Aihe: The Phonies
1
pliksu
27.03.2006 22:01:07 (muokattu 27.03.2006 22:10:05)
Pitääpä availla topicia uuden levyn julkaisun kunniaksi.

30.3. ilmestyy kokkolalais-bändin toinen pitkäsoitto Gran Tourettes. Edellinen pitkäsoitto Instant Elation, sekä ne pari EP:tä ovatkin allekirjoittaneen kohdalla kohtapuoleen puhkisoitettuja ja uutta olisi saatava. Eipä uudenkaan levyn biisit heikolta kuulosta. Näytebiisejä: http://www.myspace.com/thephonies

Masi Isohanni on siirtynyt vakiojäseneksi keyboardeja pimputtelemaan ja hieno kitaristi Jari Kola on vaihtunut toiseen hienoon kitaristiin, Jukka Kääntään (Jeavestone). Onkos muilla m.nettiläisillä syntynyt yhtä kiinteää suhdetta tuohon edelliseen pitkäsoittoon?

Ja viralliset sivuthan ovat osoitteessa www.thephonies.net
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Santukka
28.03.2006 15:00:05 (muokattu 28.03.2006 16:27:36)
Todella mainio bändi! Ihtellä onkin jo tuo gran tourettes-levy(tosin ei lopullinen versio). Kannattaa kyllä ostaa kyseinen levy. Tarttuvia biisejä ja mukavan omaperäinen laulaja.
......
jannesamuli
28.03.2006 15:38:02
Täytynee liittyä kehujien joukkoon. Soitto sujuu niin levyllä kuin livenäkin, ja Stenmanin laulusta olen tykännyt kovasti siitä asti, kun sitä joskus ensimmäisen kerran kuulin.
Julkaisulistaa kun vilkaisin, niin olen tainnut hankkia kaikki yhtyeen levyt, uusinkin pitäisi tipahtaa postilaatikkoon pikapuoliin.
Pääsiäisenä pitänee matkustaa taas sinne oikialle Pohojammaalle, että pääsee kuulemaan hyvää musiikkia. Tuleepahan nähtyä samalla uusi kokoonpanokin. Sunnuntaina sitten Supernova Crushin keikalle. Onhan Jenssi se Kannuksen keikka koko porukalla eikä akustinen?
Phonies saisi kyllä tehdä joskus minikiertueen tänne etelään, niin lähtisi sana kiertämään muuallakin kuin Kokkolassa.
Tapio79
28.03.2006 19:52:34
On tullut kuunneltua se "pakollinen" annos, kun serkkupoika soitti ennen ko. yhtyeessä. Itselleni The Phonies ei valitettavasti oikein ole koskaan kolahtanut sen ihmeemmin, mutta ymmärrän kyllä miksi se monelle kolisee ja totta kai olen mukana toivomassa laajempaakin suosiota tälle porukalle.
Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies! Romantikkoitkijät #31
Aakoo
28.03.2006 23:24:21
Phonies saisi kyllä tehdä joskus minikiertueen tänne etelään, niin lähtisi sana kiertämään muuallakin kuin Kokkolassa.

Hah.. Kukas sinne Turkuun haluaa tulla. Muuten kiva paikka, mutta siellä teilläpäin on niitä turkulaisia... ;-P

Ihan mukavan kuulostahan tuo on ja osin jopa ihan hienoja juttuja. Vähän kuitenkin kaipaisin jotain tunnelmointia tai maalailua väliin, turhan suoraviivaista poppistelua meikäläisen makuun... Onpa tuon poppoon historiakn aika tuttu, joten vähän nostalgian piikkinkinkin mun diggailu menee..
konehes
29.03.2006 10:20:24
Hyvä bändi, mutta pidin Mental Marketista enemmän. Yhden ep:n olen kuullut Phoniesia ja ehkä vähän turhan REM mun makuun.
cherub with heavy metal machine
pliksu
29.03.2006 12:53:49 (muokattu 29.03.2006 12:54:39)
Hyvä bändi, mutta pidin Mental Marketista enemmän. Yhden ep:n olen kuullut Phoniesia ja ehkä vähän turhan REM mun makuun.

Mental Market oli ehkä vähän turhan ristiriitaista mun makuun. Siinä todella oli kauniita piisejä, mutta Tom of Stenman oli siinä ehkä skitsoimmillaan ja se vähän soti sitä fiilistä vastaan, jonka melodiat loi. On mulla sentään bändin koko tuotanto + lippis :) Refreshments on harmitonta välimaastoa. Niin tai, enpä ole Refreshmentsin lyriikkaan niin tutustunut. Mutta näihin fiiliksiin olen päässyt.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
konehes
31.03.2006 15:33:24
Mental Market oli ehkä vähän turhan ristiriitaista mun makuun. Siinä todella oli kauniita piisejä, mutta Tom of Stenman oli siinä ehkä skitsoimmillaan ja se vähän soti sitä fiilistä vastaan, jonka melodiat loi. On mulla sentään bändin koko tuotanto + lippis :) Refreshments on harmitonta välimaastoa. Niin tai, enpä ole Refreshmentsin lyriikkaan niin tutustunut. Mutta näihin fiiliksiin olen päässyt.

Itselle taasen iskee kovaa nuo Mental Marketin sekopäiset lyriikat! Ei ihan peruspoppissanoituksia..:)

Refreshmentsiä en ole koskaan kuullut. Pitäisi myös kuulla Tommi Lahtosen Halsua-aiheinen kappale, mistä sitten ikinä löytyykään.. Lahjoitimme miehelle Halsuan nuorisoseuralta yhden risan pikku-tomin kun se on niin intoillut paikasta:)
cherub with heavy metal machine
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)