Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cannibal Corpse - Kill
1 2 3 4 5
Samu S.
27.03.2006 10:37:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hartaasti odotettu Kill tipahti tänään postiluukusta, ja hetken DVD-painoksen ihmeellistä kansiviritystä ihmeteltyäni pääsin käsiksi itse sisältöön. Hyvältä vaikuttaa ensikuuntelulla. Hymyilin tykönäni, kun totesin Websterin olevan vastuussa suuresta osasta biisejä. Herra bassoguru on kautta CC-historian suoltanut sitä meikäläiselle mieluisinta biisimateriaalia.
 
Lisää paskanjauhantaa muutaman kuuntelun jälkeen, Corpsen levyt ovat perinteisesti avautuneet kunnolla vasta muutaman kierroksen jälkeen. Sitä samaa vanhaahan tämä toki on, mutta sitä me CC-fanittajat varmaan haluammekin.
 
Deino
27.03.2006 10:43:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitä samaa vanhaahan tämä toki on, mutta sitä me CC-fanittajat varmaan haluammekin.
 
Jees!
 
Deino vaan.
Akiman
27.03.2006 11:09:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Promo on ollut tässä viitisen kertaa pyörityksessä ja ihan saatanan kovalta paketiltahan tuo vaikuttaa. Bloodthristin suuntaan tunnen tuon itse kaartuvan, jos jotain vertailukohtaa pitää heittää ja sehän kelpaa. Aivan käsittämättömän kovalla voimalla Cannibal Corpse etenee ja levyssä ei taida harmittaa oikein mikään muu, kuin ilmeinen kompromissi kansitaiteissa.
 
Lisää lätinää lisäkuuntelujen myötä, mutta kovasti tuntuu siltä, että tässä on itselleni se kovin death-metal albumi pitkään aikaan. Vähintään brutaalimman deathin saralla.
 
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: BAL-SAGOTH, KALMAH ja THYRFING ::
Super-Jari
27.03.2006 11:10:06 (muokattu 27.03.2006 11:10:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite sain promon kuultavaksi ja levyn haen ylihuomenna kun se kauppaan heilahtaa. Aika paljon promo on ehtinyt soittimessa pyöriä ja en voi kun kehua. Owenin lähtö ei tunnu missään jos suunta on tämä. Brutaalimpaa ja aggressiivisempaa kuin kaksi edellistä jotka olivat keskenään jo liian samanlaisia.
 
Viisi naulaa läpi kaulasta.
 
edit. Akimanin vertaus Bloodthirstiin on osuva.
 
Samu S.
27.03.2006 11:19:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

edit. Akimanin vertaus Bloodthirstiin on osuva.
 
BT oli myös mulla ensimmäinen mielikuva. Mää oon aina CC:ssä tykännyt kovasti siitä tarttuvuudesta, minkä äijät taitaa riffien ja kertsien osalta, tältä Killiltä tuntuu vähän tota osastoo puuttuvan. Mutta tosiaan, nämä levyt ovat tavanneet sisäistyä useammalla kuuntelulla, joten kuunnellaan, diggaillaan ja katsotaan...
 
Vakiotuottajan vaihtuminen ei oo kyllä tohon soundipuoleen mainittavasti vaikuttanut.
 
Äpäkkä
27.03.2006 14:06:49 (muokattu 27.03.2006 14:09:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällä hetkellä soi ensimmäistä kertaa ja jo tämä toinen kappale eli Make Them Suffer on aivan uskomattoman kova. Pakko tätä on koko tämä päivä luukuttaa, mutta jo ensi kosketus on todella.. väkivaltainen. :)
 
Ja tuo bonus-DVD vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta, joten sekin pitää mulkoa kuhan on levy kerran läpi pyörähtänyt. Mukavasti ainakin on kappaleita ja paljon suosikkeja.
 
Kaurapuuro on paskimmillaankin parasta!
ANtTIKRISTUS
27.03.2006 14:32:37 (muokattu 27.03.2006 17:54:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen nyt muutaman biisin ehtinyt kuunnella ja jebujee kuulostaa aika mainiolta jytkeeltä näin ensivaikutelmaltaan. Toivottavasti tunnelma ei sitten lisääntyvän kuuntelun myötä latistu.
 
Heti jäi positiivisesti mieleen se eräs biisi (nimeä en nyt muista), jossa oli erityisen kaunis ja herkkä laulu, mutta samalla myös rohkean miehekäs. Pitääpä heti kotiin päästessä tarkistaa kyseinen biisi. Siinä laulaja päästi mielenkiintoisia "grrzikjyijiibääh!" ja "groaalllwrrrrbzhhh"-tyylisiä ääniä.
 
€: nyt oon kyllä sekoillu jotain aivan omia xDDD
 
Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä
south_of_heaven
27.03.2006 15:33:55 (muokattu 27.03.2006 15:34:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin pari kappaletta. Ihan hyvää mun mielestä, vaikka en CCstä erityisemmin pidäkään.
 
ilmoitti South_of_Heaven
Kulkunen
27.03.2006 19:19:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viittiskö joku valaista vähän, mitä se bone-us DVD oikein sisältää? Livevetoja vai making-of -pätkää vai mitä?
 
