Aihe: Kiven artikkelit
1
jusifer
28.03.2006 10:50:44

Olen lueskellut kyseisen herran Rautamaailmaa niin paljon kuin olen käsiini saanut, mutta olen tietenkin missannut joitakin osia. Ja muutossa hävisi niitäkin joita olin säästänyt tulevaisuuden referenssimateriaaliksi.

Olisikohan näitä artikkeleita jossakin saatavilla, lähinnä siis sähköisessä muodossa?

Kiitos.
Exhausted
28.03.2006 10:51:59

Minua kiinnostaisi kanssa. Nuo sanomalehtipaperiset lehdet tuppaavat säilymään kovin huonosti muutenkin.
kivi
28.03.2006 11:39:47
Olisikohan näitä artikkeleita jossakin saatavilla, lähinnä siis sähköisessä muodossa?

Ei valitettavasti ole, koska niistä olis tarkoitus jossain vaiheessa koota oma julkaisu.

Sen sijaan Suen vanhoja numeroita voi kysellä toimituksista Helsingissä ja Turussa, yhteystiedot www.sue.fi - postikulujen hinnalla.
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
Siirry studiopäiväkirjaan.
Exhausted
28.03.2006 14:11:19

Ei valitettavasti ole, koska niistä olis tarkoitus jossain vaiheessa koota oma julkaisu.

Itse asiassa näin arvelinkin. Mutta on se sitten ostamisen arvoinenkin :)
Reddie
28.03.2006 19:09:16

Mikähän tämä aikataulu tähän mahdollisesti olisi? ;)
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Adam & Santtu
The Vairus
kivi
28.03.2006 19:13:33
Mikähän tämä aikataulu tähän mahdollisesti olisi? ;)

Riippuu monista eri asioista. Lähinnä siitä, koska pystyn pysyttelemään täältä poissa kyllin kauan saadakseni tuon(kin) tehtyä.

:-)
Kätyrien 2. helmikuuta ilmestyvän levyn studiopäiväkirja on nyt netissä! Lue ja hämmenny!
kivi
28.03.2006 22:57:22
Eli 2016 kaupoissa?

No, sanotaanko vaikka että: "Älä pidätä hengitystäsi."

Kannattaa oikeasti tilata niitä lehtiä tai hakeutua kirjastoon, jos joku nimenomainen juttu kiinnostaa. Se ei ole mun tehtävien töiden listalla ensimmäinen, eikä edes ensimmäinen kirja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)