Järvihirviö 28.03.2006 20:23:22 | |
---|
Eiku se on ammattilainen, mutta sillä ei kai enää oo omaa liikettä. Joutuivatko asiakkaat käymään solariumissa tatuoinnin ottamisen jälkeen? |
Nipsu 28.03.2006 20:29:56 | |
---|
Joutuivatko asiakkaat käymään solariumissa tatuoinnin ottamisen jälkeen? Voi vittu. Miten tää liittyy tähän? Se oli vitsi, mutta mun kädestä ei oikeesti saa kunnon kuvaa. |
Nipsu 28.03.2006 20:40:25 | |
---|
Paitsi että aina, kun joutuu onnettomuuteen, siitä otetaan kuva. Jos sairaalasta löytyy jotain kuvia, niin niissä saattaa näkyä mun tatska ja murskaantuneet luut veren seassa. Ne kyllä todellakin tulee sitten nettiin. Ihania varmaan :) |
aarghto 28.03.2006 20:43:06 | |
---|
Voi vittu. Miten tää liittyy tähän? Se oli vitsi, mutta mun kädestä ei oikeesti saa kunnon kuvaa. Perustele miksi siitä ei saisi kuvaa? Osaatko kytkeä kamerasta salaman pois? Jos sen näkee silmällä niin sen näkee kameralla. Mikä siinä ny ton niin haastavaa? It is better to be pissed off than pissed on. |
Nipsu 28.03.2006 21:00:41 | |
---|
Perustele miksi siitä ei saisi kuvaa? Osaatko kytkeä kamerasta salaman pois? Jos sen näkee silmällä niin sen näkee kameralla. Mikä siinä ny ton niin haastavaa? En mä osaa laittaa sitä salamaa pois. |
Sarko 28.03.2006 21:20:02 (muokattu 28.03.2006 21:49:34) | |
---|
EDIT: Painat Nipsu salama-nappulaa siitä digikamerasta, niin pitäis toimia. Stakes are high, but so am i. |
Sarko 28.03.2006 21:48:13 (muokattu 28.03.2006 21:50:39) | |
---|
Threadeistä "tatuointi" sekä "tatuointeja/lävistyksiä" aiemmin poimittuja: Kannattaa ottaa kaikki lävistykset ja tatuoinnit Mad Maxissa.Siellä tehdään myös pääimplantteja(eli esim.niittejä,joita laitetaan pään sisälle)ja siellä tehdään lävistyksiä mihin vaan.Ja mun mielestä tatuointejen ottoonkaan ei oo ikärajoja(ite otin siellä 13-vuotiaana...)eli kaikki sinne vaan! Alea Jacta Est, arpa on heitetty... Voisin mä ottaa kuvan siitä tatuoinnista,ja laittaa sen tänne,mutta ette silti uskois,että mulla on se.Ja Mad Max on vanhin(muttei vanhanaikaisin)tatuointistudio Tampereella,siellä tehdään kaikki ammattitaidolla,mun kaveritkin suosii sitä paikkaa,kun menee ottaan lävistyksiä. Ja näin Solariumit on käynnistetty. Siis mitä vittua? Se on ihan oikee, soita vaikka Mad Maxiin ja kysy onko joku ottanu siä NGT-tatuointia! Oon nimittäin ainoo, joka on siellä sellasen ottanu!!!! Näin on siemenet kylvetty otolliseen maaperään, mutta mitä tapahtuukaan kun puheeksi otetaan jälleen myöhemmin Mad Max? Mun veli väitti, että siellä tehdään kännissä tatuointeja. Varmasti tehdäänkin. Sinne siis, ei ikinä tiedä mitä siihen iholle loppujen lopuks on suherrettu. Ajat siis muuttuvat, ystävät ja toverit. Nuoresta kiihkeästä Mad Maxin puolustajasta, Nipsusta, on yhtäkkiä tullutkin kyyninen Putkan suosija. Ihmiset, menkää ja tehkää johtopäätöksenne, tai vielä parempaa, tehkää oma tutkimusretkenne näiden 2 threadin antoisissa aitoissa. Nipsu, oletko varma mitä sinun ihollesi on tuherrettu? Vai onko tuherrettu ollenkaan? I rest my case. Stakes are high, but so am i. |
