PuuriZ 24.03.2006 21:34:35 | |
---|
Elikkä soittotekniikoista kun oon vähän hidas soitta esim. master of puupets:sa ei nopeus riitä millään edes alkumetreillä eli olisko jollain jotain hyviä neuvoja Ps: olen umpi aloittelija |
l@ho 25.03.2006 11:07:47 | |
---|
Elikkä soittotekniikoista kun oon vähän hidas soitta esim. master of puupets:sa ei nopeus riitä millään edes alkumetreillä eli olisko jollain jotain hyviä neuvoja Aivan... soitat vain lisää ja lisää. Täällä itseasiassa on juuri puppetsista useampiakin ketjuja. Ps: olen umpi aloittelija Sitten kannattaa harjoitella ehkä jotain muuta ennen sitä puppetsia :P NANANANAANANANANNANNAA NANANANAANANANANANNANNAAA |
simon cykkeli 25.03.2006 12:48:52 | |
---|
Mä oon soittanu reilut kaks vuotta ja puppetsi sujuu jotenkuten mut virhei tulee pal... Oonko surkee vai häh? Playing guitar rocks!! :) |
PuuriZ 25.03.2006 13:23:45 | |
---|
Okei kiitoksia. Osaisko joku viel neuvoa miten soitettais yhtä kieltä nopeesti. Tuli vaan mieleen kun tota Franticia kuuntelin niin siinä alussa. Tätä lähinnä tarkotin mutta pistin surkean esimerkin. En muuten käy kitaratunneilla, koska aika ei riitä, mutta kiinnostusta löytyy eli olkaa kiltteja jos osaatte neuvoa. |
Markus Y 25.03.2006 13:42:16 | |
---|
Tähän toiseen kysymykseen käy sama vastaus kuin ensimmäiseenkin, eli hitaasti vaan liikkeelle, niin kyllä se siitä pikkuhiljaa lähtee. Itselleni oli puolisen vuotta sitten Trooperin versen laukkakomppi melkein ylitsepääsemättömän nopean tuntuinen, mutta tossa justiin muutama päivä sitten huomasin, että nythän se menee ihan kivan kuuloisesti. |
Kapt. Bratislava 25.03.2006 14:10:05 | |
---|