Quark 28.03.2006 20:48:12 (muokattu 28.03.2006 20:53:50) | |
---|
Kello 10 PM jälkeen puhuin sille eikä se tee mitään. Kaveri on vieressä näkymättömänä. Hmm, itse tein niin että odotin että kello oli vähän vaille kymmenen ja menin sinne alas sen huoneeseen ja sitten tasan kymmeneltä menin siltä kyselemään. Mutta eihän nuo kellonajat niin tarkkoja ole. Edit: Niin ja jos joku ei vielä tiedä, niin tältä sivulta löytyy kaikenlaista liittyen Oblivioniin ja muihin Elder Scrolls -sarjan peleihin, esim. ohjeita tehtäviin (Oblivioniin ei tosin ole vielä kovin paljon) http://www.uesp.net/w/index.php?title=Main_Page They lock me in the cellar and feed me pins! |
Shitmanek 28.03.2006 21:00:07 | |
---|
Edit: Niin ja jos joku ei vielä tiedä, niin tältä sivulta löytyy kaikenlaista liittyen Oblivioniin ja muihin Elder Scrolls -sarjan peleihin, esim. ohjeita tehtäviin (Oblivioniin ei tosin ole vielä kovin paljon) http://www.uesp.net/w/index.php?title=Main_Page Ajattelin tänään pistää tuon sivun linkin tänne :) todella hyödyllinen sivu, tuli joskus Morrowindia pelatessa todella tarpeeseen. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Kjukka 28.03.2006 21:28:58 | |
---|
Juu, hieno peli on. Vituttaa vaan aivan suunnattomasti se että vaikka on giga muistia, peli jää vähän väliä miettimään. Varsinkin tappeleminen on todella vammaista tämän suhteen. _Joka_ kerta kun vihollinen kuolee, kone miettii kymmenisen sekuntia kuolinanimaatiota. Samaa töksähtelyä tapahtui ihan alusta asti, jopa hahmoa luodessa. |
Shitmanek 28.03.2006 21:50:39 | |
---|
Juu, hieno peli on. Vituttaa vaan aivan suunnattomasti se että vaikka on giga muistia, peli jää vähän väliä miettimään. Varsinkin tappeleminen on todella vammaista tämän suhteen. _Joka_ kerta kun vihollinen kuolee, kone miettii kymmenisen sekuntia kuolinanimaatiota. Samaa töksähtelyä tapahtui ihan alusta asti, jopa hahmoa luodessa. Minulla on saman verran muistia ja vain joskus maastossa (siis tosi harvoin) saattaa pätkäistä hetkeksi. Muuten pelikokemus on hyvin sulava. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
superfly 28.03.2006 22:00:36 | |
---|
Onko täällä kukaan pelaillut tuota Xbox 360:llä? PC:n päivitys tulisi mulla paljon kalliimmaksi kuin konsolin hankinta. Miksi siis ei? "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
jami87 28.03.2006 22:28:03 | |
---|
zernobyl: Vituttaa vaan kun pitää boottia kone tunnin / puolen tunnin jälkeen koska näyttis ylikuumenee. Mulla kans näyttis lämpeni niin kovasti, että kaatoi koko koneen 15min pelin jälkeen. Avasin kopan ja putsasin näyttiksen ilmanottoaukon (oli millin pölykerros verkon päällä) ja rupesi taas kone toimimaan komeasti. Mageeta. B) |
Brian May jr. 28.03.2006 23:04:20 | |
---|
Mikäs siinä on, kun ei tuo Orangar(tai mikä sen nimi nyt olikaan...) suostu ostamaan mun pöllittyjä tavaroita, vaikka väittää voivansa tarjota rahaa niistä? Heti ku on todennut "Watcha got" niin ei tule mitään myyntilistaa esille kuitenkaan. Vettä! |
Milkop 28.03.2006 23:26:21 (muokattu 28.03.2006 23:26:51) | |
---|
Kävi aika hauskasti tuossa äsken, kun olin heppani kanssa varkaiden leirillä katselemassa, että löytyisikö jotain arvokasta. Vilkaisin sitten tielle päin, että kukas sieltä ratsastelee. Ukko sitten yht'äkkiä pysäytti hevosen, hyppäsi alas, tempaisi miekan esiin ja rupesi juoksemaan kohti. No, tietysti otin miekan itsekin esiin ja valmistauduin taisteluun, niin äijä juokseekin ohi ja listii suden, joka oli juuri loikkaamassa niskaani. Heh, silloin kyllä mietti, että ei se tämän pelinkään tekoäly aivan puntista ole :D |
Torniojaws 29.03.2006 01:28:49 | |
---|
Onko täällä kukaan pelaillut tuota Xbox 360:llä? PC:n päivitys tulisi mulla paljon kalliimmaksi kuin konsolin hankinta. Miksi siis ei? No, konsoleilla jäät täysin paitsi tulevista modeista, jotka esim. Morrowindin tapauksessa lisäsivät oikeastaan kaksin kerroin enemmän materiaalia kuin emopelissä oli ja täysin uusia hienoja juttuja (jotka muuten aika monet sitten löytyivät Oblivionista ;) |
joelr 29.03.2006 03:52:43 | |
---|
Onko kukaan pelannut tätä Radeon 9800Pro -näytönohjaimella? Pyöriikö peli ja jos pyörii näyttääkö se edes miltään? Muuten koneessani on 2,08GHz prosessori ja 1024 megatavua muistia. |
Bilharzia 29.03.2006 06:22:13 (muokattu 29.03.2006 06:24:02) | |
---|
Hmm, itse tein niin että odotin että kello oli vähän vaille kymmenen ja menin sinne alas sen huoneeseen ja sitten tasan kymmeneltä menin siltä kyselemään. Mutta eihän nuo kellonajat niin tarkkoja ole. Redguard-hahmolla toi bugas. Tein tänään darkelf ja väänsin saman questin, meni lävitte. Vampyyrina oleminen on perseestä. Väänsin puolituntia mun darkelfin naamaa ja tukkaa että se olis just semmonen miltä haluun sen näyttää. Sitten siitä tuli vampyyri ja söpö tyttö muuttu Mr. Burnsin näköseks äijäks neljässä päivässä. Jotkin statit buustautu ja mitä epätoivosemmaks verenlätkyttely meni niin sitä enemmän tuli eri taikahommia. Miinuksena 20 heikkous tulta vastaan (main questi kesken = huono homma) ja vitun ruma apina, täytyy lutrata porukoiden verta ja sitten ei saa olla päiväsaikaan ulkona. Vittu minä en tätä tietokonetta hankkinu sen takia että saisin katella mustaa ruutua tuntitolkulla. Jäävuoren huippuna on läjä bugeja jotka vampyyrina olemiseen liittyy ja hemmetin vaativa curetusquesti. Bethesda juoksi kusten tämän featuren peliin. Olis saanu pistää jossain tulevassa patsissa koko vampyyripaskan viimeisteltynä peliin eikä kiusata viattomia pelaajia kehitysvammailulla. Mä käytin konsolitsiittiä suoraan ja mun hahmo on taas ennallaan. player.additem 000977e4 1 Cure Vampirism pottu inviin. Ei tarvitse yhtään hevonvitussa asuvia mummoja jotka käskee hakemaan Hitlerin koiran hampaita ja kiviä Marsista. |
Bilharzia 29.03.2006 06:26:42 (muokattu 29.03.2006 06:28:23) | |
---|
Onko kukaan pelannut tätä Radeon 9800Pro -näytönohjaimella? Pyöriikö peli ja jos pyörii näyttääkö se edes miltään? Muuten koneessani on 2,08GHz prosessori ja 1024 megatavua muistia. Luulen että varmasti pyörii messevästi. Ei täysillä efekteillä mutta sillein että se näyttää kivalta. 800x600 resoluutiolla on siltikin hyvät grafiikat. Itellä on siis 9600-kortti ja prosessori kutakuinkin samaa luokkaa. 1152x864 reso on smooth |
Wk 29.03.2006 08:52:28 | |
---|
Mulla kans näyttis lämpeni niin kovasti, että kaatoi koko koneen 15min pelin jälkeen. Avasin kopan ja putsasin näyttiksen ilmanottoaukon (oli millin pölykerros verkon päällä) ja rupesi taas kone toimimaan komeasti.
