Aihe: Kitarakamahankintojen ihanuus
1 2 3 4 5
Aki
28.03.2006 16:54:41

Tartiskohan harkita katkaisuhoitoklinikan perustamista G.A.S vaivaisille kitaristeille? =)
Mä oon mukana! Sillä ehdolla että kaikki joutuu kertomaan pahimmat sen hetkiset GAS-kohteet, ja etenkin myynti-ilmoitukset joita ovat löytäneet, jotka ei mua vielä oo saavuttanu. Mielellään yhteystietoineen, ja rauhalliseen tahtiin et mä ehin kirjottaa ne ylös... ;o)

ostin joku aika sitten 30k euroa maksavan auton ja kenties saan siitä sitten kun myyn niin jonkun 20k.
Aika pian saat myydä jos 20k haluat siitä. Riippuen toki auton merkistä ja mallista. Ja että ostitko Saksasta yms. Mut eniveis, validi pointti.
Joees
28.03.2006 17:08:52
No kun menin hommaamaan itselleni tuon halppis PRS:n ihan vain opetellakseni viimeinkin tuon kammen käyttöä... edellinen omistaja oli jo vaihtanut tallaan SD:n JB jr:n puolituksella, niin tuohon verrattuna noi PRS:n omat mikit jätti jotenkin hieman masentavan vaikutelman, ja kun satula kaipasi joka tapauksessa väkerrystä vireongelmien tähden, niin sain sitten perusteltua ittelleni, että Ruokankaan Vintaget on oltava...

...joo, mä oon vähän vissiin hullu... =) Sillä kai toi katkasuhoitoklinikka tulikin mieleen...

Mutta toisaalta mahonkirunkoinen liimakaula ja hyvät vintage tyyppiset singelcoilit... tuo voi olla aika makoinen peli... yksilönä tuntuisi soivan keskivertoa paremmin, sillä oon ehtinyt käpälöidä jo useampaakin tuollaista ennen tämän ostoa.

Hyvät mikit sitten :) Ilmottele miltä kuulostaa sit kun saat, vaikka pikaviestillä tai tänne. Mahonkirunko ja yksikelaset mikit kuulostaa lupaavalta. Häusselin mikit on myös erittäin hyvät. Mut sama hemmo tekee Ruokankaankin mikit :) Minkäs PRS:n hommasit?

Hulluus on hienoa! Mä voisin perustaa hullujen klubin, josta sitten tarpeen mukaan passitetaan ihmisiä katkasuhoitoon, tai sitten toisinpäin ;)
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Les Fender
28.03.2006 17:26:10
Hulluus on hienoa! Mä voisin perustaa hullujen klubin, josta sitten tarpeen mukaan passitetaan ihmisiä katkasuhoitoon, tai sitten toisinpäin ;)

Onhan se jo perustettu:
http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=15
Jäsenet käy täällä usein;o)

Eikös tuossa tämänkin kommentin ylälaidassa ole ne ^katkaisuhoitonapit^
"Living is easy with eyes closed!"
Räbbänä
28.03.2006 17:34:26
Helevata! Nyt alko tehä mieli Peaveyn Valve Kingin 50 wattista putkivahvaria. Pittääkö taas lähtä testaamaan ja koittaa hankkia kesäksi töitä ja marsu myydä.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
Härski
28.03.2006 17:40:20
Vittu mä köyhdyn taas... vuoden alussa hommasin ton LP:n, äsken ostin Straton ja kohta tulee toinen nuppi ja kaappi - todennäköisesti. Ei perkele.
Tompsi
28.03.2006 17:43:00
Vittu mä köyhdyn taas... vuoden alussa hommasin ton LP:n, äsken ostin Straton ja kohta tulee toinen nuppi ja kaappi - todennäköisesti. Ei perkele.

Kerro lisää. (Vai kerroitko jo?)
Les Fender
28.03.2006 17:44:41
Vittu mä RIKASTUN taas... vuoden alussa hommasin ton LP:n, äsken ostin Straton ja kohta tulee toinen nuppi ja kaappi - todennäköisesti. Ei perkele.

Kapakassa köyhtyy, noi on omaisuutta!
Rypsolisti
28.03.2006 18:04:15
Saakeli! Ei olis pitäny katella Les Paul classiceja, nyt tuli v-mäinen himo hankkia Lese.
Les Fender
28.03.2006 19:38:06
Kyllä sitä olisi omassa järjenjuoksussa tutkimista. Omassa kuvassa on viimeisin hankinta (järkeä vai ei), ei tosin vielä fyysisesti hanskassa, ehkäpä jo ensiviikolla.

