uruttaja 28.03.2006 21:06:30 | |
---|
TALUPELLE TALUPELLE .... |
TALUPELLE TALUPELLE .... No niin, siinä se satanen meni Ouluun! |
uruttaja 28.03.2006 21:08:36 | |
---|
No niin, siinä se satanen meni Ouluun! Voi voi, ota sinä seuraava, tuossa nuita on alla,. floodaa vähän. |
TiVe 29.03.2006 09:40:28 | |
---|
MA: Alakylän Toivola TI: Joloskylän Ns. Ke: Hetepirtti To: Nuorittan Ns. Pe: Ala-Vuoton Ns. La: Vepsän Ns. Su: Nuijamiesten Lava Ma:Lavettipäivä meidän mökillä: Ti: Vuoton Joutsen Ke: Huttukylän Ns. To: Korvenkylän Ns. Pe: Vesaisenlinna La: Kuivaniemen NS Su: Höpölä Ma: Sampola Ti: Yli-Olhavan MS Ke: Simon Pirtti Tässä kun listaa näitä nuoruudessa toimineita tanssipaikkoja lähimaastosta, niin todellakin huomaa, että onpa tanssikulttuuri muuttunut. Minunkin kotipaikkakunnalla oli kolme joka viikko toimivaa tanssipaikkaa, mutta nyt ei ole yhtään. Ravintolatkohan ne on nuo tanssipaikat "tappanut"? On niintä ainakin paljon entisaikoihin verrattuna. Aikoinaan oli normaalia, että seistiin kapakan jonossa pitkiäkin aikoja ja joka viikko, mutta eipä ole sellaista tarvinnut tehdä vuosiin. Rykiminen ei tarkoita lapissa hiljaista yskimistä. |
uruttaja 29.03.2006 09:59:40 | |
---|
Tässä kun listaa näitä nuoruudessa toimineita tanssipaikkoja lähimaastosta, niin todellakin huomaa, että onpa tanssikulttuuri muuttunut. Minunkin kotipaikkakunnalla oli kolme joka viikko toimivaa tanssipaikkaa, mutta nyt ei ole yhtään. Ravintolatkohan ne on nuo tanssipaikat "tappanut"? On niintä ainakin paljon entisaikoihin verrattuna. Aikoinaan oli normaalia, että seistiin kapakan jonossa pitkiäkin aikoja ja joka viikko, mutta eipä ole sellaista tarvinnut tehdä vuosiin. Totta haastat, Jono on enää vain Onnelan ovella ja sekin on markkinointikikka. Osa noista mun listaamista paikoista toimii edelleen, eli edes Sedu ei ole niitä kaikkia tappanut. |
Riksteri 29.03.2006 10:26:20 | |
---|
Totta haastat, Jono on enää vain Onnelan ovella ja sekin on markkinointikikka. Osa noista mun listaamista paikoista toimii edelleen, eli edes Sedu ei ole niitä kaikkia tappanut. Käykääpä joskus viikonloppuna jonottamassa Wanhan Tanssikellarin tunnin mitaisessa jonossa niin saatte annoksen nostalgiaa :) |
baron 29.03.2006 10:34:20 | |
---|
Käykääpä joskus viikonloppuna jonottamassa Wanhan Tanssikellarin tunnin mitaisessa jonossa niin saatte annoksen nostalgiaa :) Mikäs sen kivampaa kuin kävellä leuhkan näköisenä jonon ohi, kun nimi on listalla! My name is Baron, Sir Baron. |
Lennu 29.03.2006 10:43:16 (muokattu 29.03.2006 10:44:24) | |
---|
Mikäs sen kivampaa kuin kävellä leuhkan näköisenä jonon ohi, kun nimi on listalla! Kävin kerran kaverin seurana siellä, kun se soitti Raiskin kanssa, ja kyllä se aika perseestä on koko paikka. edit: tarkoitan siis, että ei-tanssivana yleisönä. himassa.net :: "Sun mutsis on niin läski, et ku se laittaa korkkarit jalkaan ni se löytää öljyy!" -Captain Planet. |
uruttaja 29.03.2006 10:44:17 | |
---|
Käykääpä joskus viikonloppuna jonottamassa Wanhan Tanssikellarin tunnin mitaisessa jonossa niin saatte annoksen nostalgiaa :) Elämää on Stadin ulkopuolellakin. |
TiVe 29.03.2006 13:00:00 | |
---|
