Aihe: 1x12" kaappi valmis
1
Tim
25.03.2006 19:48:28 (muokattu 27.03.2006 21:30:02)

Taas yksi kaappiketju, mutta kun tuosta on tullut usein puhuttua, niin pistän silti.
Vihdoin sain kuvat sivulleni. Vaihtu samalla kotisivun paikka, kun JKL:n yliopisto lopetti maksulliset nettipalvelunsa.
Eli tein 20 millisestä liimalevystä (koivu) kaapin, ja samalla Uraltone Jr:lle nuppikotelon. Pintakäsittelin Osmo puuvahalla, pähkinänruskeaa ja kirkasta.
Tulee kotikäyttöön, niin painolla ei ole merkitystä. Enkä pistelly mitään kulmasuojiakaan.

http://www.kotikone.fi/timo/amp/Amp.html Tuolla nuo sivut. Amp cabinet ja Speaker cabinet linkeissä ovat.
Tässä pikalinkki kuvaan jos joku ei jaksa sivuille asti:
http://www.kotikone.fi/timo/amp/image/nuppivalmis.jpg
Kokeilemaan en ole vielä ehtinyt. Pitäis vielä kolvata johdot elementistä jakkiin.

Edit: muutin osoitteita taas uusiksi.
Campylobacter
25.03.2006 20:13:53
Erittäin nättiä jälkeä. Nyt kun katsoo tuota omaa kaappia niin huomaa kuinka monta asiaa olisi voinut tehdä paremmin. :)
"sooloa soittaessa, jolloin soundi, muuttuu, mikäs siinä jos haluaa, muuttaa, soundia, mutta jos ei halua niin" -megaband
palomaeki
26.03.2006 12:36:08
Tästäpä tuli taas lisää haluja kasata oma junnu.

Ja erittäin hienoa jälkeä, pakko myöntää.
Keep up the good work! :D
Basson tarvisin, oi, ehkäpä myös mikserin kera skannerin didudii... Ja tosiaan. Pepsi on pahaa.
Spike
26.03.2006 14:49:04
Maukkaan näköinen.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
Antti1
26.03.2006 14:51:18
Maukkaan näköinen.

Hoh, mun piti juuri tulla kirjoittamaan tähän: "Maukkaan näköinen loota". Aikamoinen sattuma, tai sitten sä jotenkin ryöstät mun ajatuksiani radioaalloilla, tai jotain...
The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had.
Spike
26.03.2006 14:52:09
Hoh, mun piti juuri tulla kirjoittamaan tähän: "Maukkaan näköinen loota". Aikamoinen sattuma, tai sitten sä jotenkin ryöstät mun ajatuksiani radioaalloilla, tai jotain...

Sse ssiiis toimiii... kjäh kjäh.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
Ocku
29.03.2006 11:40:11
Hienoa työtä.
Kuinka hienoa kiillotusvillaa käytit kirkasvahan kiillotukseen?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)