Aihe: Vahvistin haussa n. 1000e luokkaan
1 2 3
tommi_899
24.03.2006 22:37:47

Les Paulin kanssa hyvin toimivia ovat ainakin Orange AD30 ja Vox AC30. Tuota Kiinan Voxiahan saa uutenakin tuohon tonniin. Kannattaa ainakin käydä testaamassa omalla kitarallaan. Hotrod oli mielestäni LP:n kanssa todella syvältä, kun joskus testailin vahvistinta hankkiessani.

onko tuo kiinan vox, se nuppi siis, 1 vai 2 kanavainen? namikoita siinä ainakin on hyvä määrä.
Nacher
26.03.2006 13:17:51
Tuosta Screamerista minulle jäi vähän nihkeä kokemus, kun liian kireä ja räikeä rokkisäröihin ja kevytrosoon. Juuri tuo "hevivahvaria liian pienemmällä gainilla"-fiilis tuli, josta jucciz puhui, ja taas higain puolella laite oli makuuni liian kesy. Jäi siis juuri ikävästi sille tontille, missä en tallaile. Fireballista ainakin löytyy tuo higain puoli aika surutta. Kun vehjaksessa on kuitenkin varsin hyvä clean (joka tosin säröytyy aika vihaisesti gainia vääntämällä), niin mietin, että saisiko siitä jonkun tuollaisen orangen tapaisen rokkisärön irti jollain pedaalilla?
Spike
27.03.2006 06:11:54
Tuosta Screamerista minulle jäi vähän nihkeä kokemus, kun liian kireä ja räikeä rokkisäröihin ja kevytrosoon.

Jäi aika samanlaiset fiilikset Screameristä. Hyvä vahvistin tavallaan, mutta ei sitä mitä itse tarvitsin. Voi olla, että jollain muulla elementilla kuin V30:llä ja putkien vaihdon jälkeen toimii paremmin, mutta tehdasputkilla ei ainakaan ollut mieleen. Eikä viitsi ostaa vahvistinta sillä perusteella, että JOS siitä saisi sitten mieleisen heittämällä 80 euroa putkiin sen jälkeen kun on ostanut sen. Aika riskipeliä.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
Rakoni
27.03.2006 12:08:26
Hughes&Kettner Edition Tube on sen verran kova peli, että kannattaa kokeilla. Maksaa 700 € ja kuulostaa erittäin mukavalta. Vaikka se onkin 20-wattinen niin sillä saa aika helposti kuulovaurioita aikaiseksi.
Sanokaa DT kun haluatte hyvää
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)