Samu S.
27.03.2006 19:22:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viittiskö joku valaista vähän, mitä se bone-us DVD oikein sisältää? Livevetoja vai making-of -pätkää vai mitä?
 
Siinä on keikka Strassburgista vuodelta 2004. Owen siis tuossa vielä mukana.
 
mikko1
27.03.2006 21:36:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdin tänään ton DVD:n töllötellä ja se oli ainakin ihan siisti vaikken läheskään kaikkia biisejä tunnistanutkaan, mieleen jäi mm. Decency Defied, Vomit The Soul ja yleisön täysin sekoittanut Hammer Smashed Face. Itse levyä olen kuunnellut niin keskittyneesti etten vielä sano mitään.
 
Jmvk
28.03.2006 09:11:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MITÄ!= Nytkö on CC Kill kaupoissa vai hä=?!
 
Heti tilaukseen. Mistä saa?
 
Myytävänä löytys Jackson ps-4.
ANtTIKRISTUS
28.03.2006 09:49:34 (muokattu 28.03.2006 09:50:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MITÄ!= Nytkö on CC Kill kaupoissa vai hä=?!

Heti tilaukseen. Mistä saa?

 
Vaikkapa täältä:
 
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=562222
 
Kalassa vietettyä aikaa ei vähennetä ihmisen eliniästä
Jmvk
28.03.2006 10:08:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikkapa täältä:
 
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=562222

 
Ei oo edes paha hinta. Eikun vaan tilaukseen. --->
 
Myytävänä löytys Jackson ps-4.
Milkop
28.03.2006 10:48:08 (muokattu 28.03.2006 10:48:16)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brain Removal Device, hoh :)
 
Mukavahan tuokin olisi hankkia, mutta rahat vain ovat aika lopussa. Pistähän Aki arviota pian.
 
Akiman
28.03.2006 11:04:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukavahan tuokin olisi hankkia, mutta rahat vain ovat aika lopussa. Pistähän Aki arviota pian.
 
Kyllä. Kirjoitettu jo ja tänään lentää julki.
 
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: BAL-SAGOTH, KALMAH ja THYRFING ::
Heissi
28.03.2006 12:07:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mää oon aina CC:ssä tykännyt kovasti siitä tarttuvuudesta, minkä äijät taitaa riffien ja kertsien osalta, tältä Killiltä tuntuu vähän tota osastoo puuttuvan. Mutta tosiaan, nämä levyt ovat tavanneet sisäistyä useammalla kuuntelulla, joten kuunnellaan, diggaillaan ja katsotaan...

 
Mulle on kaksi edellistä CC:tä tipahtanut parhaiten juuri tuon tarttuvuuden takia. Aiemmat vähän liian koukeroisia. Tässä Killillä tuntuu olevan niin että on panostettu enemmänkin suoraviivaisuuteen. Riffiä riffin perään. Ja kyllähän tuo toimii.
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Samu S.
28.03.2006 14:30:44 (muokattu 28.03.2006 14:32:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle on kaksi edellistä CC:tä tipahtanut parhaiten juuri tuon tarttuvuuden takia. Aiemmat vähän liian koukeroisia. Tässä Killillä tuntuu olevan niin että on panostettu enemmänkin suoraviivaisuuteen. Riffiä riffin perään. Ja kyllähän tuo toimii.
 
Mun mielestä Gallery of Suicideltä ja Bloodthirstiltä löytyy sitä tarttuvuutta myös.
 
Ei Killillä hirveästi armoa anneta, ja vaatii kyllä kuuntelua, että rupeaa aukeamaan. Tälle levylle ei ole lähdetty tekemään semmosta selkeesti iskevää riffittelyä ja Hatchet to the Head -hokemakertsiä. Death Walking Terror ois ehkä eniten semmonen mossatkaa saatana -tyyppinen veto, mutta ei sit ehkä kuitenkaan tarpeeks sinnepäin.
 
Vähän ykstotinen fiilis tässä Killissä on, mutta tykkään kyllä. Floridan ukoilla ei ainakaan ote ole löystymässä. Ehkä tarttuvuudesta lässyttäminen tämmösen musan kohdalla on joidenkin mielestä hölmöä, mutta kuten sanottu, se on mun mielestäni ollut aina CC:n valtteja.
 
Barrettin biisi Barbaric Bludgeonings (!) on ehkä mun suosikkini Killiltä tällä hetkellä.
 
Tapio79
28.03.2006 19:56:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hitto vieköön, kaupoissa jo? Eihän tämä uusikaan CC voi pettää. Täytyypä maleksia huomenna vapaapäivänsä kunniaksi levykaupan setää morjestamaan.
 
Tuleekin sitten taas mukavaa vastapainoa kaikelle kevyemmälle musiikille jota on viime aikoina tullut enempi harrastettua.
 
Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies! Romantikkoitkijät #31
Invader
28.03.2006 20:10:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Repskele, tilasin eilen Levykauppa Äxästä ja siellä lukee että ilmestyy 29.3. Noh, eiköhän se huomenna tule.
 
Tai sitten ei..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «