Herra_Benz 20.03.2006 12:48:16 | |
---|
Ei pahemmin oo tullut sanomista.Paitsi Irwin-paita pelasti minut kerran.Jotkut rupesivat uhoamaan jostain syystä humalassa,mutta kun huomasivat,että olen Irwin-fani niin olinkin yhtäkkiä hyvä jätkä:) No joo Che Guevara paidasta on joskus tullut kommenttia tyyliin."saatanan kommunisti":) Mutta lyömiseltä on silloinkin vältytty. |
-Cale 20.03.2006 17:36:14 | |
---|
No joo Che Guevara paidasta on joskus tullut kommenttia tyyliin."saatanan kommunisti":) Mutta lyömiseltä on silloinkin vältytty. Olen myös saanut kuulla juuri samanlaisia kommentteja kyseinen paita päällä... |
hörhö 20.03.2006 17:49:12 (muokattu 20.03.2006 17:58:05) | |
---|
Muutama päivä sitten olin yöllä patonkijonossa perulainen villakangastakki päällä ja tuli jotain kommenttia tyyliin "minua sitten vituttaa tuollaiset sossupummi elämäntapaintiaanit jotkat hän kustantaa verovaroistaan". Kiitin kohteliaisuudesta ja hävisin paikalta. Tämä tapaus oli arvioilta n. 30v ei mitenkään järin skinin näköinen, mutta ehkä kehorakennus kuului harrastuksiin. Ainiin, kerran minulla oli päälläni harmaat raidalliset housut(hieman golf-housuja muistuttavat), vaaleanpunainen kauluspaita ja vihreäruudullinen pikkutakki(kaksi halkiota takana). Joku torttupää huusi, jotta "otatko suihin?" Vastasin hänelle kohteliaalla ja innostuneella äänensävyllä, että "tottahan toki. meille vai teille?" Selvisin tuosta yllättävää kyllä. "Only sick music makes money today" -Nietzsche (1844-1900) |
mesaboogie 21.03.2006 18:05:15 | |
---|
Kerran baarissa joku juntti katsoi vähän pitkään CMX-paitani pinkkiä Rymypoika-tekstiä ja tuli sitten heiluttelemaan nyrkkiä varsin uhkaavasti ja uhoamaan, että "vittu täällä ei homoja kattella". itse en kyllä tajua jätkien valkoisia pipoja, enkelilettejä ja meikkausta tai PINKKIÄ väriä. siis miehillä? ihan sama. en kuitenkaan lyö ketään sen takia!!! :D pariin kertaan on mulkoiltu kun on ollut maastohousut jalassa. hui kamala. :) v**** minä pidän niitä kun tykkään kuosista, ja en ala kyselemään muiden mielipiteitä. jos joku leimaa rasistiksi, niin en kyllä ala jokaiselle erikseen selitellä. teot puhuvat kumminkin. vai pitäisikö painattaa kaksipuolinen paita tekstillä: "NO, I'M NOT A F*CKIN' RACIST, SO GET OFF MY BACK!!! THANK YOU." o_O (?) |
sticky fingers 21.03.2006 22:40:17 (muokattu 21.03.2006 22:41:02) | |
---|
Olen myös saanut kuulla juuri samanlaisia kommentteja kyseinen paita päällä... Mikä ei sinänsä yllättävää olekaan. Turpaan ei kuitenkaan kommunistiakaan saa turhaan vetää.. Elämä on kovaa, osta kypärä... |
-Cale 25.03.2006 15:18:43 | |
---|
Mikä ei sinänsä yllättävää olekaan. Turpaan ei kuitenkaan kommunistiakaan saa turhaan vetää.. Enkä edes ole kommunisti. Se on vaa niin hieno paita et pakko pitää sitä turpaan saanninkin uhalla... |
south_of_heaven 26.03.2006 18:06:51 | |
---|
No joo Che Guevara paidasta on joskus tullut kommenttia tyyliin."saatanan kommunisti":) Mutta lyömiseltä on silloinkin vältytty. Olen myös saanut kuulla juuri samanlaisia kommentteja kyseinen paita päällä... mitä ideaa tommosessa paidassa yleensä ottaen on? Oottekste jotain fanipoikia? ilmoitti South_of_Heaven |
nikomati 26.03.2006 18:18:18 | |
---|
kaveri otti sen takia ku ei ollut tarpeeksi vaatteita päällä. koskaan ei voi olla liian gei. |
-Cale 26.03.2006 18:38:52 | |
---|
mitä ideaa tommosessa paidassa yleensä ottaen on? Oottekste jotain fanipoikia? Kysynpä vain että pitäiskö sitten pitää jotain hakaristillä varustettuja t-paitoja, maihinnousukenkiä sekä pilottitakkia? Ja fanittaa Hitleriä? |
The Nakkisormi 26.03.2006 18:48:48 | |
---|
Kysynpä vain että pitäiskö sitten pitää jotain hakaristillä varustettuja t-paitoja, maihinnousukenkiä sekä pilottitakkia? Ja fanittaa Hitleriä? Samahan se periaatteessa fanittaako sitä kommaria vai natsia. Samaa paskaa eri paketissa. Rock And Roll Over! |
