No niin kerrankin pääsee suitsuttamaan Bentonia! Vaikka sellainen Jazz-kopio onkin ollut vasta pari kuukautta, niin jotakin pystyy tietysti sanomaan: Kun basson sain oli yllättymyt kuinka hyvin se oli tehty. Nauhat eivät törrättäneet, maalipinta oli hieno ja akustisestikin soi ihan kivasti. Mutta tosiaan niin kuin paljon on puhuttu, niin paljon on varmasti yksilöeroja noissa halpavehkeissä, mutta minulla taisi käydä tuuri, että sain hyväkuntoisen, kunnossa olevan basson :) Jos tässä pitäis alkaa plussia ja miinuksia jakamaan, niin suurinpiirtein näin ne olisivat minun yksilöni kohdalla: + Hyvä viimeistely + Suora kaula ( ainakin toistaiseksi, totuus ilmenee varmaan vasta vuosien saatossa) + Kelpo virittimet.Pitävät vireen pitkän släppäilysetin jälkeenkin. + Nauhat kunnossa + Sähköissä ei ylimääräisiä hurinoita,rutinoita jne.. + Soundaa ainakin putkivermeen kanssa ihan kohtuullisesti :) - Aika pilipali talla, intonaation säätö vaatii aikaa, mutta onnistuu kuitenkin vaikka se talla onkin sellainen "lelumainen" - Mikit on aika tuhnut - Orkkiskielet ihan onnettomat, kuolevat heti. Itselläkin oli paljon ennakkoluuloja kyseistä merkkiä kohtaan, mutta nyt parin kuukauden kokemuksella voin kyllä suositella, kyllä se hintaansa nähden on loistobasso. Vaikka se mulle onkin ns. " himabasso" , niin kyllä mä sillä keikkaakin voisin heittää.(jos vain olisi:) ) DADA oli ihan kiva kun kokeilin - ei ihan niin paha kuin manringin DAEB - taisiis H. - RATTLEDAD - |