Aihe: Millä keikka määrällä pärjää..
1 2 3 4 5 6
Musiikkia korville
28.03.2006 07:45:10

No se on sitte 100!
Olen hidas mutta tyhmä
Sertzo S
28.03.2006 07:46:20
No voi sun, kun talun nappas aamu-unipöpperöisen sedän nenän edestä! ;)
Musiikkia korville
28.03.2006 07:56:33

No voi sun, kun talun nappas aamu-unipöpperöisen sedän nenän edestä! ;)

Pisti silmään tuollanen mahdollisuus, niin oli pakko vetästä.

Siihen keikkakysymykseen (5 keikkaa samassa paikassa)... Itellä ei tuu Lappia lukuunottamatta mieleen kuin Lappeenrannan Monrepos ravintola eli Monttu.

Veljeni urku, missä Tampereella tollasia vetoja pääsee tekee? Tulee mieleen Tanssitalo jossa tietääkseni max 3 iltaa, Hämeensilta max 3(?), Tanssisaluuna 2(?), Komeetta 1(?)

Ikaalisten pesulassakaan ei tietääkseni 5:ttä pääse tekemään. Voin olla kyllä harakoilla...
Olen hidas mutta tyhmä
jeppeq
28.03.2006 08:45:29

Siihen keikkakysymykseen (5 keikkaa samassa paikassa)... Itellä ei tuu Lappia lukuunottamatta mieleen kuin Lappeenrannan Monrepos ravintola eli Monttu.

Veljeni urku, missä Tampereella tollasia vetoja pääsee tekee? Tulee mieleen Tanssitalo jossa tietääkseni max 3 iltaa, Hämeensilta max 3(?), Tanssisaluuna 2(?), Komeetta 1(?)

Ikaalisten pesulassakaan ei tietääkseni 5:ttä pääse tekemään. Voin olla kyllä harakoilla...

Seurahuone ja Ikallinen taitaa olla moni-iltasimmat. Hinta huimaa päätä.
Valehtelisin jos väittäisin
Musiikkia korville
28.03.2006 08:52:24

Seurahuone ja Ikallinen taitaa olla moni-iltasimmat. Hinta huimaa päätä.

Ai mutta Seurahuone joo...

Hintapolitiikasta oon kuullu vähän samaa.
Olen hidas mutta tyhmä
EP
28.03.2006 09:13:14 (muokattu 28.03.2006 09:14:19)
Onko tuo Ikaalinen jotenkin kytkennöissä siellä tapahtuvan artistikoulutuksen kanssa eli ikään kuin osin ainakin koe-esiintymisareenana tuleville laulajille ja jne?

En tiiä kytköksistä mutta siellähän ne on pidetty jo useita vuosia, olin itsekin seuraamassa tapahtumaa yhtenä vuotena, kun meidän solisti kävi tuon ko. koulutuksen.
uruttaja
28.03.2006 10:44:08

Tampereella näyttäs olevan Seurahuone ja Hämeensilta. Ikaalinen siinä naapurissa..

Nuo katoin mun naapurin bändin kotisivuilta nyt ihan justiin olleeksi kiinnityksiksi, 4:ää on sitten Savonlinna, Seinäjoki, jne.Bändin on trio, vaikuttaneeko se...
Sertzo S
28.03.2006 11:07:10
Tampereella näyttäs olevan Seurahuone ja Hämeensilta. Ikaalinen siinä naapurissa..

Nuo katoin mun naapurin bändin kotisivuilta nyt ihan justiin olleeksi kiinnityksiksi, 4:ää on sitten Savonlinna, Seinäjoki, jne.Bändin on trio, vaikuttaneeko se...

Savonlinnaan avattiin viime perjantaina uusi elävää musiikkia suosiva rock-henkinen ravintola nimeltään The Rocks. Humppaukoilla ei siis mitään asiaa.
Eka esiintyjä oli lehtitietojen mukaan Docdor´s order.
WanhaWetäjä
28.03.2006 11:15:29 (muokattu 28.03.2006 11:32:41)

Ai mutta Seurahuone joo...

Hintapolitiikasta oon kuullu vähän samaa.

Hysssss!!!!!Varo sanojasi,hyvä mies...

Mä olen saanut elinikäisen porttikiellon soittajana arvostellessani julkisesti netissa ko paikan liksapolitiikkaa ja muutakin,mm henkilökuntaan kuuluvan ihmisen erittäin törkeää käyttäytymistä bändiä kohtaan...

Saatan mennä tänään ko paikkaan,siellä on yks tuttu vetämässä,jos mä pääsen sisään,HOHO!

No,witunko wäliä,mä tein itse lopettamispäätöksen eilen,jos ei Huoneelle wanhan raakin rahat kelpaa,niin sitten ei;-)

Komeetta on kuulemma syönyt myös Huoneen kävijämäärää,kuin myös Tanssitalon,oli ollut melko kuollutta tässä muutama aika sitten lauantaina kun joku Mattilan sisaruksista oli Talolla...

Mä meinaan siis tästä lähin jonkin aikaa pärjätä olemalla himassa,kaks vuotta oon tehnyt kaikenmoista keikkaa,sekalaisten seurakuntien kaa,kulut on olleet kovat,tyylin 5 keikkaa,kulut 100€,joskus jopa enemmän...onneksi noista tuli se 500 päivää täyteen,voi edes vähän valita mitä keikkoja tekee,saa juopot ja kusettajat nyt jäädä!Eli...kannatti tehdä keikat virallisesti,ei km-korvauksilla,nyt se kantaa hedelmää:-)

Hyviä keikkoja vaan kaikille,HOHO!
Ostan Casion kun täytän 50v...
paice60
28.03.2006 11:57:13
Mitä me ollaan oltu keikalla Seurahuoneella, niin aina on saatu palkka ihan oikein. 6 iltaa viikossa ja keikkamatkaa 7 km yhteen suuntaan ja Rossosta kaksi ruokaa päivässä., kaksi kertaa vuodessa(taas toukokuussa ollaan). Onhan se pitkä veto 22-03.30 paitsi maanantaina on 19.30-00.30. Ei se huono ole ollenkaan.
Ajattelenko....siis olenko?
Musiikkia korville
28.03.2006 12:44:03

Mä olen saanut elinikäisen porttikiellon soittajana arvostellessani julkisesti netissa ko paikan liksapolitiikkaa ja muutakin,mm henkilökuntaan kuuluvan ihmisen erittäin törkeää käyttäytymistä bändiä kohtaan...

Saatan mennä tänään ko paikkaan,siellä on yks tuttu vetämässä,jos mä pääsen sisään,HOHO!

No,witunko wäliä,mä tein itse lopettamispäätöksen eilen,jos ei Huoneelle wanhan raakin rahat kelpaa,niin sitten ei;-)

Komeetta on kuulemma syönyt myös Huoneen kävijämäärää,kuin myös Tanssitalon,oli ollut melko kuollutta tässä muutama aika sitten lauantaina kun joku Mattilan sisaruksista oli Talolla...

Mä meinaan siis tästä lähin jonkin aikaa pärjätä olemalla himassa,kaks vuotta oon tehnyt kaikenmoista keikkaa,sekalaisten seurakuntien kaa,kulut on olleet kovat,tyylin 5 keikkaa,kulut 100€,joskus jopa enemmän...onneksi noista tuli se 500 päivää täyteen,voi edes vähän valita mitä keikkoja tekee,saa juopot ja kusettajat nyt jäädä!Eli...kannatti tehdä keikat virallisesti,ei km-korvauksilla,nyt se kantaa hedelmää:-)

Hyviä keikkoja vaan kaikille,HOHO!

Siis enhän mä tiedä niistä liksoista. Huhut vaan kertoo... ;)

Varo, ettet joudu tanssimaan...
Olen hidas mutta tyhmä
Musiikkia korville
28.03.2006 12:46:19

Mitä me ollaan oltu keikalla Seurahuoneella, niin aina on saatu palkka ihan oikein. 6 iltaa viikossa ja keikkamatkaa 7 km yhteen suuntaan ja Rossosta kaksi ruokaa päivässä., kaksi kertaa vuodessa(taas toukokuussa ollaan). Onhan se pitkä veto 22-03.30 paitsi maanantaina on 19.30-00.30. Ei se huono ole ollenkaan.

Siinäpä se onkin, että trioilla on tossa suhteessa helpompaa. Meillä, kun esmes on 6 ukkoa, niin kunnon liksan saaminen on kiven alla. Sen tähden tiettyihin paikkoihin ei oo mielenkiintoa mennä.
Olen hidas mutta tyhmä
isojussi
30.03.2006 23:24:42

Plussaa ja sympatiaa.

...Hyviä keikkoja vaan kaikille,HOHO!

Kiitos vaan.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)