Elämää on Stadin ulkopuolellakin. Etenkin tanssilavaelämää on varsinkin Stadin ulkopuolella!!!! Rykiminen ei tarkoita lapissa hiljaista yskimistä. |
uruttaja 29.03.2006 13:01:04 | |
---|
Etenkin tanssilavaelämää on varsinkin Stadin ulkopuolella!!!! Ihan kaikkea elämää on varsinkin Stadin ulkopuolella. |
EP 29.03.2006 13:03:40 | |
---|
Ihan kaikkea elämää ja erotiikkaa on varsinkin Stadin ulkopuolella. |
M.i.k.key 29.03.2006 13:04:49 | |
---|
Kävin kerran kaverin seurana siellä, kun se soitti Raiskin kanssa, ja kyllä se aika perseestä on koko paikka. edit: tarkoitan siis, että ei-tanssivana yleisönä. Me oltiin jokunen kuukausi kattomassa erään tutun keikkaa hyvällä porukalla. Ihan hyvä buarihan siellä on ja tupakointipuolella saa istua ihan rauhassakin. Toukokuussa taas samanmoinen ilta tiedossa... Möllisty! |
baron 29.03.2006 13:05:58 | |
---|
Me oltiin jokunen kuukausi kattomassa erään tutun keikkaa hyvällä porukalla. Ihan hyvä buarihan siellä on ja tupakointipuolella saa istua ihan rauhassakin. Toukokuussa taas samanmoinen ilta tiedossa... Eihän siellä muita haittatekijöitä ole kuin että tanssihaluiset "sinisimät" häiritsee musiikin kuuntelua. My name is Baron, Sir Baron. |
Musiikkia korville 29.03.2006 13:08:09 | |
---|
Me oltiin jokunen kuukausi kattomassa erään tutun keikkaa hyvällä porukalla. Ihan hyvä buarihan siellä on ja tupakointipuolella saa istua ihan rauhassakin. Toukokuussa taas samanmoinen ilta tiedossa... Samaa minäkin... Ei se mun mielestä sen huonompi paikka ole kuin muutkaan vastaavanlaiset. Itekin jollain tapaa jopa "tykkään" (jos sitä sillä nimellä voi kutsua). Jengi siellä on yleensä kyllä melkosen syvältä tai ainakin siellä tuntuu olevan enemmän lahopäitä ku muualla. Olen hidas mutta tyhmä |
jeppeq 29.03.2006 13:08:19 (muokattu 29.03.2006 13:08:43) | |
---|
Eihän siellä muita haittatekijöitä ole kuin että tanssihaluiset "sinisimät" häiritsee musiikin kuuntelua. Kävin taannoin tunnin visiitillä tuolla, mutta väijyin takabaarissa yhden kaljan verran noiden "sinisilmien vuoksi". taitaa olla vähän eri targetit. Valehtelisin jos väittäisin |
Musiikkia korville 29.03.2006 13:17:59 | |
---|
Kävin taannoin tunnin visiitillä tuolla, mutta väijyin takabaarissa yhden kaljan verran noiden "sinisilmien vuoksi". taitaa olla vähän eri targetit. Niin prkl kävit, etkä ees käyny moikkaamassa. Tää muistetaan... Olen hidas mutta tyhmä |
AnselmiMaa 29.03.2006 13:18:48 | |
---|
Niin prkl kävit, etkä ees käyny moikkaamassa. Tää muistetaan... Jättikö kaverin? Ihmeellistä.. Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa. |
Musiikkia korville 29.03.2006 13:22:53 | |
---|
Jättikö kaverin? Ihmeellistä.. Joo, me oltiin vissiin niin paskoja. Mut ei se mitään, pääasia, että turat tykkää... HOHO Olen hidas mutta tyhmä |
jeppeq 29.03.2006 13:31:29 | |
---|
Joo, me oltiin vissiin niin paskoja. Mut ei se mitään, pääasia, että turat tykkää... HOHO Perhana. Mähän sanoin että sain sen kaverin maanitelluks max 1 tuntia. Ja se kalja kesti hieman alle. Ja kuten sanoin, ei ollu targettia, nin olin ennemmin piilossa. Ens kerralla tuunkin sitten näyttävästi ja sen sitten kanssa huomaa... iteppähän tilasit ;) Valehtelisin jos väittäisin |