Omassa näyttiksessä on niin naurettavan pieni tuo cooleri että ei kauaa kestä niin on taas keränny mukavan pölymäärän sinne siilin piikkien väliin ja lämmöt nousee helposti yli kymmenen celciustakin.. kaatunu ei ole kone vielä kuitenkaan lämpöjen takia kun tullut puhdistettua nyt useammin... Gainwardin GF 6800 on tuo näyttis... Kovaa hehkutusta täällä, kyllä tuo täytynee hankkia, koska kymmenen mnettiläistä ei voi olla väärässä :) http://www.mikseri.net/users/108413.php |
lethus1 29.03.2006 09:05:51 | |
---|
Noh, Tornio. Annappa nyt sitten raporttia kun olet noinkin paljon peliä vääntänyt. Onko se niin hyvä kuin oletit / odotit ? Onko siinä yhtä paha koukuttumisvaara kuin Morrowindissä ? Onko se yhtä eeppinen kuin Morrowind ? Onko siinä edes läheskään yhtä hyvä tunnari kuin Morrowindissä ? Miten sinä näin nopeasti olet äijän saanu pelattua noinkin kovaksi ? Ei kai Oblivion ole liian lyhyt ? Onko Oblivionin vapaa kahlaus vähemmän, yhtä paljon vai enemmän palkitsevaa kuin Morrowindissä ? Miksi helvetissä minulta meni varmaan 3 kuukautta vääntää Morrowind läpi (eli mainquest + niin paljo muuta kuin keksi). |
Mulla ei rahat vielä riitä heppaan, mutta pystyykö sellaisen selässä tappelemaan? Vettä! |
Milkop 29.03.2006 12:20:52 (muokattu 29.03.2006 12:22:04) | |
---|
Mulla ei rahat vielä riitä heppaan, mutta pystyykö sellaisen selässä tappelemaan? En ainakaan itse ole vielä pystynyt. Hepan saa ilman rahaakin erään tehtävän lopussa, muistaakseni. Edit: Ellet sitten parempaa halua ostaa vai? |
Torniojaws 29.03.2006 13:54:05 (muokattu 29.03.2006 13:57:25) | |
---|
Onko se niin hyvä kuin oletit / odotit ? Ylitti odotukset kevyesti. En näe mitään syytä enää jatkaa Morrowindin pelaamista (mikä on aika saavutus). Onko siinä yhtä paha koukuttumisvaara kuin Morrowindissä ? Pahempi... Pahempi... onneksi olen työttömänä vielä 28.8. asti :D Onko se yhtä eeppinen kuin Morrowind ? En välttämättä sanoisi kumpaakaan sinänsä eeppiseksi. Samanlaisia pelejä nämä ovat kuitenkin. Onko siinä edes läheskään yhtä hyvä tunnari kuin Morrowindissä ? Sama tunnari nopeampana ;) + paljon lisää yhtä hyvää musiikkia. Useissa kappaleissa on pieniä lainauksia Morrowindin + Exp musiikeista. Miten sinä näin nopeasti olet äijän saanu pelattua noinkin kovaksi ? Työtön ;) pelailen n. 12-18 tuntia päivässä/yössä ;O Ei kai Oblivion ole liian lyhyt ? Ei Morrowindkaan kovin pitkä ole, mutta silti sitä pelasin 4 vuotta ;) Sanoisin että Morrowind ilman expansioneita (Tribunal & Bloodmoon) on hiukan lyhyempi kuin Oblivion. Expansioneiden kanssa Morrowind on vielä ehkä hiukan edellä, mutta eiköhän tuo taitu jahka ensimmäiset uudet quest-modit tulee ja virallinen expansion. Onko Oblivionin vapaa kahlaus vähemmän, yhtä paljon vai enemmän palkitsevaa kuin Morrowindissä ? Sanoisin että samaa tasoa. Miksi helvetissä minulta meni varmaan 3 kuukautta vääntää Morrowind läpi (eli mainquest + niin paljo muuta kuin keksi). Kun tietää tarkalleen mitä pitää tehdä ja kikkailee Mark/Recall & Interventioneiden kanssa niin Morrowindin Main Questin voi pelata läpi yhdessä päivässä nollasta alkaen. Itse asiassa maailmanennätys on noin 13 minuuttia. |
zorro 29.03.2006 14:02:12 | |
---|
Itse asiassa maailmanennätys on noin 13 minuuttia. Tuo on kyllä hauska video. onko kellään urlia? |
Juzac 29.03.2006 14:44:03 | |
---|
Onko kukaan pelannut tätä Radeon 9800Pro -näytönohjaimella? Pyöriikö peli ja jos pyörii näyttääkö se edes miltään? Muuten koneessani on 2,08GHz prosessori ja 1024 megatavua muistia. Mä pelailen 9800 prolla. Jotta peli olisi sujuva, niin grafiikoita täytyy karsia, mutta ihan hienolta näyttää silti. Prossu on P4 2,6ghz ja muistia 768mt. Kannattaa kuitenkin testata miten pyörii omalla koneella, esim. lainaamalla peliä joltain kaverilta. |
Milkop 29.03.2006 15:36:03 | |
---|
Voi voi, jouduin pudottamaan resoa 800x600:aan. Rupesi nuo maaston latailut menemään överiksi, kun koko peli jumittaa. Ei onneksi näytä kovin pahalta. Sanotaan nyt vielä, että saakelin kova peli. |