Aihe: Oletteko bändin muiden jäsenten kanssa muuten tekemisessä?
1 2 3
KMT
08.07.2003 14:25:18

Kuin keikalla ja treeneissä?

Minä usein olen kosketinsoittajan ja rumpalin kanssa tekemisessä, mietitään biisejä, koulutehtäviä ja sellaista
Kitaristin kanssa olen vpk:ssa
Säröpedaali on pirun keksimä idea saada ihmiset hulluiksi...
ganesha
08.07.2003 14:28:52
toisinaan tulee dokattua kimpassa
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Aerodactev
08.07.2003 14:54:37
Samoissa teatteriproduktioissa ollaan useinkin.
90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Juntunen
08.07.2003 15:10:43

Asutaan laulajakitaristin ja rumpalistin kanssa siinä 100m^2:n säteellä. Ollaan tekemisissä todella paljon.
Basisti ompi tällä hetkellä Hesassa ja näinollen sitä ei niin paljon kerkeä nähdä.

Kaikki hyviä kamuja keskenämme ollaan oltu useita vuosia.
jogo3000
08.07.2003 15:15:14

Vaihtelee, nykyään nähdään melkein pelkästään treeneissä tai keikalla. Hyvä että edes treeneissä näkee.
I'm a whiskey rock'n'roller.
arancia
08.07.2003 15:15:43
Oltiin ennen kaikki samassa koulussa niin että koulussa tuli oltua yhdessä, mutta tiet vei eri kouluihin.

Kyllä sitä tulee bändin jäseniä nähtyä paljon treenien ja keikkojen ulkopuolella, tehdään kaikenlaista bändin jäsenten kanssa.

Kaikki kun ollaan hyviä kavereita keskenään ja tunnettu monta vuotta.
Asenteella siitä selvitään..
Pahisguy
08.07.2003 16:14:22
KItaristin kans samoisa töisä, usein myös samassa porukassa iltaa viettämässä.
"Ihmisten pitäisi olla kiltimpiä toisilleen. Ja kasvattaa pidempi tukka." Zuge 15 v. Pointsi-lehdessä 1972
Kjukka
08.07.2003 16:52:26

Huomenna isännöin bändille saunaillan.

-juki
I watch the rise and fall of a thousand days it means nothing to me; I've been promised redemption for lifetime wasted in these golden fields -Strung out: Scarecrow-
Wiitala
08.07.2003 17:38:29
Tunnen kaikki bändieni soittajat muutenkin kuin bändin kautta, suurin osa heistä on opiskelukavereitani musiikkilukioajoilta. Henkilökohtaisesti olen vähän sitä mieltä, että kyllä soittajien pitää tuntea toisensa, jos tahtoo että soitto kuulostaa hyvältä yhdessä...
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
Kitaranraiskaaja
08.07.2003 18:19:09

Tuleehan sitä oltua tekemisissä, enimmäkseen ryyppäyksen merkeissä, mutta välillä ihan muutenkin. Eniten ehkä tulee basistin kanssa pyörittyä.
Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
Ozzman
08.07.2003 19:05:35
Mä pyörin basistin ja rumpalin kanssa useinkin kun on tunnettu jo 8 vuotta.
Ariel - Ei vain puhdasta vaan yllätyspuhdasta!
Vilhelmus
08.07.2003 20:54:15

Riippuu bändistä:

Hevibändi:
kaikkien heppujen kanssa pyöritään myös muuten, muttei niin paljon

Coverbändi:
Pyöritään humppabändissä ;)

Humppabändi:
Pyöritään coverbändissä :)
Laulajan kanssa kyllä oikein paljon enemmänkin

Teräsbetoni-proggis:
Samalla luokalla ollaan, joten...
Vichy maistuu tutulle.
JCM
08.07.2003 21:00:12

Tottakai. Dokaillaan, kuunnellaan musaa ja saatetaanpa vierailla ihan kahvillakin.
Juha86
08.07.2003 22:33:50
Joo, kun ollaan tunnettu toisemme 14-17 vuotta. Siis ollaan ihan tavallisia frendejä, ja on sitten tuo bändikin olemassa.
poppamies
09.07.2003 06:20:32 (muokattu 09.07.2003 06:24:59)

No artisti(laulaja), rumpari ja keybordin soittaja on minun kanssa samassa työpaikassa. Toinen kitaristi oli kans ennen mutt perusti sitten oman mainostoimiston ja toinen on posteljooni. Olemme muuten kaikki samassa sanomalehtitalossa töissä joten päivittäistä kanssakäymistä on. Usein kahvitunnillakin sovitetaan.

Ai jaa vielä, toisessa bändissä soittaa kaks lapsuuden kaveria ja vaimo laulaa. Läheistä kanssakäymistä on.
"G-strings are for strippers"
salmivaara
09.07.2003 11:28:15

Kylläpä kyllä. Kitaristi-laulaja asuu samassa pihassa, rumpalistin kanssa kavereita n. 10 vuotta. Toinen kitara otti ja muutti Ouluun viikko sitten, mutta viime viikonloppu tuli jo sen luona vietettyä. Viinat juodaan yleensä samassa porukassa ja toisinaan kahvitellaankin.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Fortune
06.09.2003 18:34:33 (muokattu 08.09.2003 13:03:55)
Eipä juurikaan.

EDIT: Johtuen siis kokoonpanosta riippuen joko 150 km välimatkoista tai siitä, että aktiivitoiminta on vasta käynnistymässä.
Tinker-doodle.
Velko
06.09.2003 18:51:42
Ei maailmassa ole muita ihmisiä.
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
L.Ruoska
06.09.2003 19:05:21

En.

Ollaan joskus ryyppäilty yhdessä enemmänkin kun bändi perustettiin ja muutenkin hengailtii paljon, kitaristi jopa bunkkas mun kämpillä pari kk ajan aika tiheästi koska se oli viime kesän duunissa meillä.

Bändillä menee paljon paremmin mitä vähemmän ollaan tekemisissä. Varsinkin kitaristi ja laulaja on mun mielestä vähän "juomataidottomia" eli levyjä lentää ikkunasta ja riitelevät kaikesta jurripäissään.

Lopetin ite kokonaan juomisen enkä pyöri niiden kanssa muutenkun satunnaisesti ennen/jälkeen treenien joita meillä on kolme kertaa viikossa. Toisinaan törmäillään joillain bändien keikoilla mutta emmä ikinä kysy että lähettekö mun kanssa kattomaan sitä ja sitä...hmm no lähdin kyllä kattomaan kun kitaristi loikkas benjin mutta muuten aika hiljasta.

Olen ihmisenä ultra-seurallinen, eli diggailen jubailla kaikkien kanssa ja tutustun sikahelposti keneen tahansa, viihdyn silti äärimmäisen hyvin yksin (nettiaddikti=) joten mua ei häiritse millään tavalla (päinvastoin) etten näe jätkiä oikeastaan muuten kun keikoilla ja treeneissä.
Kukaan ei kohtele minua niinkuin minä kohtelen sinua!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)