Route 66 28.03.2006 21:57:26 | |
---|
Viisas miäs ::::::smoke Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo. |
Nipsu 28.03.2006 21:59:28 (muokattu 28.03.2006 22:02:41) | |
---|
Siis mä sanoin, että Putkassa kuulemma tehdään kännissä tatskoja, en puhunu Mad Maxista. Edelleenkin oon Mad Maxin kannalla, tosin seuraavan tatskan aattelin ottaa J.K.Juntusen tatuointistudiossa. |
papitsu 28.03.2006 22:14:12 | |
---|
Siis mä sanoin, että Putkassa kuulemma tehdään kännissä tatskoja, en puhunu Mad Maxista. Edelleenkin oon Mad Maxin kannalla, tosin seuraavan tatskan aattelin ottaa J.K.Juntusen tatuointistudiossa. Mikä seuraavakasi? Joku hauska tyyliin "Fuckin' Negative" tai jotain? THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |
Mikä seuraavakasi? Joku hauska tyyliin "Fuckin' Negative" tai jotain? Hahahahha! No ei, on niin monia mitä haluaisin. Mutta varmaan mahaan sellanen hiano. Niskaan tulee muuten teksti " Rock n´Roll can never die ", yläselkään enkelin siivet ja teksti " Angel´s won´t lie " ja mitäs muita. No ei tuu nyt mieleen. |
Järvihirviö 28.03.2006 22:19:02 | |
---|
Hahahahha! No ei, on niin monia mitä haluaisin. Mutta varmaan mahaan sellanen hiano. Niskaan tulee muuten teksti " Rock n´Roll can never die ", yläselkään enkelin siivet ja teksti " Angel´s won´t lie " ja mitäs muita. No ei tuu nyt mieleen. Voisit ottaa sellasen, jossa lukee 'Musa tulee straight of my heart'. |
Nipsu 28.03.2006 22:20:46 | |
---|
Voisit ottaa sellasen, jossa lukee 'Musa tulee straight of my heart'. Voi vittu. Sinä voisit ottaa, että " Vittuilu tulee niinku straight of my heart " |
Järvihirviö 28.03.2006 22:30:06 | |
---|
Voi vittu. Sinä voisit ottaa, että " Vittuilu tulee niinku straight of my heart " Mikä itu siinä olisi? |
papitsu 28.03.2006 22:37:47 (muokattu 28.03.2006 22:38:15) | |
---|
Huoh lol äksdee. Melkeen joka ketju täällä Pukeutumis-palstalla menny siihen että kaikki vittuilee nipsulle ja nipsu yrittää vittuilla kaikille, aiheuttaen suurta myötähäpeää... Mutta ei mitään, hauskaa luettavaa. pientä edittiä. THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |
pardy 28.03.2006 23:20:12 | |
---|
utta ei mitään, hauskaa luettavaa. Kyllä, suurta hupia juurikin. |
nikomati 28.03.2006 23:48:55 | |
---|
Kyllä, suurta hupia juurikin. juurikin tätä. koskaan ei voi olla liian gei. |
Nipsu 29.03.2006 15:30:46 | |
---|
Mikä itu siinä olisi? Mikä itu olis tossa mitä sä ehdotit? |
Järvihirviö 29.03.2006 18:19:45 | |
---|
Mikä itu olis tossa mitä sä ehdotit? Sellane nahkane. |
Sarko 30.03.2006 17:31:51 | |
---|
Olen muuten vakavasti miettinyt tatuoivani Mega Manin nahkaani. Eikä mitään lamea SNES-mania vaan ihka legendaarisen NES-veikkosen. Hyppyasennossa tietenkin. Stakes are high, but so am i. |