä jaksaa vääntää arreja edelleenkin. Tosin oliks toi "nature Boy" oikeesti Mandelin arri? Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
steelysam 24.01.2006 23:52:33 | |
---|
Mandel on kyl ihan mahtava!!! Toivottavasti se vielä jaksaa vääntää arreja edelleenkin. Tosin oliks toi "nature Boy" oikeesti Mandelin arri? Mulla on se CD jossain...kyllä siinä mun mielestä niin luki. Satan's Hell! |
Notefix 25.01.2006 11:25:53 | |
---|
Mulla on se CD jossain...kyllä siinä mun mielestä niin luki. Pitääköhän mun kaivaa toi jostain...en siis kyl muista kuka sen on sovittanu, mut ei jotenki muistaakseni kuulosta Mandelilta. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
shagriml 27.01.2006 12:08:49 | |
---|
The Kronos Quartetin versio Jimi Hendrixin Purple Hazesta on aika mahtava. Ei mitään moitteita, kerrassaan hieno veto. |
Anonymous-jazz 27.01.2006 19:45:57 (muokattu 27.01.2006 19:47:11) | |
---|
David Foster - This Must Be Love... Voksuissa itse edesmennyt suuruus Warren Wiebe. En ole nyt iha saletti että oliko sovitus itse Fosterin käsialaa ? Biisi oli ainakin David Fosterin ja Motown säveltäjälegenda Lamont Dozierin käsialaa. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :) |
M.i.k.key 27.01.2006 23:08:24 (muokattu 27.01.2006 23:11:57) | |
---|
David Foster - This Must Be Love... Voksuissa itse edesmennyt suuruus Warren Wiebe. En ole nyt iha saletti että oliko sovitus itse Fosterin käsialaa ? Biisi oli ainakin David Fosterin ja Motown säveltäjälegenda Lamont Dozierin käsialaa. Toi koko Fosterin River Of Love levy mistä toikin löytyy on aika kova... huhhuh Mä lopetan nää hommat! |
mr.muzak 29.01.2006 13:47:20 | |
---|
David Foster - This Must Be Love... Voksuissa itse edesmennyt suuruus Warren Wiebe. En ole nyt iha saletti että oliko sovitus itse Fosterin käsialaa ? Biisi oli ainakin David Fosterin ja Motown säveltäjälegenda Lamont Dozierin käsialaa. Lead Vocals: Warren Wiebe, Jeff Pescetto Arrangement: David Foster, Bill Meyer Keyboards: David Foster Acoustic Piano: Greg Phillinganes Additional Synth Overdubs: Bill Meyers Bass: Nathan East Drums: John Robinson Guitars: Paul Jackson, Jr. Sitar: Dean Parks Synth Programming: Dave Reitzas, Jeff Rona ..eli ei mitään suuria yllätyksiä:) |
Sinap 30.01.2006 14:53:06 (muokattu 30.01.2006 15:06:42) | |
---|
Dire straitsin alkupään tuotannosta on nostettava sellanen kipale kuin Single handed Sailor. Ennen diren kosketinaikakautta rumpali Pick Withers oli rytmeillään ja sovituksillaan aika epeli. Kitarasovituksissa hienoja yksityiskohtia ja Ilsleykin bassollaan oivasti seurailee Pickiä...täytyy mennäkkin kuuntelee...:) EDIT: hitto..koko levy(communique) on rautaa..kyllä pölyinen levy kuulostaa hyvälle :) |
Notefix 02.02.2006 11:28:24 | |
---|
Meshell Ndegeocello. Fool of me ja Faithful levyltä Bitter. Diggaan pirusti. Sovitus, biisit ja soundimaailma on yhtä. Diane Reeves: In you Eyes...se Peter Gabrielin biisi. Ja Goodbye. Pitkästä aikaa tuli kuunneltua ja diggaan kans pirusti. Billy Childs ja Mulgrew Miller sovittajina. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Sinap 02.02.2006 16:24:13 | |
---|
Vanessa Carltonin debyytin viimosessa biisissä on aika mahtavat läpisovitetut orkesteriarrit...siis pelkkä sinfonia...WAU! |
steelysam 25.03.2006 19:14:31 | |
---|
Quincy Jonesin arri "More". Ei kulu ikinä. Esittäjinään Frank Sinatra With Count Basie and his Orchestra. Mukana myös upeat jouset. Quincy lukee bändiä ja Frankiä täydellisesti....Sonny Payne soittaa ehkä elämänsä upeimman rumpuraidan. Möllisty |
cubasisti 28.03.2006 22:19:04 | |
---|
Paul Ankan Rock Swings -levyn eka biisi "It's my life" (ei se Doctor Albanin vaan Bon Jovin). On muuten himppasen verran parempi kuin Bon Jovin ryttäys. Deadline tekee mestarin. |
Paul Ankan Rock Swings -levyn eka biisi "It's my life" (ei se Doctor Albanin vaan Bon Jovin). On muuten himppasen verran parempi kuin Bon Jovin ryttäys. Kenen arri se on? Möllisty |
M.i.k.key 29.03.2006 12:50:11 | |
---|
Kenen arri se on? Taitaa olla Randy Kerberin. Levylle jotain arreja ovat tehneet myös Pat Williams ja John Clayton. Möllisty! |
steelysam 31.03.2006 20:48:42 | |
---|
Taitaa olla Randy Kerberin. Levylle jotain arreja ovat tehneet myös Pat Williams ja John Clayton. No, Patrick Williams ja John Clayton, jr. on ihan perusäijiä, mutta missäs vaiheessa Kerber on aloittanut isolle orkalle kirjoittamisen? Möllisty |
Notefix 31.03.2006 21:58:25 | |
---|
No, Patrick Williams ja John Clayton, jr. on ihan perusäijiä, mutta missäs vaiheessa Kerber on aloittanut isolle orkalle kirjoittamisen? Kyl Randy on sitä tehny pitkään. Kasarin alussa oli jo orkesteriarreja. Nykyäänhän se tekee paljon orkestraatioita leffasäveltäjille, joka on aika kuningaslaji noissa piireissä=lyhyessä ajassa paljon musaa...mm. Hornerille ja Newton Howardille. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
steelysam 31.03.2006 22:56:09 | |
---|
Kyl Randy on sitä tehny pitkään. Kasarin alussa oli jo orkesteriarreja. Nykyäänhän se tekee paljon orkestraatioita leffasäveltäjille, joka on aika kuningaslaji noissa piireissä=lyhyessä ajassa paljon musaa...mm. Hornerille ja Newton Howardille. Noh, ehkä mulla on mennyt vaan ohi. Möllisty |
Warwickbass 02.04.2006 21:40:12 | |
---|
hyviä sovituksia on myös suomalaisista tangoista tehty mm. seuraavat biisit Arja Sipola - Vaaralliset huulet Dimitri Sjöberg - Tähdet Meren Yllä Eino Grön - Viimeisestä illasta Jari Sillanpää - Lago maggiore Jari Sillanpää - Romanesca Kirsi Ranto - Valoa ikkunassa Kirsi Ranto - Meren yö Reijo Taipale - Tulisuudelma ja vaaralliset huulet Sauli Lehtonen - Miller tango Sauli Lehtonen - Hurmio Sauli Lehtonen - Tango Desiree Taina Kokkonen - Yksin Topi Sorsakoski - Kohtalon tango Saska Helmikallio - Romanialainen Kitara |