Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zen cafe
1 2 3 4
waukku
30.08.2003 21:17:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...on ihan hiton hyvä.turha aihe mutta kun on vain pakko jakaa tuntemuksia jonkun kanssa
 
lahjattomat harjoittelee!
PuNkKi
30.08.2003 21:36:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinhän se on...
 
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
helinkopteri
30.08.2003 23:13:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sitähan se kaikki on
 
Ei ole helppoa olla suvaitsevainen kun pitäisi myös suvaita suvaitsemattomuutta.
sivupersoona
31.08.2003 09:24:01 (muokattu 31.08.2003 09:26:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

objektiivisesti kyllä, subjektiivisesti alkaa naurattaa kun katsoo ikkunasta betoniseinää, syö betoniseinän makuista puuroa ja sitten kuuntelee vielä 6 kertaa tunnissa laulua betoniseinästä.
 
-vaihdoin sanan "itkettää" sanaksi "naurattaa", hetken mielijohteesta
 
"emmä mikään pahoinpitelijä o,mähän olen vaan huolissani nykynuorison tilasta. Siis eihän se nuija etes tunnistanu mua, kuka senkin on kasvattanu??"
Raipe
31.08.2003 11:29:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun mielestäni Zen Cafe on maailman mitäänsanomattomin orkesteri.
 
Sleeper
31.08.2003 14:30:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää turhaa poppirenkutusta. Aivot pihalle ja kyllä toimii. Muuten ei.
 
Avoid infinity? Are you for real?
Seal on Velvet
01.09.2003 14:16:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Biiseissä on mukavan kiireetön fiilis.
 
tuomittu
01.09.2003 17:23:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kiva pändi. Aika yksinkertaista musiikkia, mutta eipä se minua ainakaan haittaa. Sanatkaan eivät ole mitään järisyttäviä, kun ne ovat sitä "maksoin eilen laskun" -kamaa. Ei siinä kyllä sinänsä mitään vikaa ole, Zen Cafélla on paljon hyviä piisejä.
Livenä tämä orkesteri on Suomen parhaita. Tai no, olen ollut yhdellä keikalla (Ilosaaressa 2003) mutta se olikin kyllä sitten ihan vitun hyvä keikka. Aivan Mahtava Meininki.
 
Larry
02.09.2003 09:10:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun mielestäni Zen Cafe on maailman mitäänsanomattomin orkesteri.
 
Amen to that!
 
-You Can Tune a piano but can't Tuna Fish-
singa
02.09.2003 13:38:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kiva pändi. Aika yksinkertaista musiikkia, mutta eipä se minua ainakaan haittaa. Sanatkaan eivät ole mitään järisyttäviä, kun ne ovat sitä "maksoin eilen laskun" -kamaa. Ei siinä kyllä sinänsä mitään vikaa ole, Zen Cafélla on paljon hyviä piisejä.
Livenä tämä orkesteri on Suomen parhaita. Tai no, olen ollut yhdellä keikalla (Ilosaaressa 2003) mutta se olikin kyllä sitten ihan vitun hyvä keikka. Aivan Mahtava Meininki.

 
Minäkin näin kyseisen keikan ja meininki oli oikeasti uskomattoman kova! Ja en edes liiemmin välitä Zen Cafesta
 
The Treadmill has us all!!!
unijoni
02.09.2003 13:56:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan loistavaa musiikkia erityisesti vanhempi materiaali iskee. Sanoitukset toimivat minun mielestäni juuri sen takia loistavasti että ei lauleta ainoastaan (I will always love you) vaan kerrotaan pienistä asioista jotka on monesti paljon mielenkiintoisempaa kuin tuommoinen elämää suurempi tilitys.
 
Zed
02.09.2003 18:11:22 (muokattu 02.09.2003 20:18:22)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tähän bändiin suhtaudun melkoisen kaksijakoisesti. Osa materiaalista on kekseliästä kamaa, osa lähinnä ärsyttävää. Bändin viljelemät sinä-minä -temaattiset kertomukset siitä, kuinka istun sängyn laidalla ja sinä tulet joskus, ottavat kupoliin rankasti. Putro tuntuu tietävän mediassa turhankin tarkkaan, mitä on tekemässä, ja tietynlainen rockhenkisyyden alleviivaaminen tympii. Ei kuulu suosikkilistalleni, mutta en voi mennä teilaamaankaan. Jos joku löytää musiikista ilmeen ja kokee samastumiselämyksiä, se on OK. It's okay to be gay ;)
 
Zed is dead, baby, Zed is dead.
Iso D
02.09.2003 19:39:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne biisit, mitä uusimmalta levyltä olen kuullut ovat kyllä aivan käsittämätöntä roskaa. todella kaunis ja harri on ihan hyviä biisejä.
 
Nimismies
04.09.2003 18:02:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ua ua on yhä yksi suomirockin klassikoista. Käsittämättömän hyviä melodioita, iskeviä kertsejä, mainioita sanoituksia ja tiukkaa soitantoa. Virpi, Mies eikä poika enää, Harri, Minun kaupunkini...Aijai. Kerrassaan upea lätty.
 
Nykyään Zen Cafe menee jatkuvasti tylsempään suuntaan varsinkin sanoitustensa suunnalla. Aamuisin - kappale on jo hämmentävän tylsä, mikä on sinällään harmi, koska kappaleen melodia on aika pätevä. Toki uudella levylläkin on kovia biisejä mutta...huonompaan suuntaan on yhtye mennyt. Ja Putron keskiluokalle irvailu on sinällään aika naurettavaa; mies alkaa itse pian olla irvailunsa kohteena. Vaan ei kai siinä mitään, jos on tervettä itseironiaa...
 
Livenä en ole nähnyt, ikävä kyllä.
 
l i n d a
04.09.2003 19:08:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"älä tee minun kanssani mitään sellaista.."
 
luu
05.09.2003 11:57:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"älä tee minun kanssani mitään sellaista.."
 
On muuten yksi rankimpia kuulemiani biisejä.
 
Teemu85@_
05.09.2003 12:37:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Zen Cafen biisit on kaikki liian samanlaisia. Ei iske meikäläiseen.
 
PuNkKi
07.09.2003 01:44:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"älä tee minun kanssani mitään sellaista.."
 
parhaita biisejä muuten..
 
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
arancia
07.09.2003 12:45:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zen cafe on minusta kaikkea muuta kuin mitään sanomaton, paljon hyviä biisejä ja tarttuvia melodioita. Vasta lähiaikoina olen tutustunut bändin uusimpaan levyyn, täytyy kyllä sanoa että hyvältä kuulostaa.
 
Asenteella siitä selvitään..
jannu
07.09.2003 12:45:37 (muokattu 07.09.2003 12:46:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nykyään Zen Cafe menee jatkuvasti tylsempään suuntaan varsinkin sanoitustensa suunnalla. - kappale on jo hämmentävän tylsä, mikä on sinällään harmi, koska kappaleen melodia on aika pätevä. Toki uudella levylläkin on kovia biisejä mutta...huonompaan suuntaan on yhtye mennyt. Ja Putron keskiluokalle irvailu on sinällään aika naurettavaa; mies alkaa itse pian olla irvailunsa kohteena. Vaan ei kai siinä mitään, jos on tervettä itseironiaa...
 
Itse diggaan Aamuisin-biisin sanoituksesta, ja muistakin Putron teksteistä. Eikä se Putro keskiluokkaisuudelle irvi. Enemmänkin vaikutaa irvivän niille joiden elämässä terveen impulsiivisuuden on korvannut rutinoituminen ja "turvallisuus".
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «