Ajattelin pitkästä aikaa kattoa tuota Early Days dvd:tä, mutta kun aloin kattomaan niin aina n. 30 sek kohalla se stoppasi? Se ei sitä edemmäs mennyt eikä pystynyt kelaileen. Soittimena on joku Samsungin nauhottava dvd/vhs laite joka oli anttilassa noin 400€ vähän aikaa istten. Mulla on kanssa jossain välissä nykinyt. Joku tietty keikka tai biisi, en nyt muista. Enkä muista sitäkään onko se välillä kuitenkin toiminut. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
Mulla on kanssa jossain välissä nykinyt. Joku tietty keikka tai biisi, en nyt muista. Enkä muista sitäkään onko se välillä kuitenkin toiminut. Mulla tuo tuli siinä ihan alussa enen kun valikot tulee ruutuun, jossain siinä kohtaa kun tulee EMI:n logo ruutuun. Edit: Oho, heti päätin kokeilla uudelleen kun kokoajan on ollut soitin päällä ja nyt lähti pyöriin! Ihime vika. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Onko sulla mikä PS2- malli käytössä? Itelläni on se ilmeisesti uusin, ohut hopea malli. Noissakin saattaa olla toiminnallisesti pientä eroa. Ihan niitä ensimmäisiä vissiin. Pitäisi varmaan ostaa joku kunnollinen dvd-soitin, kun tolla PS2:lla katsoessa on jotain häikkää suurinpiirtein joka toisessa dvd:ssä. Nimimerkkini on tyhmä koska en sitä aikoinani tarpeeksi miettinyt ja jumaloin Metallicaa. |