Demostudio 26.03.2006 04:39:09 | |
---|
|
Finlander 26.03.2006 10:44:35 (muokattu 26.03.2006 10:45:14) | |
---|
Se lokakuinen päivä...kun kadulla mä kuljin kadut hilpeät mä näin. Tuliko tästä hyvä fiilari? Patea tässä oli se on myönnettävä. Jopa parempaa kuin hänellä. Paitsi jos Anssi soitti soolon? Ränttätänttää koko rahalla. Huuliharppu ok. Paalut tiskiin riittänee? Kyllä ruokakassi kevenee paitsi jos ostaa mäyräkoiran tuon kapakkadokaamisen lisäksi. Mutta lopulta ei mitään uutta ei sykähdyttävämpää kuin katumusa yleensä - Streetmeininkiä, mutta ei paha ei edes PIHA Slowhand |
Veikko 26.03.2006 10:55:08 | |
---|
Jeps, niin kuin odottaa saattoi kuultiin hienoa soittoa ja laulua.. Alku oli hullun hieno, piano, huuliharppu ja mies yhdistelmä ei ole niitä helpoimpia saada toimimaan, mutta tässä tapauksessa homma toimi komeesti. Ja hienosti lähtee koko kipalekin rullaamaan. Kulkee kuin hirvi Ei tästä Haurut välttämättä tykkää, mutta kaikki hyvät äijät varmasti. I'm shufflin' thru the Tampere sand,
but my head's in Mississippi. |
Egi 26.03.2006 11:09:25 | |
---|
Se lokakuinen päivä...kun kadulla mä kuljin kadut hilpeät mä näin. Tuliko tästä hyvä fiilari?Mutta lopulta ei mitään uutta ei sykähdyttävämpää kuin katumusa yleensä - Streetmeininkiä, mutta ei paha ei edes PIHA Pieni oikaisu lienee paikallaan. "Kadulla mä kuljin KAMUT hilpeät mä näin". juu,ei. |
R.Syke 26.03.2006 11:14:29 | |
---|
Bluesrockia kuuntelen mieluusti. Pidän tästä meiningistä myös. |
kid ego 26.03.2006 12:18:13 | |
---|
Paalut Wiskariin! Piano ja harppu hallitsee! Onko harpisti nyt vakiojäsen? Itse asiassa helvetin hyvä biisivalinta näytteeksi, sen verran on monipuolinen: hissuttelua ja kunnon rokkia. Ei mulla tässä heti aamusta ole enempää sanottavaa, tuun sitten taas keikalle. Heh, tässä lopussa on hauska huudatuskohta. We will bluesrock you! Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
miccomalliton 26.03.2006 15:34:14 | |
---|
Kyllä mä ostan tän esityksen. Kadehdittavan hyvä ääni Capulla. Soundit kohdillaan. Kaikki toimii. Ei tarvii edes verrata kenenkään. Jalka vipattaa ja hymy on herkässä. En muista kuulleeni usein täällä näin valmista ja vakuuttavaa pakettia. "Hän, joka istuu taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä. Silloin Hän puhuu heille vihassaan..." |
Kassu 26.03.2006 15:39:17 | |
---|
Saakelin kova. Levyä mun postilaatikkoon! |
Capu 26.03.2006 17:16:22 | |
---|
Paalut Wiskariin! Piano ja harppu hallitsee! Onko harpisti nyt vakiojäsen? Juu Kari liittyi rinkiin tossa kuukaus sitten. |
Härski 26.03.2006 17:30:44 | |
---|
Ihan kipeen hyvää räminää. Sanoittaako herra Wishgary biisit itse? Ei tätä voi kyllä naama happamana kuunnella! Livenä toiminee vielä paremmin. Hyvähyvähyvä. |
Kukkis 77 26.03.2006 17:32:00 | |
---|
Onhan tää helvetin hyvä. Aihekin on meikäläiselle hyvin tuttu, tuppaa nimittäin menemään paalut viskiin ja maksalaatikot jää kauppaan. Oli jopa niin hyvä että voisin antaa Kapt. Planeetalle pillua. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
JCM 26.03.2006 18:44:09 | |
---|
Mitäpä tähän muuta voi sanoa, kuin että vitun hyvä veto?? Ei sinänsä mitään uutta eikä mullistavaa taivaan alla, mutta vitun hyvin vedetty, hyvät soundit, tosi ok biisi. Hyvää työtä. |
Tetsuo 26.03.2006 23:06:34 | |
---|
Tosi hyvä meininki. Tosi kova biisi. Tosi kovat lyriikat. Jeah! Get drunk and eat chicken fingers |
Shemhamforash 26.03.2006 23:51:07 | |
---|
Olipas hilpeää bluussia! Oikein loistavaa. Hyvähyvähyvä! En tiennytkään että Kapulla on noin hieno ääni. Se parempi puussa joka ylempi alhaalla. Bella Italia #16 |
ICE 28.03.2006 00:47:52 | |
---|
Olen sanaton. Kertakaikkiaan helvetin hyvä biisi ja rautaisella otteella esitetty. Tykkäsin erittäin paljon. Nyt voin hyvillä mielillä tarjota sen olusen (jos toisenkin)!! :-) Seksi on niinku pokeria, hyvän parin saatuaan on kaikki kunnossa, mutta hyvällä kädelläkin pääsee pitkälle jos osaa. |
Seksi on niinku pokeria, hyvän parin saatuaan on kaikki kunnossa, mutta hyvällä kädelläkin pääsee pitkälle jos osaa. |
J.Newkid 28.03.2006 13:24:52 | |
---|
Hyvä oli Archie !! Rumpalikaan ei kuullostanut ihan niin kädeltäkun aikasemmissa piisilöissä.. Jee, tuopit kattoon Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
reijoteppo 28.03.2006 17:16:52 | |
---|
Oivaa stuffia! Hail! Kuin bluesiin seonnut Pate Mustajärvi keikalla Tom Waitsin kanssa jossain Vantaan lähiöräkälässä... Tällä tilaa monta taksia... ;) |
Jeweli 28.03.2006 17:52:57 | |
---|
Miä tykkään! Artun "räkäinen viskibasso" pistää tyttöjen pikkarit pyörimään jalassa! =)) Ja SuamiPluussihan toimii!! Jatkakaa! "Tea, näytät vähän autistiselta, kun innostut." -ystäväni Anne |
Blue Moon 29.03.2006 07:00:35 | |
---|
Hyvä meininki! Mielestäni selkeää edistymistä edelliseen levyyn verrattuna. Laulu on entistä varmempaa, soitossa enemmän svengiä, bändin "saundi" on toimivampi, sovituksessa on riittävästi ideaa. - Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin |