Hazel 27.03.2006 15:08:14 | |
---|
kertokaa mitkä kaapelit on hyviä. meinaisin ostaa sellasen Whirlwind Leader 18, mut aattelin eka kysellä vähän että millasia johtoja sit oikeestaan onkaan ja onko jotkut ihan pirusti parempia ku toiset. Ja sitä viel et tuleeko noissa johdoissa kaikki päät ja muut mukaan vai pitäiskö ne ostaa erikseen. |
McNulty 27.03.2006 15:11:58 | |
---|
Hyviä kaapeleita on monia: DiMarzion ja Spectraflexin kaapelit ovat laadukkaita ja kestäviä. Samoin Cordial+Neutrik yhtälö toimii hienosti, tai George L ja George L-plugit. Noita jälkimmäisiä vaan joudut itsekseen kasaileen. Cordialin ja Neutrikien kanssa tarvit kolvin, George L:n kanssa riittää ruuvari. Suosittelen Spectraflexiä tuosta Custom-Soundsin valikoimasta. Maksaa joo, mutta on todella laadukas ja kestävä. Ei ota häiriötä, ei aiheuta hävikkiä, tweed-pintaisena ei vedä itseään niin helposti sykkyrälle jne... "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Imper 27.03.2006 16:02:35 | |
---|
Cordial + Neutrik on pomminvarma vaihtoehto. Ite oon tullut siihen tulokseen ettei niitä saa käytössä hajoamaan ja muutenkin laadukkaita ovat. Everyone is a per-son |
Uusimmassa Guitarist lehdessä parhaat suositukset saivat: Evidence Audio: The Melody MLSS15 www.evidenceaudio.comZaolla: GR-10 www.zaolla.com Jälkimmäinen vaikutti hyvin korkealuokkaiselta, "Zaolla uses no copper but silver as the central channel..", lisäksi plugit ovat kullattua sorttia. Halpojen kaapeleiden kanssa ei välttämättä suoraan huomaa selvää soundieroa, mutta ainakin olen huomannut halpojen kaapeleiden menevän sotkuun paljon helpommin. Kysymys: Mikä on teidän mielestä vähiten helposti solmuun menevä kaapeli? Hotlines on ainakin aivan kauhea umpisolmu heti ekankin biisin jälkeen. |
LaXu 27.03.2006 17:17:59 | |
---|
Kysymys: Mikä on teidän mielestä vähiten helposti solmuun menevä kaapeli? Tuo minuakin kiinnostaisi. Nykyinen kaapeli menee aika helpolla solmuun. Mua kyllä epäilyttävät nuo himokalliit Evidence, Vovox ym. "high end" kaapelit. Lähes satanen jostain 5-6 metrin kaapelista on aika kova hinta. |
Da Make 27.03.2006 17:50:11 | |
---|
Tuo minuakin kiinnostaisi. Nykyinen kaapeli menee aika helpolla solmuun. Mua kyllä epäilyttävät nuo himokalliit Evidence, Vovox ym. "high end" kaapelit. Lähes satanen jostain 5-6 metrin kaapelista on aika kova hinta. En kyllä minäkään heti tuollaista Zoallia menisi ostamaan. Aivan järkyttävä hinta. Toisaalta olen jo hetken himoillut Eric Johnson Stratocasteria. |
Joees 27.03.2006 18:00:28 | |
---|
Halpojen kaapeleiden kanssa ei välttämättä suoraan huomaa selvää soundieroa, mutta ainakin olen huomannut halpojen kaapeleiden menevän sotkuun paljon helpommin. Lyhyellä matkalla ei välttämättä, mutta pidemmällä kyllä. Lisäksi laadukkaat piuhat on hiljasemmat. Käsittelyäänet häviää huomattavasti, samoin hurina. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
LaXu 27.03.2006 19:04:14 | |
---|
Lyhyellä matkalla ei välttämättä, mutta pidemmällä kyllä. Kyllä sen lyhyemmälläkin matkalla huomaa. Mulla on yksi n. metrin halpiskaapeli joka syö soundia ihan törkeästi. Laatukaapelien välillä en kyllä soundieroja huomaa ainakaan n. 4-6 metrin mitoilla. |
HungryFD 27.03.2006 19:12:14 | |
---|
Mulla on vähän eri merkkisiä kaapeleita, mutta toi Bespecon skorpiooninkuva kaapeli ei mene ainakaan kovin helpolla solmuun. Hotline menee kyllä todella helposti sotkuun. Sitten yks vaihtoehto on sellaset kierrekaapelit, ne pysyy aika hyvin aisoissa. "And did we tell you the name of the game, boy,
We call it Riding the Gravy Train." THV-klubi #51 |
Mustikkamuffinssi 27.03.2006 19:33:34 | |
---|
Itse käytän Cordial+Neutrikia ja Hotlinea. Mitkään ei ole mennyt minulla erityisesti solmuun (ei edes Hotlinet, ja hyvin on pelannut. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is.
