Aihe: tuu takaisin
1
Jani The Rock
26.03.2006 13:41:06 (muokattu 26.03.2006 13:41:24)

Aivan helkkarin hieno teksti. Ton kun kääntäis englanniksi, se vois olla vaikka David Lynchiä.

Edit: Olinko nopee? 8)
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
tatta
26.03.2006 13:46:51

Aivan helkkarin hieno teksti. Ton kun kääntäis englanniksi, se vois olla vaikka David Lynchiä.

Edit: Olinko nopee? 8)

----------------------------

Olit :)

Kiitos!

ja kääntäminen alkoi jo
Tatta the orginal Grazy Mama
Jani The Rock
26.03.2006 13:52:07

Olit :)

Kiitos!

ja kääntäminen alkoi jo

Ton kun luin, niin heti tuli mieleen Lynchin Julee Cruiselle duunaamat tekstit. Samanlaista fiilistä, meinaan.
Hei, sinä! Oletko ihminen? Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Soitatko soitinta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
tatta
26.03.2006 13:59:32

Ton kun luin, niin heti tuli mieleen Lynchin Julee Cruiselle duunaamat tekstit. Samanlaista fiilistä, meinaan.

Aina mukava kuulla mielleyhtymiä sinulta :)

äsken kun rupesin tuota tekstiä kirjoittamaan, mulla oli vain tietyn lainen olo. Oli aihe ja tiesin mitä haluan sanoa, mutta loppujen lopuksi lyriikka alkoi kirjoittaessani elämään omaa elämäänsä ja haki muodon, josta itsekin hieman olen hämilläni.
Musta on aina parempi jättää teksti alkuperäiseen muotoon, joten siksi kai teen niin paljon eri tyylisiä tekstejä.

Tuntuu hyvältä, että joku kaukana jossain lukee näitä.
olo ei jää tyhjäksi. Kiitos!
Jani The Rock
26.03.2006 14:17:36

Tuntuu hyvältä, että joku kaukana jossain lukee näitä.
olo ei jää tyhjäksi. Kiitos!

8)
JCM
29.03.2006 22:13:25

Olen monena päivänä lueskellut tätä, ja pyöritellyt päässäni.

En vain pysty sanomaan mitään järkevää, tai mitään kaunista, tai edes yhtään mitään.

Olen sanaton, niin kuin voi ihminen olla sanaton. Jollain sanat on, minä olen sanaton.

Sanaton.
gösplstorm
30.03.2006 09:23:04
tää on hyvä :)
"-Well Frank, you have a long hair, does that make you a woman? -Well, you have a wooden leg, does that make you a table?!"www.TheZippyWackos.com
tatta
30.03.2006 12:00:26

tää on hyvä :)

Kiitoksia nöyrimmäisesti :)
tatta
07.04.2006 20:00:24

Olen monena päivänä lueskellut tätä, ja pyöritellyt päässäni.

En vain pysty sanomaan mitään järkevää, tai mitään kaunista, tai edes yhtään mitään.

Olen sanaton, niin kuin voi ihminen olla sanaton. Jollain sanat on, minä olen sanaton.

Sanaton.

------------------------------------------------------------------------

EI se HAITTAA! Jos on sanaton! Koska SANAT ON !!!! :)

SEE YOU AT MENDOCINO !!!!! SOON!!!!!
-wienoe-
08.04.2006 16:43:08
tutun hyvää tekstiä tatalta kuten aina! plussaa, mikä tulee vanhojenkin sanoitusten ansiosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)