Tankero 27.03.2006 12:39:53 | |
---|
Nyt alkaa meikäläistä ahdistamaan. Myönnän että olen itse alottanu ihan typeriä aiheita, mutta se että täällä alkaa olemaan semmosta asiaa joka ei liity sinänsä mitenkään tanssimuusikon elämään tai mihinkään muutenkaan. Jos vaikka puhuttaisiin asiaa välillä, ja jätetään ne kissat ja koirat ja saunat Aromakiltaan? Perustakaa vaikka kirka-kilta jos tuntuu että pitää paskaa jauhaa.., Kiitos ja Anteeksi. Jos oikeen ahistaa niin tee Poppamiehet. Varmasti, vissiin. |
Tankero 27.03.2006 12:41:53 | |
---|
On kuulemma Sakari "Sonny Boy Magnusson" Helle esittänyt laulettuna sen Fleetwood Macin Albatross - biisin....olis ollut varmaan aika poikkitaiteellinen elämys ... Triolina vain paiskaa jollekin Hopeiselle esalle pariksi. Varmasti, vissiin. |
Jaskaa pakoon 27.03.2006 13:15:43 (muokattu 27.03.2006 17:32:28) | |
---|
Jos katsoo TANSSIMUSIIKKI -etusivua, huomaa, ettei täällä oikeastaan muita olekaan kuin ns. turhia aiheita. Itse ajattelen tätä vähän kuin takahuonekeskusteluna, joskus harvoin kvinttikiertohöpinää, mutta useimmiten sitä ihteään. Ja näin on hyvä. |
KoskPaavo 27.03.2006 13:23:25 | |
---|
Jos katsoo TANSSIMUSIIKKI -etusivua, huomaa, ettei täällä oikeastaan muita olekaan kuin ns. turhia aiheita. Itse ajattelen tätä vähän kuin takahuonekeskusteluna, joskus harvoin kvinntikiertohöpinää, mutta useimmiten sitä ihteään. Ja näin on hyvä. Näin nimenomaan on hyvä. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Landola59 27.03.2006 14:49:47 | |
---|
Jos oikeen ahistaa niin tee Poppamiehet JA keh tämä on? vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
asdfg 27.03.2006 15:28:07 | |
---|
JA keh tämä on? Hieman palstaa seuranneena veikkaisin kyseessä olevan nyttemmin näkymätön mies... |
Ami 27.03.2006 17:06:00 | |
---|
Parin minuutin miettimisen perusteella löytyy paljonkin yhtymäkohtia: -mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies -Kalajoen hiekat -rumpusetin virveli vs. Abumatic -delfiinipoika (joo, nisäkäs on, tiedetään) -Ultra Bran Hauki -Kalamazoo (Gibsonin alamerkki) -kapakala makupala... sehän se on nuottamiehen sapuskaa (Veikko Lavi) -Lentävä Kalakukko -Järvinen ja Toivo Kärki kirveellä sen kerran SÄRKI (Hullu Kitara) -Helmenkalastajan Laulu Ei jaksa. Kuka muistaa Malmstenin säveltämän jenkan, jossalauletaan:" ...merimiehen muija ja kalamiehen koira ne yhdessä rannalla ruikutti..." Yksissä häissä sitä soitettiin ainakin viisi kertaa. Ei kuitenkaan hääparin toivomuksesta, vaikka mies palvelikin laivastossa. |
Tankero 27.03.2006 18:08:04 | |
---|
Näin nimenomaan on hyvä. Oikeinkin hyvä Varmasti, vissiin. |
Kuka muistaa Malmstenin säveltämän jenkan, jossalauletaan:" ...merimiehen muija ja kalamiehen koira ne yhdessä rannalla ruikutti..." Yksissä häissä sitä soitettiin ainakin viisi kertaa. Ei kuitenkaan hääparin toivomuksesta, vaikka mies palvelikin laivastossa. Juu... Varjele, Luoja, ihmisen lasta... Tää on sekä säveleltään että sanoiltaan kuluisan Tradin tekemä. Malmstén sen kyllä esitti. |
EP 27.03.2006 18:24:20 | |
---|
Juu... Varjele, Luoja, ihmisen lasta... ...soittajan vaimoksi joutumasta. Eikös tuollainenkin versio ole? 8) |
baron 27.03.2006 20:03:31 (muokattu 27.03.2006 20:04:06) | |
---|
...soittajan vaimoksi joutumasta. Eikös tuollainenkin versio ole? 8) Nuoruudessa KY:n yhteislauluissa kyllä oli. Oliko se vika säe että "soittajan muija ja pelimannin koira ne yhdessä kotona ruikuttaa"? My name is Baron, Sir Baron. |
häläppääjä 27.03.2006 20:08:48 | |
---|
Nuoruudessa KY:n yhteislauluissa kyllä oli. Oliko se vika säe että "soittajan muija ja pelimannin koira ne yhdessä kotona runkuttaa"? ?? katteleppa ihte |
Ami 28.03.2006 17:37:50 | |
---|
Juu... Varjele, Luoja, ihmisen lasta... Tää on sekä säveleltään että sanoiltaan kuluisan Tradin tekemä. Malmstén sen kyllä esitti. Kiitos korjauksesta. Minä kun aina olen uskonut sen olevan Malmstenin säveltämäkin. |
R.Syke 28.03.2006 18:10:58 | |
---|
Kiitos korjauksesta. Minä kun aina olen uskonut sen olevan Malmstenin säveltämäkin. Olokeepa niin höveli :) |
samulijp 29.03.2006 17:52:59 (muokattu 29.03.2006 17:53:18) | |
---|
Otsikkoon palatakseni niin tää on ihan helposti korjattavissa. Tanssimusiikkiin alafoorumi tanssimuusikot ja sinne kaikki musiikkiin liittymättömät aiheet. Ei olisi huonompi veto muillekkaan palstoille. "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
M.i.k.key 29.03.2006 17:54:41 | |
---|
Otsikkoon palatakseni niin tää on ihan helposti korjattavissa. Tanssimusiikkiin alafoorumi tanssimuusikot ja sinne kaikki musiikkiin liittymättömät aiheet. Ei olisi huonompi veto muillekkaan palstoille. Kaikki tanssimusiikkiin ja ylipäätänsä mihinkään järkevään liittyvät aiheet... Möllisty! |
uruttaja 29.03.2006 17:58:38 | |
---|
Kaikki tanssimusiikkiin ja ylipäätänsä mihinkään järkevään liittyvät aiheet... Ovat turhia? |
isojussi 31.03.2006 10:36:29 | |
---|
-Kalamazoo (Gibsonin alamerkki).... Ja biisi Millerin ohjelmistossa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |