Arpakuutio 28.03.2006 08:42:15 | |
---|
Suositelkaas jotai hyvää china peltii.. Vanhaan tuli halkeama joten päätän hankkii uuden ja isomman. Vanha oli vain 8".. Sit hintaluokka on semmone et 200e on maksimi.. Etin sellasta mistä lähtee erittäin agressiivinen ja voimakas ääni.. :D |
Muovinen 28.03.2006 08:47:15 | |
---|
Wuhanilta saat tuohon hintaluokkaan melkeinpä isoimman mitä löytyy mutta mikähän koko sulla oli tarkemmin mielessä? Wuhanit on erittäin aggressiivisia ja räkäisiä. Ilman testausta niitä ei kannata kuitenkaan ostaa koska soundi vaihtelee yksilöstä toiseen sen verran paljon. Stagg on sitten toinen merkki jos tekee mieli säästää. |
Hakki 28.03.2006 09:03:01 | |
---|
Wuhanin ja Staggin kiinat soveltuvat tuohon speksiin aika hyvin. Mulla on ollut kumpaakin ja toimivat todella hyvin, ja kun hintakaan ei ole paha niin niitä uskaltaa suositella. Miinuksena niitä todellakin pitää testata ennen ostoa. Mutta jos ei halua lähteä tuolle akselille, niin tuohon hintaluokkaan voisi mennä joku Paiste Alpha. Mulla oli Alphan 20" China ja olihan se aika sähäkkä. Mars mars musakauppaan testailemaan. Jos sellaista optiota ei ole, niin firmojen nettisivuilta voi löytyä äänisampleja josta voi vähän hakea tuntumaa. while(true) {play(metal);} |
Bobana 28.03.2006 09:06:47 | |
---|
Paiste Signature 18" Heavy China. Paras Paisteen kiina mitä on. Älyttömän sähäkkä ja kova sointinen. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Hakki 28.03.2006 09:14:26 | |
---|
semmone et 200e on maksimi Paiste Signature 18" Heavy China. Paras Paisteen kiina mitä on. Älyttömän sähäkkä ja kova sointinen. Kun löydät singaturen 18" chinan tuohon hintaan, niin kerro mullekkin. :) Tai no, käytettynä voisi irrota. while(true) {play(metal);} |
Wuhanilta saat tuohon hintaluokkaan melkeinpä isoimman mitä löytyy mutta mikähän koko sulla oli tarkemmin mielessä? Wuhanit on erittäin aggressiivisia ja räkäisiä. Ilman testausta niitä ei kannata kuitenkaan ostaa koska soundi vaihtelee yksilöstä toiseen sen verran paljon. Stagg on sitten toinen merkki jos tekee mieli säästää. Onkos Wuhanilla noissa chinoissa eri sarjoja. Ku kattelin Soitin Laineelta noita niin siellä oli kaks chinaa joissa luki vaan et Wuhan china, ja toinen oli 18" ja toinen 20", mutta mistään sarjoista ei puhuttu mitään. Eli onko kaikki Wuhanin kiinat samaa sarjaa? kalamies#40 >-)))> |
Bobana 28.03.2006 09:28:45 | |
---|
Kun löydät singaturen 18" chinan tuohon hintaan, niin kerro mullekkin. :) Tai no, käytettynä voisi irrota. Mä maksoin 180€. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Davos 28.03.2006 10:02:29 | |
---|
Taitavat nuo Wuhanin kiinat olla kaikki ihan samaa sarjaa, vaikka Wuhan muuten kyllä värkkää eri sarjoja esim. hatut ja crashit, oon joskus huomannut olevan jotain S-class sarjaa. Mutta nuo kiinat taitavat olla ihan vaan Wuhan Chinoja. Itellä on 18" vehjas ja sellanen räkäinen hevipiiskakiinahan se on. |
Arpakuutio 28.03.2006 11:18:37 | |
---|
joo mä just kattelin ni soitin laineel oli just 18" Wuhanin china ja se makso joku n. 70 erkkii.. Sit se Paisteen Alpha china 14" ja se makso joku n.80 e ja 20" makso jo 160.. Sit katoin ni Staggin 18" DH china makso 115 euroo tai jotai... Onks teil mitää tietoo muute tost Staggin Myra sarjast? Ajattelin ostaa sellasen crashin viäl.. Sellane Myra 16"... 100e.. Ku emmä osaa päättää mitä mä nyt aion ostaa!! |
Arpakuutio 28.03.2006 11:23:46 | |
---|
|
balazii 28.03.2006 12:13:24 | |
---|
ite maksoin 51€ wuhanin 18" chinasta tampereen soitin keskuksesta. |
hyperhamsteri 28.03.2006 14:42:50 | |
---|
Paisteen Chinat, jotka kuuluvat johonkin Innovationsia huonompaan sarjaan, ovat aivan järkyttävää kuraa. Etenkin Alpha ja erityisesti 802, ovat aivan kamalia. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
LordInferno 28.03.2006 15:17:00 | |
---|
"When existence does not exist" |
Danko 28.03.2006 15:26:27 | |
---|
romantikkoitkijät #37 "parhaat jutut are like assholes, everybody's got one." -Juzzu |
Legatus 28.03.2006 15:32:31 | |
---|
Meinl Byzance 16" -namskis! By the way, en voi käsittää tuota Wuhanien kupua: http://www.china-gongs.com/images/picture/Wuhan%20China%20Cymbal.jpg Treeniksellä on 18", eikä sitä voi pitää toisinpäin kuin kuvassa. Juu tuo kupu on kyllä erikoinen. Esim turha tunkea pearlin siipimutterin kanssa ilman mitään lisäfelttejä. Tama on taas tässä paras ja sen muovimutteri sopii sinne joten ei tarvii ylimäärästä ;) Suosittelen Meinlin Soundcaster Custom 18" Chinaa. On korvaani pirun hyvänkuulonen ja mahtuu tuohon sun budjettiis just ja just Eiku... |
VeeKoo 28.03.2006 15:36:09 | |
---|
Paisteen Chinat, jotka kuuluvat johonkin Innovationsia huonompaan sarjaan, ovat aivan järkyttävää kuraa. Etenkin Alpha ja erityisesti 802, ovat aivan kamalia. Ei minun mielestäni. Minun 16" alpha on mielestäni aivan helvetin hyvä hintaansa nähden! Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
miän vain 28.03.2006 15:37:15 | |
---|
Meinl Byzance 16" -namskis! By the way, en voi käsittää tuota Wuhanien kupua Se on oikeasti kahva. Noita soitetaan perinteisesti kuin sinfoniabändin symbaaleja, kahta vastakkain. Alunperin noissa ei tietenkään ollut reikää. Erikoisia soundimieltymyksiä tuolla idässäpäin. |
Analuuk 28.03.2006 15:50:09 | |
---|
Mulla on 16" Asian Sound china ja siinä on hemmetin hyvä soundi. Wuhaniin en ole verrannu, mut ainakin mun korvaan kuulosti paremmalta kuin vaikka 18" paisteen 2002. Sähäkkä ja vihainen, ei kolise... Noi "halpamerkki-chinat" on kyllä niin yksilöitä, et kannattaa kokeilla ennakkoluulottomasti kaikkea mahdollista ja valita oman korvaan sopivin. Tsekkaa http://www.mikseri.net/-lintu- ja anna palautetta! |
Danko 28.03.2006 16:04:16 | |
---|
Juu tuo kupu on kyllä erikoinen. Esim turha tunkea pearlin siipimutterin kanssa ilman mitään lisäfelttejä. Tama on taas tässä paras ja sen muovimutteri sopii sinne joten ei tarvii ylimäärästä ;) Muistaakseni se reikäkin oli normaalia pienempi, et kyseisen ständin kanssa oli ongelmia. No, eipähän oo oma. romantikkoitkijät #37 "parhaat jutut are like assholes, everybody's got one." -Juzzu |
Mr. Morrow 28.03.2006 17:25:24 | |
---|
Yksilöitähän nämä, mutta: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=99612Mulla on tämmönen ja potkii! Aggressiivinen ja äänekäs. Kovaahan sitä joutuu soittaan, jos haluaa, että sähisee. Eikä ole paha hinta tuolla torilla. Kokeile! Jos ei miellytä --> kiertoon. Kyllä siitä omat pois saa. So not! |