Aihe: Kitarakamahankintojen ihanuus
1 2 3 4 5
Riku Rotten
26.03.2006 13:40:10 (muokattu 26.03.2006 13:40:31)
Kaikkien kierteeseen joutuneiden mielenrauhaa häiritsemään tällainen vahvistin. Kuunnelkaahan noi klipit kohdasta tone.

http://www.mpamp.com/overview.htm
Werde
26.03.2006 13:59:04
mulla tuo tauti on vieläpä niin vakava, että ku mä en edes osaa soittaa ja silti pitää olla jotain ostamassa:)

Sama vika. Saattaisi joskus oppia soittamaankin, jos koneen ääressä GAS:itteluun menevän ajan käyttäisi harjoitteluun.
"Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen"
Les Fender
26.03.2006 15:16:06
mulla tuo tauti on vieläpä niin vakava, että ku mä en edes osaa soittaa ja silti pitää olla jotain ostamassa:)

Älä välitä! Ei kaikki Saappikuskitkaan osaa ajaa;)
"Living is easy with eyes closed!"
Jonttu
26.03.2006 15:50:48

Älkää ikinä edes miettikö räkkikamojen hankintaa. Vaarallista puuhaa lompakolle...

Joo,ei todellakaan kannata
Räbbänä
26.03.2006 15:51:03
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
ministeri
27.03.2006 17:07:45

on se kyllä joo kummaa touhua. Aina kun jotain hankkii niin on että nyt on kaikki kasassa, ei tarvitse hankkia mitään...mut kun hetki kuluu niin ei siltä enää tunnukaan, aina on pientä hiomista jossain, vaikka sitten eri putkia kokeilla tms. Ikinä ei tyydyty tässä touhussa. Olen kyllä vakavasti ajatellut että josko enemmän välillä keskittyisi soittamiseen kuin kamoihin...Mulla on noi säröpedaalit se heikkous...niitä nyt tuntuu tulevan ja menevän.Eikä sitä täydellistä löydy. Jos on komppi soundi kunnossa niin sit mättää soolo jne. se hyvä puoli että pedaalit on kohtuu halpa kohde tyydyttää tätä GASia. etenkin kun käytettynä hankkii...
Lapsi_ajassa
27.03.2006 17:31:15
Tänään just tein kolmikuukaussuunnitelman kamojen hankkimiselle:

Huhtikuussa kitara huoltoon, hankin basson, Dunlopin Wah pedaalin, kilon piuhoja ja uudet kielet

Toukokuussa tulle flangeri, uus volumepedaali, noise supressor kun tuntuu pitävän kovaa meteliä ja stage tunerin ja taas lisää piuhoja (kohta teen köyden Amerikkaan)

Kesäkuussa hankin uuden gigbagin kulahtaneen tilalle ja noille pedaaleille jonkun pedaaliboardin.

Saa nähdä sitten kolmen kuun päästä kuin paljon tosta rahasta on mennyt "Blues-öljyyn", ja kuinka paljon kamaa jäi kauppaan
A turncoat, bastard and a liar, that's what you are and what you'll always be
Jonte
27.03.2006 18:43:15
Kesän jälkeen olisi vihdoinkin tarkoitus hommata humbucker kitara stratojen viereen.

Minä myös. Osta Epi 335 DOT Red Cherry vähän päälle neljän sadan Thomannilta. Kerro sitten onko hyvä, niin minäkin tilaan.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Fide
27.03.2006 23:30:34

Tartiskohan harkita katkaisuhoitoklinikan perustamista G.A.S vaivaisille kitaristeille? =)

Justiinsa jätin yhden kitaran Ruokankaan pajalle hoitoon... laittavat siinä sivussa mikkejä vähän uusiksi... tuttu g.a.s kutina päällä, kun odottaa pelia takaisin huollosta =) Pitäis olla niin hyvä "että koskaan en enää tarvii mitään"
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
VIPMetal
27.03.2006 23:38:19

Saattaisi joskus oppia soittamaankin, jos koneen ääressä GAS:itteluun menevän ajan käyttäisi harjoitteluun.

Ei näin pojat! Kyllä mä ainakin koko ajan soittelen siinä samalla. Muutenhan menis aika ihan hukkaan. Esim. muusikoiden.nettiä on hyvä lueskella ja soitella samalla.
Minä lennän, polskin ja uin. Sanon sulle kvaak, ystävälle kvaak, kvaak sanon teille kaikille.
kari10
27.03.2006 23:44:39
Jos sellainen klinikka on olemassa kertokaa, sillä taas mennään. Nimim: Gibson Les Paulin jo tilannut.
Joees
28.03.2006 00:35:55
Tartiskohan harkita katkaisuhoitoklinikan perustamista G.A.S vaivaisille kitaristeille? =)

Justiinsa jätin yhden kitaran Ruokankaan pajalle hoitoon... laittavat siinä sivussa mikkejä vähän uusiksi... tuttu g.a.s kutina päällä, kun odottaa pelia takaisin huollosta =) Pitäis olla niin hyvä "että koskaan en enää tarvii mitään"

Mitkäs mikit vaihatat ja mihin kitaraan?
Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock
Feggy
28.03.2006 07:49:44

Mä en ole oikeasti tarvinnut mitään ainakaan 15 vuoteen, mutta ei hellitä GAS. On se kumma.
"kielten oikean paksuuden tarkistaminen tulisi olla soittajalle päivittäinen rutiini!" - nimimerkki Incognito Anssi Kelan foorumilla
Spike
28.03.2006 08:11:19
No täytyyhän sitä aikuisella miehellä/naisella leluja olla.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
Da Make
28.03.2006 09:24:25
http://www.prsguitars.com/showcase/current/secustom.html

PRS SE Custom
Tuollainen on pakko hankinta, siitä ei pääse mihinkään! DLX:ssä olen kuolannut oikeita PRS kitaroita, ja ne ovat aivan uskomattoman "kaasunhajuisia" kaikki. SE mallitkin ovat mielyttävän tuntuisia ja mikitkin ovat reilustikkin keskivertoa parempaa esiasennustasoa.
Katso omat plussasi täältä! :::: Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki
Wahi
28.03.2006 10:13:31
Minä myös. Osta Epi 335 DOT Red Cherry vähän päälle neljän sadan Thomannilta. Kerro sitten onko hyvä, niin minäkin tilaan.

Tuo on käynyt mielessä. 2 olen testannut, toinen F-Musiikissa täällä Helsingissä ja toinen Tukholmassa. Kumpikaan ei oikein säväyttänyt. Viimeistely oli huonohko ja nauhat törröttivät ulos. Sähköjen kanssa en testannut kuin nuo jo "pilasivat" sen. "Halvan tuntuinen" vehje.

Tokai LS-70 Violin finishillä on kohteeni tällä hetkellä.
Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen...
losli
28.03.2006 10:35:00
Maailmassa on tuhansia moraalisesti, terveydellisesti, eettisesti, esteettisesti ja taloudellisesti huonompia sijoituskohteita, kuin kitarakamat.

Riittää kun tarkastelee esim. soitinten elinkaarta suhteessa moniin muihin harrastevälineisiin ja tämän päivän hetken trendituotteisiin.

Että ei muuta kuin visa vinkumaan vaan.
McNulty
28.03.2006 10:38:51
Kitarat ja kitarakamat ovat parempi sijoitus kuin esim. auto.
Itse ostin joku aika sitten 30k euroa maksavan auton ja kenties saan siitä sitten kun myyn niin jonkun 20k. 33% persnettoa + kaikki muut sijoitukset autoon (vakuutukset, bensat jne.)

Ostin LP Standardin muistaakseni 5900mk eli alle 1000e. Nyt siitä saisi varmaan jonkun 1600-1800e. Plussaa siis kertynyt.

Tosin, jollen omistaisi autoa, en voisi tehdä duunia, enkä saisi rahaa skebakamoihin. Oravanpyörä?
"I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake
kari10
28.03.2006 14:49:01
Visa vinkui tänään ja saas nähdä minkälainen sijoitus tuli tehtyä. Elikkä nyt on tilattu USA:sta Lespa ja odotus voi alkaa. Saattaahan sieltä tulla paketillinen skeidaa, mutta riski on otettu. Pari kuukautta tonnikalaa ja makaroonia...nam
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)