Mä kyllä suuttuisin jos Carlos S ja G Rolie tulis töhriin mun Customia, nih! Sutakkoon omia keppejään.
Strutsi
28.03.2006 20:04:16
Nyt kun tässä on tilutteluhalut vähän menneet ja toisinaan tulee soiteltua kaikennäköistä Opethia, niin ajattelin että pitäisiköhän vaihtaa keppi kiinteätallaiseen? Välillä tarvitsisi kitarasta pudottaa virettä Drop-D:hen.

Nuo SZ-mallit vaikuttaisi aika mukavilta. Yhtä olen joskus testannutkin. Ilmeisesti
siinä on melko hyvä sustain (kielet rungon läpi) ja ihan kohtalaiset mikit.
Missähän hintaluokissa nämä liikkuvat? 400-700€?

Onhan se aika mukava suunnitella näitä. Saattaa vaan joskus tulla ostohumala.
Dropped C
28.03.2006 23:47:29
Itsellä on kyllä pakko saada joskus Laneyn vintagehevi soundeilla varustettu putkinuppi ja Ampegin tai vastaavan bassonuppi. Ja sitten tietysti kunnollinen SG ja Precision Bass... Muuta en kyllä tarvitsisikaan.
Härski
29.03.2006 00:04:20
Kerro lisää. (Vai kerroitko jo?)

En mä vielä...
Härski
29.03.2006 00:04:59
RIKASTUN

Kapakassa köyhtyy, noi on omaisuutta!

No jos sen tollain aattelee, ni mähän oon miljaardööri tätä menoa ihan kohta. Muttaku alkaa olee nälkä.
Vainhaalee
29.03.2006 00:47:55
No jos sen tollain aattelee, ni mähän oon miljaardööri tätä menoa ihan kohta. Muttaku alkaa olee nälkä.

Pakko se jollain on itselleen perustella... Suosin kynsiä...
Hail to the King, Baby!
jpaa
30.03.2006 18:06:10
Meillä emäntä kattelee jo siihen malliin että sais jo vähän hellittää näitten investointien kanssa. Ei sano suoraan mutta antaa kyllä ymmärtää. Pitäis taloa laajentaa ja muutenkin fiksailla vähän sieltä sun täältä. Auto pitäis vaihtaa käytännöllisempään ja lainojakin pitäis muistaa maksella. Ensimmäinen kersakin on tulossa ja meikäpoika se vaan porskuttaa ja näkee oransseja päiväunia Rockerverb 50 nupista ja kaapista. Ei vaan nuita Orangeja täällä landella missään pääse kokeilemaan, onneksi.
Hiku
30.03.2006 22:34:20
Tekishän sitä kieltämättä aina mieli jotain uutta. En uskalla ees aatella, että kuinka monta tuntia mulla on menny koneella istuessa ja miettiessä seuraavia hankintoja.

Seuraavaks tekis mieli hommata toinen floikkakeppi projektiksi, eli joskus hiukan kesemmällä saa mulle tarjota auliisti jotain ~300-400 euron keppiä, Charvelia, Krameria tai jotain muuta ns. kasarihirmua. :D
V.U.K #24
ministeri
05.04.2006 14:38:16

Tällä hetkellä aika hyvä tilanne...Jo pari päivää edellisestä hankinnasta ja nyt tuntuu ettei puutu kuin sellaisia "tylsiä" mutta tarpeellisia ostoksia kuten pedaali mallinen viritin, joku pedaalilauta...No joo, tilasin tänään piuhatarvikkeita, eihän niitä lasketa?eihän?
Joees
05.04.2006 14:40:41
Tällä hetkellä aika hyvä tilanne...Jo pari päivää edellisestä hankinnasta ja nyt tuntuu ettei puutu kuin sellaisia "tylsiä" mutta tarpeellisia ostoksia kuten pedaali mallinen viritin, joku pedaalilauta...No joo, tilasin tänään piuhatarvikkeita, eihän niitä lasketa?eihän?

Suosittelen ma Petersonin strobostomppia virittimeks! www.custom-sounds.com ja löytyy lisää juttua. :) Mitäs hommasit viimeks?
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Swan
05.04.2006 14:47:14
Tahtois jostain ny sellasen Peavey C50-nupiskan. Ja uudet mikit Sarvukkaan, ja tallan. Ja EQ:n. Ja piuhoja. Jälkimmäiset tilataan onneks piakkoin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)