Aihe: walk the line
1 2
perkeles
25.03.2006 00:11:03
kannattaako uhrata lippujen hintaa? onko mitään yhteyttä tositapahtumiin?
HELLO CLEVELAND
Lennu
25.03.2006 00:20:01

Se Päivi Räsäsen näkönen näyttelijä kuulemma laulaa ite. Eli joo.
himassa.net :: "Sun mutsis on niin läski, et ku se laittaa korkkarit jalkaan ni se löytää öljyy!" -Captain Planet.
grege
25.03.2006 00:37:17
Kyllä ainakin musta oli odotukset ylittävä leffa. Cashista en entuudestaan tiennyt juuri, mutta silti leffa toimi ja näyttelijät osasivat hommansa. Phoenix eritoten loisti Johnnynä. Ohjauksestakin tykkäsin. Hieman maanläheisemmällä aiheella kyseessä olisi ollut mestariteos. Nyt aihe hieman sivusi mieltymyksiäni, joten Walk The Line jää mieleeni hienona elokuvana vähän vieraalla sisällöllä.
Bonham
25.03.2006 05:13:39
kannattaako uhrata lippujen hintaa? onko mitään yhteyttä tositapahtumiin?

Mitä se sua liikuttaa?

Eikö ole olemassa elokuvataidetta itsessään?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Tympee Huttunen
25.03.2006 08:42:33
Turussa on Kinopalatsi jo lopettanut leffan pyörittämisen. Perseestä sanon minä!
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
aikavaikea
25.03.2006 09:27:29
Turussa on Kinopalatsi jo lopettanut leffan pyörittämisen. Perseestä sanon minä!

No joo, teillä se sentään edes kävi, meillä ei ole näkynyt ollenkaan.
E: Ei yhtään mitään.
zeplin song
25.03.2006 10:33:18
oli tosi hyvä leffa. :D olisin kyllä käyny kattomassa toisenkin kerran,mutta kerkesivät ottaa sen pois. oh damn. :P
"let us be lovers,we'll marry our fortunes together I've got some real estate here in my bag" so we bought a pack of cigarettes and Mrs. Wagner pies and walked off to look for America.
Cujo
25.03.2006 14:10:39

Savonlinnassa pyöri tasan viikon :-/ Tänä viikonloppuna olisin joutanut käydä katsomassa.
No llores mi querida
Dios nos vigila
Agarrame, mi vida

AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
saturnzreturn
25.03.2006 15:35:01
Pirun kova leffa. Sikäli kun sillä on merkitystä, niin tositapahtumia seurailee kyllä aika tarkasti.

Täällä Tampereella ensi-illassa oli varmaan enemmän tyhjiä paikkoja kun varattuja, sitä ihmettelin mä.
my wallet's fat and so is my head
Walrus
25.03.2006 15:51:37
Jos Cash:istä on enemmän kiinnostunut niin kannatta lukea myös elämänkerta CASH - Omin sanoin. Elokuva kai perustuu osittain siihen mutta kirjassa on reilusti enemmän juttuja myös muista sen ajan tähdistä ja täytyypä sanoa että Johnny on kyllä todella loistava tarinan kertoja ja niitä tarinoita tossa kirjassa riittää.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Nor
25.03.2006 17:35:32
Kannattaa uhrata! Eikä voi puhua uhraamisesta, koska se leffa oli ihan mahtava! Oon kattonu jo kahdesti. Ehkä paras, mitä oon nähny
aikavaikea
02.04.2006 20:18:23
No joo, teillä se sentään edes kävi, meillä ei ole näkynyt ollenkaan.

Aina on kiva yllättyä positiivisesti. Teatterimme otti kuin ottikin tuon ohjelmistoonsa tänä viikonloppuna ja saavuin just vaimon kanssa näytöksestä. Täytyy sanoa, että vaikka en koskaan ole tykännyt tästä toisesta Phoenixista, niin nyt hemmo veti pojot kotiin. Loistosuoritus. Paremmin se minusta veti kuin Reese, vaikka hankalapa noita pisteyttää on. Leffa on kuitenkin vallan loistava. Äkkiä vilahti reilut kaksi tuntia.
Juo limsaa, syö lakua, kun luet Tikua ja Takua.
Spike
03.04.2006 09:42:40
Hyvä leffa, muttei mikään täyden kympin suoritus. Joissain kohdissa oli muistaakseni vähän turhaa jahkailua, joka elokuvan kannalta oli turhaa.
You know what they say: What's cooler than being cool? Icecold.
mooch
03.04.2006 15:33:09 (muokattu 03.04.2006 15:33:50)
Elokuvana ihan jees, mutta aika kaukana Cashin elämänkerrasta. Kuulin jostain, että ohjaaja olisi sanonutkin tuon olevan rakkaustarina eikä elämänkerta, ja oli sanonut tai ei niin noin se ainakin oli. Cashin kristillisyys laitettu ehkä yhteen Johnnyn ja Junen kirkossakäyntiin, että... mutta myyhän se noin paremmin.

EDIT: Eli en siis elokuvana pidä mitenkään huonona, mutta ei todellakaan elämänkerta.
Deg
03.04.2006 18:22:59

Elokuvana ihan jees, mutta aika kaukana Cashin elämänkerrasta. Kuulin jostain, että ohjaaja olisi sanonutkin tuon olevan rakkaustarina eikä elämänkerta, ja oli sanonut tai ei niin noin se ainakin oli. Cashin kristillisyys laitettu ehkä yhteen Johnnyn ja Junen kirkossakäyntiin, että... mutta myyhän se noin paremmin.

EDIT: Eli en siis elokuvana pidä mitenkään huonona, mutta ei todellakaan elämänkerta.

70 vuotta eläneestä ihmisestä on hieman vaikeaa tehdä kaksituntista kattavaa elämäkertaa. 500 sivuinen kirja kyllä onnistuu.
mooch
03.04.2006 18:57:31
70 vuotta eläneestä ihmisestä on hieman vaikeaa tehdä kaksituntista kattavaa elämäkertaa. 500 sivuinen kirja kyllä onnistuu.

Niin on, mutta tarkoitinpa vaan että elämänkerta tuo ei todellakaan ole.
FrankComa
03.04.2006 19:01:03
Viihdyttävä elokuva, suosittelen lämpimästi kaikille Johnnystä kiinnostuneille.
Give The Mule What He Wants!
Numbie
03.04.2006 23:15:39

Savonlinnassa pyöri tasan viikon :-/ Tänä viikonloppuna olisin joutanut käydä katsomassa.

Höh. En tienny koko asiasta. Menee vissiin vuokraushommiks kunhan julkasevat DVD:llä.
Cujo
04.04.2006 00:19:18
Höh. En tienny koko asiasta. Menee vissiin vuokraushommiks kunhan julkasevat DVD:llä.

Mutta mie en sitten tiedä, olisiko se tulossa vielä takaisin ohjelmistoon, kun tuolla lukee, että "tulossa lähiviikkoina".

http://www.savonkinot.fi/savonlinna?src=105400
No llores mi querida
Dios nos vigila
Agarrame, mi vida

AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)