Aihe: Tutti Frutti
1
Raipe
27.03.2006 20:32:43
Ohjelman nimi taisi olla Tutti Frutti, korjatkaa mikäli olen väärässä.
Muistaako kukaan tätä joskus tullutta ohjelmaa?
Tunnarissa jotkun eukot laulaa:"Tsin tsin tsin tsin lallallallallallalla TSIN TSIN!"
Sitten siinä oli jotain typeriä kilpailuja ja stripteasea.

Käsittämättömän huono ohjelma tuo muistaakseni oli ja sitten ne mainostivat jotain 3D-laseja, joilla näki tuon kyseisen ohjelman "3D:nä".
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
Jani The Rock
27.03.2006 20:35:16

Muistan ton hämärästi teinivuosilta... Aika käsittämätön ohjelma, mutta olihan siinä tissejä kuitenkin.
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Tympee Huttunen
27.03.2006 20:35:54
Käsittämättömän huono ohjelma tuo muistaakseni oli ja sitten ne mainostivat jotain 3D-laseja, joilla näki tuon kyseisen ohjelman "3D:nä".

Voin kuvitella jonkun teinin koskettelevan itseään pahviset 3D-lasit päässä vanhempien saapuessa paikalle:D
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
riimu
27.03.2006 20:52:53
Taisin olla ala-asteen ekalla luokalla tms. kun tuo tais tulla. Isot pojat aina sitä tsin tsiniä hoki. :D
Let us go in; The fog is rising. - Emily Dickinson
Heissi
27.03.2006 22:37:17 (muokattu 27.03.2006 22:37:41)
Ohjelman nimi taisi olla Tutti Frutti, korjatkaa mikäli olen väärässä.
Muistaako kukaan tätä joskus tullutta ohjelmaa?
Tunnarissa jotkun eukot laulaa:"Tsin tsin tsin tsin lallallallallallalla TSIN TSIN!"
Sitten siinä oli jotain typeriä kilpailuja ja stripteasea.

Mulla on jotain hämäriä muistikuvia tästä. Joku viiksekäs äijä kylpytakissa... muijat rivissä lyövät tissit tiskiin... Biisin muistan kyllä heti. Sitähän rallateltiin ekoilla koululuokilla tiuhaan. Ja voi että kun karkit tms. joissa luki Tutti Frutti nauratti silloin.

Mikähän toi biisi on? Pelkästään ohjelman tunnari vaiko joku ihan oikea biisi?
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Kukkis 77
28.03.2006 05:34:51

Muistan tuon ohjelman siitä että siellä ehkä näkyi tissejä.

Yksi meidän luokan todellinen hätänörtti oli todella mehuissaan siitä kun siellä saattoi näkyä tissit. Hän ei luultavasti ole vieläkään nähnyt ns. livetissejä.
Mihi est propositum in taberna mori. Hmph.
Jarkko G.
28.03.2006 11:27:49 (muokattu 28.03.2006 11:34:37)
Ei helvetti, repeen. Muistan tämän. Pakko antaa plussa aloittajalle. Pistelaskukin oli aivan käsittämätön ja siinä jaettiin "maapisteitä". Hehehehehe. Mieletön! Naisilla oli nännien kohdalla aina jotku kiiltävät tähdet.

Eikös se ollut niin että jos rintaliivien alta paljastui jotkut hedelmälogot nänneissä, niin sai pisteitä. Muilla oli paljaat nännit.
Tunnari on tosiaan vielä muistissa, ohjelman idea ei. Vain tissien tuijotus ja pimeä huone ja nenäliina on muistoissa.

Eikö tästä suomen kaljakuppiloita kiertänyt kotimainen versiokin?

edit: http://paloalto.gmxhome.de/cin_cin_girls/cin_cin_girls.htm
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
aikavaikea
28.03.2006 11:53:30
Tää on aika turha viesti, mutta täytyypä silti sanoa että en ole ikinä kuullutkaan moisesta. Ihan kuin puhuisitte jossain toisessa todellisuudessa pyörineestä tv-ohjelmasta.
E: Ei yhtään mitään.
Heissi
28.03.2006 11:58:35
Tää on aika turha viesti, mutta täytyypä silti sanoa että en ole ikinä kuullutkaan moisesta. Ihan kuin puhuisitte jossain toisessa todellisuudessa pyörineestä tv-ohjelmasta.

Tulikohan tää PTV:ltä? Se Nelosen esiaste. Näkykö PTV koko Suomessa?
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
aikavaikea
28.03.2006 12:34:20
Näkykö PTV koko Suomessa?

Ei tosiaan. Eihän Nelonenkaan vielä näy koko maassa. Itse olen kyennyt katsomaan Nelosen ohjelmia vuodesta 1995 ja sekin vaati aikoinaan antennivahvistimen omakotitaloudessa.

Eli ilmankos olikin hiukan oudonkuuloien ohjelma meikäläiselle :-).
E: Ei yhtään mitään.
Minushuman
28.03.2006 17:00:17
Pyörikö siellä joskus joku suomalainenkin muija tissejään heiluttamassa, vai muistanko väärin?
"Nuts!"
anttipoeka
29.03.2006 03:42:37
Helileijaa!

Minä muistan pelkästään sen PTV:ltä tulleen Suomi-version jota ala-asteella vanhemmilta salaa katselin. Muna pystyssä tietenkin.
Ei tässä sen kummempaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)