Pieni rumpalipoika 24.03.2006 11:43:35 | |
---|
Terve. Kertokaapa perusfaktat mainitusta mallistosta. Oon kohta ostamassa moiset. Ostan ne joka tapauksessa, kyselen mielenkiinnosta lähinnä. Kiitos. Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
ToMi88 24.03.2006 11:48:43 | |
---|
Ihan hyvät rummut ovat. Materiaalista en nyt ole varma, joten siitä en sano mitään. Hyvät soundit saa irti. |
ozzmo 24.03.2006 12:20:21 | |
---|
Hyvin on ainakin itellä pelittänyt kyseiset kannut.Tietääkseni materiaali näissä wööldeissä on vaahtera.Tasoltaan varmasti paremmat kuin esimerkiksi exportit. |
Pieni rumpalipoika 24.03.2006 12:25:45 | |
---|
Niin mä oon kyl soittanu worldeilla vaikka kuinka paljon ja tiedän, et ne on ihan ok, en mä muuten ostaiskaan ja nytkin suurin syy on oikea väri. Mutta. Kiinnostaa siis materiaalit, hintaluokka uutena, valmistusajat ja se, ettei Lars Ulrich oo vaan koskaan vetäny noilla ;-D Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna. |
AP 24.03.2006 13:49:52 | |
---|
Niin mä oon kyl soittanu worldeilla vaikka kuinka paljon ja tiedän, et ne on ihan ok, en mä muuten ostaiskaan ja nytkin suurin syy on oikea väri. Mutta. Kiinnostaa siis materiaalit, hintaluokka uutena, valmistusajat ja se, ettei Lars Ulrich oo vaan koskaan vetäny noilla ;-D Olisko ollut lehmusta ja koivua peräti matskuna. Ei ymmärtääkseni huonot rummut lainkaan. K100 #7
Ärlä #011 |
Strumbali 24.03.2006 15:11:18 (muokattu 24.03.2006 15:14:37) | |
---|
Taisivat olla Exportista seuraavat parempaan suuntaan. Eli vastailivat Taman Rockstar sarjaa tuohon aikaan. Siis 80-luvun loppu / 90-luvun alku. Mulla oli World-sarjan peltivirveli vuosia ja toimi ihan luotettavasti. Virvelin saundista en sano mitn ja pönttöjen puulajeista ei tietoa. Setin hinta taisi olla n.1000 euroa markkoina tuohon aikaan :). ettäjotta |
Mörre 24.03.2006 22:00:12 | |
---|
Lukiossamme tuollaiset vanhat on. Ei kelluvia kiinnityksia tomeissa muuten varmaan ihan ok. Nämä koulun kannut ovat vaan hirveimmässä kunnossa mitä olen rumpujen ikinä nähnyt olevan joten soundeista ei näiden kanssa voi todellakaan nauttia. Parempikuntoisissa soundit varmaan ihan kohdallaan. Mm... |
Frequency 25.03.2006 18:04:49 | |
---|
On Exportin ja Sessionsin välimaastoa. Sessionsithan kehitettiin korvaamaan World Seriesit ja pyrittiin nostamaan vielä laatua ylöspäin. Romantikkoitkijät #27 Pää on hassu laite, kun se on rikki, niin looginen ajatteluketju heittää häränpersettä. |
Google sanoo, että ainakin osa noista seteistä on 100% vaahteraa ja maalattu, ei päällystetty. Tiedä sitten, tehtiinkö tuosta myös halvempaa versiota, joka olis järjen mukaan päällystetty ja ehkä halvempaa puutakin. Sellaistakin tietoa tuli vastaan, mutta saattaa olla väärinkäsitys. Aika rasittava piirre valmistajilla, monet eivät noteeraa vanhempia tuotteitaan ollenkaan. Hävettääkö, vai mikä siinä on? |
zharlie 25.03.2006 21:36:17 | |
---|
Terve. Kertokaapa perusfaktat mainitusta mallistosta. Oon kohta ostamassa moiset. Ostan ne joka tapauksessa, kyselen mielenkiinnosta lähinnä. Kiitos. Joko oot saanu jonku taipumaan myymään niitä meikäläisen ex-pönttöjä? Vai löytykö jostain yhtä helmi setti? HOHO! |
AP 25.03.2006 22:52:24 | |
---|
Lukiossamme tuollaiset vanhat on. Ei kelluvia kiinnityksia tomeissa muuten varmaan ihan ok. HOHO! Varmaan niillä kelluvilla kiinnityksillä on oikeasti hevonvitunmerkitystä. Anteeks vaan ruma ilmaisu. Täälläkin palstalla on kavereilla aivan yyber-kannuja ilman kellujuttuja, ei ne ole pitkältikään muuta ku jotain "jota ilman ei nykyään voi olla". K100 #7
Ärlä #011 |