Aihe: Arvostele kitarasoundi
1
Rappion Apostoli
08.09.2003 17:31:33
Millaista tyyliä sä oot hakenu? Kauhean tumma ja kaikuakin riitti. Ei oikein mun makuun, vähän liian mössöä.
Wk
08.09.2003 17:34:15 (muokattu 08.09.2003 17:35:50)
Millaista tyyliä sä oot hakenu? Kauhean tumma ja kaikuakin riitti. Ei oikein mun makuun, vähän liian mössöä.

Oliko kaikua liikaa? Hmm... Mä en sitä ite kuunnellu stereoilla että voi olla mahollista että siinä ois ollu liikaa.
Mulla on kato ihan semmonen Craten 15 Watin kitaravahvistin ja pistin sen Headphonesista johdon suoraan koneen line-outiin... Kitara oli drop-C:ssä, se voi selittää sen mössösyyden. En hakenu mitää erityistä, pelkkä kokeilu. Kiitos kommenteista.
Wk
Juntunen
08.09.2003 19:10:00

...pistin sen Headphonesista johdon suoraan koneen line-outiin...

Tuskin sentään line-OUTtiin. :)
Wk
08.09.2003 19:12:26
Tuskin sentään line-OUTtiin. :)

Aivan... Se on sitä ku kirjottamaan alkaa ja innostuu niin vituikshan se menee... CD-asemaanhan mä sen oikeasti laitoin. :)
Wk
Insane Kane
08.09.2003 19:45:50
Kaukana on.
Vitusti säröä Perkele!!
Roberto
08.09.2003 22:08:16 (muokattu 08.09.2003 22:08:26)

Suhisee vähän niinkun headphone-ulostulo olisi kaakossa, mutta varsinaista signaalia tulee sinnepäin hirmu vähän, eli varmaan volat ollut sulla aika pienellä itse styrkkarissa?

Joku gaini-laatikkohan siinä on ja kaiku/viive-hommaa joka vähän flangettaa ja tekee soundista epämääräisen. Kuiva signaali rules. Ja kaapin mikitys :)
Antti1
10.09.2003 20:15:32
Arvioikaapa tätäkin pientä clippiä. Tuli vahingossa ehkä hiukan liikaa kaikua mun mielestä. Tämä taas johtuu siitä että väsäsin sen eilen yöllä kun porukat oli jo nukkumassa, eli en voinut kuunnella kovin kovaa ja kunnollisia kuulokkeitakaan en omista. http://simopussinen.port5.com/musiikki/Finally%20Free.mp3

Ja suoraan sivuilta lainaten: "Se on tehty käyttäen: Jacksonin soloistin kaulamikkiä, Marshall VS-15R:ää, josta signaali on vedetty linjassa emolevyyn integroituun äänikorttiin. Ohjelmana käytin Cool Edit Pro 2:sta. Teoksen alkuperäinen esittäjä ja levyttäjä on Dream Theater. Älkää kuunnelko soittoa, se ei oo kovinkaan mahtavaa kun pistin ton laakipelillä purkkiin. Lisäksi vedin ton mun huonommalla vahvarilla sisään, että.. No kertokaa mielipiteitänne nyt kuitenkin."
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Wk
19.09.2003 11:48:35 (muokattu 19.09.2003 11:49:22)
Ei mitään valittamista mulla ainakaan ton Antin soundis, yksinkertainen, perusclean. Näillä kuulokkeilla kuunneltuna kaikua ei ollu liikaa, mun mielestä.
Wk
Antti1
21.09.2003 19:16:01
Ei mitään valittamista mulla ainakaan ton Antin soundis, yksinkertainen, perusclean. Näillä kuulokkeilla kuunneltuna kaikua ei ollu liikaa, mun mielestä.

Sait plussaa, kun jaksoit antaa kommentin tosta. Hävetkää te muut laiskiaiset!

Toi kaiku on kyllä sinänsä vähän vaikea arvioida jos ei ole mitään muita soittimia taustalla. Yksinään saattaa kuulostaa hyvältä, mutta jos on muukin bändi mukana, saattaa puuroutua liikaa jos kaikilla soittimilla on noinkin paljon kaikua. En mä tiiä.. Jos jollain on jotain ehdotuksia tuon soundin parantamiseksi, niin kertokaa.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)