Aihe: Sepultura..
1 2 3 4 5 6 7 828 29 30 31 32
Sahtimies666
26.03.2006 13:29:18
aloinpa eilen kuuntelee rootsia piiiitkästä aikaa..jumalauta että potkiiki kovaa..en ois uskonu... oon tykänny chaos adsta aina enemmän mutta perkele kyllähän tääki on vaan niin kovaa paskaa..
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
DieGr
26.03.2006 13:49:55
aloinpa eilen kuuntelee rootsia piiiitkästä aikaa..jumalauta että potkiiki kovaa..en ois uskonu... oon tykänny chaos adsta aina enemmän mutta perkele kyllähän tääki on vaan niin kovaa paskaa..

Kyllä mää oon aina pitäny ruutsia melki sepon parhaana!
homoFobia
Sahtimies666
26.03.2006 14:21:05
Kyllä mää oon aina pitäny ruutsia melki sepon parhaana!

vaikee sanoo kyl...BtR, arise, chaos ad ja roots on kaikki kyl kovia...ja se mikä tekee siitä vaikeeta on viel se että ku noi kaikki levyt on suht erilaisia...
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
dictatorsh*t
26.03.2006 14:22:27
Mitä väliä mikä on paras kun kaikki ne ovat vitin hyviä.
Sahtimies666
26.03.2006 14:22:54

Ei ookkaa..NII!
hankhill
26.03.2006 16:01:44
Roots Bloody Roots on kyllä mestariteos.
DieGr
26.03.2006 17:23:42
homoFobia
DieGr
26.03.2006 17:24:09 (muokattu 26.03.2006 17:24:36)
Viisastuin taas asteen...
homoFobia
Deathrace King
27.03.2006 00:05:41

Hommatkaa Beneath The Remainsin re-masteroitu plätty. Jos sen jälkeen vielä soundit kuulostaa heikoilta, niin korvalääkäriin mars... MARS!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Akiman
27.03.2006 01:34:07

Hommatkaa Beneath The Remainsin re-masteroitu plätty. Jos sen jälkeen vielä soundit kuulostaa heikoilta, niin korvalääkäriin mars... MARS!

Valmistaudu Lappiksen vastalauseeseen remasteroidun ja alkuperäisen eron suhteen.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: KALMAH, THYRFING ja MANNHAI ::
Ben_D
27.03.2006 09:25:00

Vinyylipuristina sanon, että remasters sucks....poikkeuksena Venom :)
Fierce...Speedmetal Helsinki...
McNulty
08.06.2006 23:52:39
http://www.youtube.com/watch?v=6OJ82-dWD40&search=sepultura

Tuolla on video missä rumpalina on Igoria tuuraava jamppa. Nimeä en sen paremmin tiedä, mutta Igor perheineen sai lapsen niin tuo punapää on keikoilla ollut tuuraamassa. Green on kyllä hyvä, nyt kun häneen on tottunut.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
http://www.myspace.com/dimeshred
Ben_D
09.06.2006 01:00:21 (muokattu 09.06.2006 01:00:30)

Joo, mielestäni Sepulturalla ei huonoa lättyä olekaan, vaikka niistä heikoimpia ovat selkeästi Morbid Visions/Bestial Devastation ja Against.

Schizophrenia, Beneath The Remains, Arise, Chaos AD, Roots, Nation, Roorback ja Dante XXI ovat kyllä kerrassaan loistavia hevilättyjä. Sepultura on yksi niitä bändejä jotka on meikäläisellä säilynyt tasaisesti kuuntessa 80-luvun loppupuolelta saakka, kun ensimmäistä kertaa Beneath The Remainsia kuulin.

Ei ollu Dantekaan hyvä, vaikka luulin. Parempi sentään kun nämä umpisurkeat Nation, Against ja Roorback.
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
Incarnation
09.06.2006 08:02:59
http://www.youtube.com/watch?v=6OJ82-dWD40&search=sepultura

Tuolla on video missä rumpalina on Igoria tuuraava jamppa. Nimeä en sen paremmin tiedä, mutta Igor perheineen sai lapsen niin tuo punapää on keikoilla ollut tuuraamassa. Green on kyllä hyvä, nyt kun häneen on tottunut.

Ettei tuo rumpali olis Roy Mayorga?
"Wash away a man, take him with the floods" RIP Dime
NiB
09.06.2006 09:06:17
Ettei tuo rumpali olis Roy Mayorga?

Olis se.

Yllätyin positiivisesti tuolla kulttuuritalon keikalla tuon jannun rumpaloinnista.
Yllättävän hyvin pysty kyllä paikkaamaan Igoria, vaikkakin itellä harmitusta ja epäilystä oli kun ei Igoria nähnykkään.
-Shut the F*ck Up!-
dcln
09.06.2006 10:23:58
Tutustuin vasta tässä viime aikoina Sepulturan vanhempaan materiaaliin ja perkele mutta potkii!! BTR nousi kyllä heti meikäläisen rässi-levyjen Top-3:een. Upeita riffejä, hienoja kappalerakenteita ja ehkä tärkeimpänä Maxin loistavaa vokalisointia. Rootsia tuli joskus mukulana sen ilmestyessä jonkun verran kuunneltua, mutta ei se oikeen pudonnut ja jätin koko Sepon kuuntelemisen siihen...noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)
SuvantoJ-
12.06.2006 20:59:22
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=53598

Sin män. Kyllä täytyy sanoa ettei mulle ainakaan oikein Sepulturaa voi olla ilman edes toista Cavaleraa.
Blessed are the cheesemakers - Salon Seudun Bändit
McNulty
12.06.2006 21:08:02 (muokattu 12.06.2006 21:10:12)
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=53598

Sin män. Kyllä täytyy sanoa ettei mulle ainakaan oikein Sepulturaa voi olla ilman edes toista Cavaleraa.

Cavalera(t) = Sepultura :)

Derrick kyllä paikkasi hienosti Maxin jättämän aukon, mutta kun Sepultura oli aina tunnettu veljeksistä Cavalera, niin nyt tosiaan tuntuu nuo rakoset Sepulturassa liian isoilta. Kisser on kova luu mutta huteralla pohjalla tuo touhu kyllä nyt.

Hyvinhän tuo uusi kaveri soittaa Igorin komppeja ja fillejä, mutta saas nähdä miten käy Jean Dolabellan kanssa uuden materiaalin luominen.

Toivotaan että Igor hyppää Soulflyhin veljensä rinnalle ja Soulfly starttaa oikein kunnolla. Tähän asti ainakin Soulfly on ollut kovin aliarvostettu.
Oman käsitykseni mukaan olen "Kitaransoiton kehitysmaa" -bonecrusher
http://www.myspace.com/dimeshred
Deathrace King
12.06.2006 21:17:08

Harmin paikka! Liittyis nyt Igori sit johonkin muuhun tiukkaan metallibändiin, kun on kuitenkin yksi kovimmista metallirumpaleista. Ei varmaan tule Sepulturalle ongelmia hyvää rumpalia löytää, mutta onhan se nyt vittumaista kun bändissä ei enää yhtään Cavaleraa ole.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)