aarghto 26.03.2006 21:44:14 | |
---|
mitä ideaa tommosessa paidassa yleensä ottaen on? Oottekste jotain fanipoikia? Mitä ideaa missään paidassa ylipäätään on? Se on vain paita. It is better to be pissed off than pissed on. |
-Cale 26.03.2006 22:17:12 | |
---|
Mitä ideaa missään paidassa ylipäätään on? Se on vain paita. Niin just! |
En oo saanut, ei pahemmin oo edes huudeltu muistaakseni, vaikka kyläraitilla viikonloppuna usein tulee aika puollutuskyvyttömässä kunnossa hoiperreltua. Ja vieläpä etelä-pohjanmaalla. Edes pitkästäletistä ei ole huudeltu. Kokoa(läskiä lähinnä) on kertynyt jonkin verran että sekin vähän vaikuttaa. Provinssirokissa leirintäalueelle pyöräillessäni jotkut randomtrendipellet kysy että oonko saatananpalvoja johon vastasin "totta vitussa, ja kirkonpolttaja". en tiedä miten olisi käynyt jos olisin ollut jalan enkä olisi pyöräillyt tuulispään lailla. Serkkupojan edesottamuksista voisi kirjoittaa vaikka kirjan, humalassa äärimmäisen provosoiva ja vittuilussa lähes voittamaton lyhytkokoinen kiharatukka, turpaansa on saanut joku 10-15 kertaa, ja sivarikin vielä. Kaiffarilla oli aikoinaan Nirvanan hihamerkki farkkutakissaan, johon naapurikunnan traktoria lähinnä kyläringin pyörittämiseen käyttävä juntti oli tokaissut "mä syön tollaset nirvanat aamupalaksi" Ei voi muuta kun nauraa. |
RuttoSielu 27.03.2006 09:10:12 | |
---|
Minä nyt en ole henkilökohtaisesti vielä saanut turpaani tyylin takia, vaikka ei se kyllä kaukanakaan ole. Kaverit on kyllä hakattu sen takia kun on mustat vaatteet ja pitkät hiukset... Raukkamaisesti nämä henkilöt jotka päälle kävivät ,vailla muuta syytä, hyökkäsivät suurella porukalla jakautuen vielä kahtia niin että molemmat kavereistani saivat niskaansa kuitenkin useamman henkilön. Toinen selvisi jokseenkin tönimisellä että ei varsinaisesti turpaansa saanut todennäköisesti siksi että oli heistä se hieman isompi ja naisväki ehdittiin siihen myös väliin. Mutta tämä toinen sai kyllä hyvänlaisen selkäsaunan. Ei kuitenkaan onneksi mitään kovin suurta hänkään.. Että sen verran julkinen ja vahdittupaikka oli kyseessä ja paljon muutakin porukkaa... Mutta että tälläistä meininkiä täällä maalla... |
Vainhaalee 27.03.2006 12:02:01 | |
---|
Mitä ideaa missään paidassa ylipäätään on? Se on vain paita. Kyllä se on ihan selvä kannanotto, tai sitten on vaan niin elvetin aasi, että pitää moista päällään tyhmyyttään... Samaa kastia kaikki CCCP:t, hakaristit, KKK:t yms.... Hail to the King, Baby! |
aarghto 27.03.2006 13:20:20 | |
---|
Kyllä se on ihan selvä kannanotto, tai sitten on vaan niin elvetin aasi, että pitää moista päällään tyhmyyttään... Samaa kastia kaikki CCCP:t, hakaristit, KKK:t yms.... Toisille se voi olla kannanotto, toisille vain hieno paita. It is better to be pissed off than pissed on. |
salmivaara 27.03.2006 21:29:00 | |
---|
Toisille se voi olla kannanotto, toisille vain hieno paita. Toiset on fiksumpia kuin toiset. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
JPQ 28.03.2006 00:55:26 (muokattu 28.03.2006 00:58:24) | |
---|
mitä ideaa tommosessa paidassa yleensä ottaen on? Oottekste jotain fanipoikia? Mitä minä tiedän todella siistin näköinen oikean tyypin päällä. Eli tarpeeksi rock jätkä. |
south_of_heaven 28.03.2006 15:25:24 | |
---|
Toisille se voi olla kannanotto, toisille vain hieno paita. kysyin yheltä miks se pitää Che-paitaa päällä ja se sano että se on komia. ilmoitti South_of_Heaven |
-Aleksi- 28.03.2006 16:35:32 | |
---|
Kyllä se on ihan selvä kannanotto, tai sitten on vaan niin elvetin aasi, että pitää moista päällään tyhmyyttään... Samaa kastia kaikki CCCP:t, hakaristit, KKK:t yms.... No voi lol. Pidin vuoden CCCP kenkiä eikä kukaan sanonu mitään, paitti ehkä et hienot kengät, mistä ostit. Kun pidin näitä kenkiä, en tuntenut itseäni kommunisti-saatanpalvoja-uusnatsi-paskaksi. |