Jep, Murhaliigalle tehtyä huttua taas.. Tota biisin nimeä vois sen verran selventää, että mun kielenkäytössä toi tarkottaa henkilöä joka on päättänyt päättää päivänsä hyppäämällä kuorma-auton, junan tahi jonkun muun liikenne/massakuljetusvälineen eteen. Keulakoriste Pään sisäistä elämää MTV:tä letkeää sieni-itiöt rihmaverkon perseen alle kasvattaa Pään ulkoista elämää kuka siitä jaksaa välittää se ei enää kuulu minulle se kuuluu menneisyyteen Puukkoja, piikkejä, pilleripurkkeja jäähyväisviesti jääkaapin ovessa Psykoosi on ystävä ei koskaan huuda ei koskaan räyhää sä sanot että oon muka pihalla mutta siinähän säkin seisot mun ovella Tule sisään tai mene pois ihan sama mitä sä teet älä kysy mikä mun silmissä kiiltää ne on onnen kyyneleet Puukkoja, piikkejä, pilleripurkkeja jäähyväisviesti jääkaapin ovessa Ei siitä kandee piittaa se on siinä vain varmuuden vuoksi Haluisit sä vetää mua turpaan kun mikään kumminkaan ei tunnu miltään vai kuunnellaanko musaa se vois olla ihan vitun kova juttu Aika hyvin jytisee tää on ihan vitun tappokamaa tää on niinku mun elämästä suoraan mun aivot ravistaa maailmaa Sä oot elävä ruumis, mä oon elävä ruumis älä katso ulos vaan sisäänpäin Kuoleman kaliseva kastanjetti iskee rytmiä rentoa viimeiseen marssiin Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |