uruttaja 26.03.2006 22:48:31 | |
---|
Juu, saattaa olla näin, kuuntelin kun tuli TV: stä eilen, lauloi ton Rauno Lehtisen: "On hetki". Onnn hetttttki jolllllllllllllloin tuuli vallllllllllllllllllllllllllvoo....HOHO. |
manjaana 26.03.2006 22:59:24 | |
---|
Onnn hetttttki jolllllllllllllloin tuuli vallllllllllllllllllllllllllvoo....HOHO. Heh, pahus sentästeen mut tykkään just tosta biisistä... Vanha varis, vaan vikkelä.. |
uruttaja 27.03.2006 00:55:03 | |
---|
Heh, pahus sentästeen mut tykkään just tosta biisistä... Biisihän on mitä parhain, mutta Simo laulaa sen teknisesti hieman erikoisella tavalla. |
KoskPaavo 27.03.2006 00:58:18 | |
---|
Biisihän on mitä parhain, mutta Simo laulaa sen teknisesti hieman erikoisella tavalla. Tai tekniikan alkeittenkin puuttuessa... jaa , no ..olkoon.... Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 27.03.2006 01:00:55 | |
---|
Tai tekniikan alkeittenkin puuttuessa... jaa , no ..olkoon.... Sinä se sanoit, en minä. Se laulaa sen teknisesti aivan päin persettä. |
Sinä se sanoit, en minä. Se laulaa sen teknisesti aivan päin persettä. Minähän jätin lauseen ikäänkuin roikkumaan.No , se on tällainen "luonnonlapsiääni", minä olisin ihan samanlainen , mutta itsekritiikki on (onneksi) pelastanut monta kanssaihmistä kidutukselta. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |