VRock 23.03.2006 21:15:01 | |
---|
Elikkäs mistä saisin halvalla 8 lugia, 8 viritysruuvia, 8 viritysruuvin koukkua ja 16" 8reikäisen vanteen?? Vaikka jotain millenium laatua.. Ei ole mitään väliä. Jos jollain ois ylimääräsenä niin pistä pikaviestiä. "And you can have my deodorant..!" |
VRock 24.03.2006 17:47:44 | |
---|
nostelen :E "And you can have my deodorant..!" |
LumPus 24.03.2006 18:44:03 | |
---|
A) tori B) musiikkiliike |
Legatus 24.03.2006 18:48:30 | |
---|
A) tori B) musiikkiliike Juu musiikkiliikkestä saa ainakin. Gibraltar tarvikkeet on suht hyviä ja kestävämpiä kuin milleniumit. Hinta/laatu suhteesta en tiedä kun ei ole kokemusta Eiku... |
VRock 24.03.2006 19:08:51 | |
---|
Niinno lugeja ja ruuveja nyt saa mistä tahansa mutta noita koukkuja en oo nähny missään "And you can have my deodorant..!" |
LumPus 24.03.2006 19:22:19 | |
---|
Niinno lugeja ja ruuveja nyt saa mistä tahansa mutta noita koukkuja en oo nähny missään viritysruuvin koukkuja? meinaakko basarin vanteeseen tulevia koukkuja? niitä saa kyllä musiikkiliikkeistä. jos ei muuta niin tilaamalla. |
Muistutan tässä vaiheessa ongelmasta mihin itse törmäsin rakenteluvaiheissa. Vanhat virityspesät "hyväksyvät sisäänsä" ohuempia viritysruuveja kuin uudemmat. Elikkäs lyhyesti tiivistäen: Viritysruuveja on kahta paksuutta. Asiantunteva musakauppias hommaa juuri oikeat, asiantuntematon ei edes pyynnöstä. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
miän vain 24.03.2006 20:42:24 | |
---|
Muistutan tässä vaiheessa ongelmasta mihin itse törmäsin rakenteluvaiheissa. Vanhat virityspesät "hyväksyvät sisäänsä" ohuempia viritysruuveja kuin uudemmat. Elikkäs lyhyesti tiivistäen: Viritysruuveja on kahta paksuutta. Asiantunteva musakauppias hommaa juuri oikeat, asiantuntematon ei edes pyynnöstä. Viritysruuveja on itse asiassa ainakin kolmea kokoa. Lisäksi joissain on erilainen kierre, vaikka paksuus olisi sama. Tarkkana saa olla. Osia saa musakaupoista ja torilta. Levytukku, Soitin Huttunen ja DLX kannattaa tarkistaa. Saattaa löytyä hyllystä, vaikkei sivuilla olisikaan. Kaikki hyvät kaupat tilaavat. |
Wiitala 24.03.2006 21:27:30 | |
---|
Viritysruuveja on itse asiassa ainakin kolmea kokoa. Lisäksi joissain on erilainen kierre, vaikka paksuus olisi sama. Tarkkana saa olla. Ahaa, vielä kolmaskin koko. Jee. Ja kierteitä tosiaan on useita, ainakin PDP/DW kauppaa jotain "hienosäätöruuveja" joissa kierre on sikapientä piperrystä. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
VRock 24.03.2006 23:21:10 | |
---|
Mjoo no pitää katella jostain musakaupasta vaikka olis kyllä ollu tarkotus jotain käytettyjä kuramalleja ettiä... Kun sillä ei niin väliä ois ollu kun tarkotuksena ois tehdä "keskiaikainen sotarumpu" :D Soundilla ei siinä mielessä ois merkitystä.... Ja nyt kun tarkemmin prkl aatelen niin enhän mie mittään koukkuja tarvihe. "And you can have my deodorant..!" |