Aihe: Erilaisia lävistyksiä/tatuointeja
1 2 3 4 58 9 10 11 1228 29 30 31 32
Nipsu
27.03.2006 20:37:06
Ahaa. Jos näin on ni taitaapi sitten jäädä hankkimatta. Vaikka hieno olis kyllä. Yks meikäläisen lempparilävistyksiä.

Et vaan uskalla ottaa sellasta. Selvishän sekin.
pardy
27.03.2006 20:53:19

Et vaan uskalla ottaa sellasta. Selvishän sekin.

No ei se paljoa enempää voi sattua kuin nännitkään.
Jani The Rock
27.03.2006 20:54:14

Tsihii, joku sano "nänni"!
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Nipsu
27.03.2006 22:06:35

Niin joo. Sähän sen tiedät :D haha. Tiedoks vaan, lävistykset tai muutkaan ei TODELLAKAAN satu!!
aarghto
27.03.2006 22:09:33

Niin joo. Sähän sen tiedät :D haha. Tiedoks vaan, lävistykset tai muutkaan ei TODELLAKAAN satu!!

Imaseppa paskaa. Mihin olet ottanut lävistyksiä? Kokeiles ottaa tuollanen handweb ja sano ettei se satu. Tai jos olet oikeen kovanaama niin ota korsetilävistys; http://static.flickr.com/13/18212808_6f552bf5e1.jpg
It is better to be pissed off than pissed on.
Nipsu
27.03.2006 22:12:55
Imaseppa paskaa. Mihin olet ottanut lävistyksiä? Kokeiles ottaa tuollanen handweb ja sano ettei se satu. Tai jos olet oikeen kovanaama niin ota korsetilävistys; http://static.flickr.com/13/18212808_6f552bf5e1.jpg

Vähän olis upee. Tosin mulle ei kuulemma pystytä tekeen tollasta.
Angus
28.03.2006 11:47:38

Vähän olis upee. Tosin mulle ei kuulemma pystytä tekeen tollasta.

Se näkyis vaan solariumissa käynnin jälkeen?
Rock 'N' Roll!
käsi
28.03.2006 12:46:11 (muokattu 28.03.2006 12:47:28)

jepjep, minnes kaikkialle olet ottanut lävärin? voin sanoa että kyllä tuon nännilävistyksen ottaminen aikoinaan sattui ihan vitusti. Mulla ei ole maailman suurin kipukynnys mutta ei pieninkään ja silti kun neula meni nännistä läpi tuli karjasu ja silmissä alko sumenemaan.
jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni
ozmo
28.03.2006 12:53:50

Saanko lävistellä sinua?
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Pro Ulrich#1
pardy
28.03.2006 15:03:21 (muokattu 28.03.2006 15:04:16)

jepjep, minnes kaikkialle olet ottanut lävärin? voin sanoa että kyllä tuon nännilävistyksen ottaminen aikoinaan sattui ihan vitusti. Mulla ei ole maailman suurin kipukynnys mutta ei pieninkään ja silti kun neula meni nännistä läpi tuli karjasu ja silmissä alko sumenemaan.

Mitä oon lukenu niin miehillä nänni on kivuliain heti Prince Albertin jälkeen. En sitte tiiä ku ei tuosta jälkimmäisestä oo kokemusta.

E: Niijoo, mullekkin tuli molemmilla kerroilla tuo että silmissä sumeni mutta mölyt sain sentään pidettyä mahassani.
käsi
28.03.2006 15:24:38

Mitä oon lukenu niin miehillä nänni on kivuliain heti Prince Albertin jälkeen. En sitte tiiä ku ei tuosta jälkimmäisestä oo kokemusta.

E: Niijoo, mullekkin tuli molemmilla kerroilla tuo että silmissä sumeni mutta mölyt sain sentään pidettyä mahassani.

tuo on monen mielestä juurikin toisin päin eli monet jotka ovat ottaneet nuo molemmat lävärit ovat sanoneet että alberti ei satu läheskään niin paljoa kuin nännin läväri. mutta albertissa on psyykkinen puoli kovilla, sitä jännittää hieman erilailla kuin nännin lävistämistä. muna on kuitenkin aikas tuntemattoman ihmisen käsissä ja se on pian tökkäämässä siitä neulalla läpi.
pardy
28.03.2006 15:30:40

tuo on monen mielestä juurikin toisin päin eli monet jotka ovat ottaneet nuo molemmat lävärit ovat sanoneet että alberti ei satu läheskään niin paljoa kuin nännin läväri. mutta albertissa on psyykkinen puoli kovilla, sitä jännittää hieman erilailla kuin nännin lävistämistä. muna on kuitenkin aikas tuntemattoman ihmisen käsissä ja se on pian tökkäämässä siitä neulalla läpi.

Ai niinpäin? Njoo, en tiä. Ite oon erittäin tyytyväinen että otin molemmat suht spontaanisti ni ei silleen kerinny jännittämään ku mitä olis jos tietäis vaikkapa että "hitto, ens tiistaina klo 12 ois se lävistysaika..."

Lähinnä silleen et olin molemmilla kerroilla Helsingissä käymässä ja aattelin ku kävelin lähistöllä et "saapastelenpa tonne Yazkalle ja otan nänniin korun". Molemmilla kerroilla pääs vielä suoraan penkkiin ku ei ollu jonoa ni eipä siinä ihmeempiä kerinny panikoida.
käsi
28.03.2006 16:23:17

Ai niinpäin? Njoo, en tiä. Ite oon erittäin tyytyväinen että otin molemmat suht spontaanisti ni ei silleen kerinny jännittämään ku mitä olis jos tietäis vaikkapa että "hitto, ens tiistaina klo 12 ois se lävistysaika..."

Lähinnä silleen et olin molemmilla kerroilla Helsingissä käymässä ja aattelin ku kävelin lähistöllä et "saapastelenpa tonne Yazkalle ja otan nänniin korun". Molemmilla kerroilla pääs vielä suoraan penkkiin ku ei ollu jonoa ni eipä siinä ihmeempiä kerinny panikoida.

toi on mun mielestä paras tapa ottaa nänni läväri:) ei tarvi liian pitkään odotella sitä tulevaa kipua
hanuristi
28.03.2006 16:28:44

Hmmm.Ootko sä niitä neljädeen ihmelapsia joilla ei ole tuntoa?

Omasta puolestani voin sanoa, että eipä ole lävistykset sattuneet, niitä tosin onkin laitettu vain huuleen ja kulmaan.

Sen sijaan, esimerkiksi korvaan ammutut rei'ät (joita on siis 18 kpl) alkoivat rustoon mentäessä sattua melko mukavasti.

Myöskään tatuoiminen käsipelin ei ole tuottanut kipua.

MUTTA, itselläni on sangen korkea kipukynnys.

Kavereiden kertomana taas on kuullut mitä erikoisempia kertomuksia niin kivusta, kuin kivuttomuudesta lävistyksiä/tatuointeja laitettaessa.

Joten tiedox vaan et kipu on TODELLAKI ihan yxilöllinen juttu!!!1 xD
Soon...
Nipsu
28.03.2006 17:23:45

Ihan oikee läväri on vaan kulmassa. Mutta sitten ollaan kavereiden kanssa vedetty neuloja ties mistä läpi.
käsi
28.03.2006 17:37:03

Ihan oikee läväri on vaan kulmassa. Mutta sitten ollaan kavereiden kanssa vedetty neuloja ties mistä läpi.

kuulostaa järin fiksulta toi neulojen kanssa leikkiminen, kannattaa joskus miettiä edes 0.5 sekunttia jotain asioita ennen kuin menee ja tekee niin. Ja toi kulma läväri nyt on aikas kivuttomassa paikassa. Kun/jos käyt hakemassa lävistyksen genitaali alueelle niin mielesi muuttuu varmasti. Osa korva lävistyksistäkin on sellaisia että suurin osa ihmisistä tuntee kipua.

nännit, terska, häpyhuulet, klitoris taitavat olla siten sellaisia alueita joissa ei voi olla tuntematta kipua ellei ole tollainen 4d lapsi jolla ei ole tuntoaistia.
ozmo
28.03.2006 18:28:02
nännit, terska, häpyhuulet, klitoris taitavat olla siten sellaisia alueita joissa ei voi olla tuntematta kipua ellei ole tollainen 4d lapsi jolla ei ole tuntoaistia.

Tai ellei ole niin huumetokkurrassa niinkuin yks amerikkalainen tyyppi joka oli mielijohteesta lävistänyt peniksensä... :P
"What's the connection between American beer, and making love in a canoe? -They're both fucking close to water."
Pro Ulrich#1
Nipsu
28.03.2006 18:37:02
kuulostaa järin fiksulta toi neulojen kanssa leikkiminen, kannattaa joskus miettiä edes 0.5 sekunttia jotain asioita ennen kuin menee ja tekee niin. Ja toi kulma läväri nyt on aikas kivuttomassa paikassa. Kun/jos käyt hakemassa lävistyksen genitaali alueelle niin mielesi muuttuu varmasti. Osa korva lävistyksistäkin on sellaisia että suurin osa ihmisistä tuntee kipua.

Eikö kuulostakin? Enkä mä kyllä oikeestikaan oo ikinä tuntenu muuta kun henkistä kipua. Ja se taas on asia erikseen.
käsi
28.03.2006 19:15:16

Eikö kuulostakin? Enkä mä kyllä oikeestikaan oo ikinä tuntenu muuta kun henkistä kipua. Ja se taas on asia erikseen.

en kyllä kovin suurena ns kipuna pidä kulman lävistämistä mutta toisaalta olethan voinut tuntea ja kokea jotain muuta ns kipuja mutta toi neuloilla leikkiminen on kyllä oikeasti aika hemmetin typerää. mutta eipä siitä kukaan muu kärsi kuin tekijä itse jos jotain sattuu, ja tietysti kaverit jos ne olivat mukana.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)