kalamies#45 >-)))> |
Jucciz 27.03.2006 19:57:28 | |
---|
Cordial + Neutrik pelaa loistavasti. |
Niskamies 27.03.2006 20:01:58 | |
---|
More is more. |
Joees 27.03.2006 21:18:06 | |
---|
Kyllä sen lyhyemmälläkin matkalla huomaa. Mulla on yksi n. metrin halpiskaapeli joka syö soundia ihan törkeästi. Laatukaapelien välillä en kyllä soundieroja huomaa ainakaan n. 4-6 metrin mitoilla. Nii. Kyllä mäkin erotin erittäin hyvin. Mut vielä paremmin erot taitaa tulla esiin pidemmillä matkoilla. Laatukaapelien eroista en niin kauheesti osaa sanoo, en oo päässyt testailemaan. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
McNulty 27.03.2006 21:44:34 | |
---|
Minusta tweed-pintaiset kaapelit on ihan asiallisia säilyttämään ryhtinsä. Esim. Spectraflex Fats'o'Flex on tautisen hyvä. Todella tuhti (kaksi tai kolme kerrosta tweed-kangasta päällä) kaapeli joka ei kyllä ihan heti vetä itseään sykkyrälle. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Aki 27.03.2006 23:47:12 (muokattu 27.03.2006 23:47:42) | |
---|
Mulla on syntynyt kammo kangaspintaisia kaapeleita kohtaan kun mulla oli joskus kangaspintainen Leem-piuha. Se ei ollut olematta sykkyrällä ehkä sekuntia pidempään. Uskoisin että noi Spectrat on vähän fiksummin tehty. Itellä pääpiuhana Gotham-lakua Neutrikeilla, oli kuulema Gotham voittanu Cordialin ride-pellin tiputustestissä tms, muutoin kait ihan vastaavaa. Muina piuhoina Neutrikeilla korjattuja Bespecoja yms. e: Nythän on Planet Wavesilta tullu tää George L -klooni. Kukaan ehtinyt testata? |
Fide 28.03.2006 08:40:05 | |
---|
Meikäläisellä on käytössä George L (tällä hetkellä jopa kitaraan asti) tai sitten DiMarzion kangaspintaiset... molemmat näistä on sykkyröitymisen mestareita, eli eivät sovellu kovin vauhdikkaaseen lavaliikehdintään... george L on kiitollinen, kun se on niin ohut, ei vie kiepilläkään turhaa tilaa, ja kun juottaminen ei oo se mun juttu, niin tykkään. Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
StJerky 28.03.2006 09:56:30 | |
---|
Cordial + Neutrik on pomminvarma vaihtoehto. Ite oon tullut siihen tulokseen ettei niitä saa käytössä hajoamaan ja muutenkin laadukkaita ovat. Heh, ei niitä tarvitsekaan saada hajoamaan, kun itse tinattuna ovat jo valmiiksi hurisevia ja kelvottomia. Minä luotan siihen, että kiinalaiset lapset osaavat tinata paremmin kuin minä. |
BigPapa 28.03.2006 10:03:32 | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
McNulty 28.03.2006 10:09:47 | |
---|
e: Nythän on Planet Wavesilta tullu tää George L -klooni. Kukaan ehtinyt testata? Paikallisessa musaliikkeessä oli yksi myyjistä väsännyt pari patch-kaapelia tuosta Planet Wavesin "plugit + piuha + ruuvari" materiaalista. Ainakin ne Planet Wavesin plugit ovat mielestäni paremmat kuin George L:n. Maksoivat mukavasti, se on se miinuspuoli. Pitää joskus ostaa joku 5m Planet Waves lakua ja parit PW:n plugit ja testata. Ei ne varmaan huonoja ole ollenkaan, uskaltaisin arvella... "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |