Tankero 24.03.2006 12:43:00 (muokattu 24.03.2006 12:43:22) | |
---|
Moka Varmasti, vissiin. |
karipee 24.03.2006 13:15:14 | |
---|
Takaisinpaluu... Comeback... |
Begemoth 24.03.2006 13:19:37 | |
---|
Ryhdikäs preussilais-marssi; Wir kommen. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
jeppeq 24.03.2006 14:56:49 | |
---|
irja humppa, liisa pien ( kasarmimme eessä pieni portto on.. ) Valehtelisin jos väittäisin |
pitkämatka 24.03.2006 14:57:30 | |
---|
Pienet kukkivat kummut Paljon kuulemme soittaneet sota-aikana, mutta sitä ei ollut saanut tanssia silloin, Multa vois löytyä laputkin jostain miljoonavarastosta Soittajan sormi on sellainen elin... |
Klezberg 24.03.2006 15:05:58 (muokattu 24.03.2006 15:06:25) | |
---|
Pienet kukkivat kummut Paljon kuulemme soittaneet sota-aikana, mutta sitä ei ollut saanut tanssia silloin, Multa vois löytyä laputkin jostain miljoonavarastosta Joo tämä kävi minullakin mielessä. Eiköhän tämä ole toivelaulukirjoissa jossain siellä kymppiosan paikkehilla. Tästä tulee mielikuvia parista miehestä vähän juovuksissa tätä laulamassa. Voipi olla jostain elokuvasta. Takaisinpaluu Eikös Raittisen Jussi laulanut tämän 70-luvulla jollekin levylle, oli aika vetävä esitys. Der bester fidler fun ale poikers iz Yankl der tsimbler. |
KoskPaavo 24.03.2006 15:07:20 | |
---|
Joo tämä kävi minullakin mielessä. Eiköhän tämä ole toivelaulukirjoissa jossain siellä kymppiosan paikkehilla. Tästä tulee mielikuvia parista miehestä vähän juovuksissa tätä laulamassa. Voipi olla jostain elokuvasta. Ettei olis tuokin ollut "Tuntemattomassa"? Eikös Raittisen Jussi laulanut tämän 70-luvulla jollekin levylle, oli aika vetävä esitys. Kyllä Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
jon lord 24.03.2006 16:03:37 | |
---|
Jos joukossa on veteraaneja niin esitä Veteraanin iltahuuto ja Testamentti pojalleni. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 24.03.2006 16:12:53 | |
---|
Die Fahne hoch, die Reihen fest geschlossen! My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 24.03.2006 16:14:50 | |
---|
Die Fahne hoch, die Reihen fest geschlossen! Uber die Elbe, uber die Maas, Roller die deutsce panzern nahc France. |
baron 24.03.2006 16:18:59 (muokattu 24.03.2006 16:19:13) | |
---|
Uber die Elbe, uber die Maas, Roller die deutsce panzern nahc France. Über die Elbe, über die Maas, rollen die deutsche Panzern nach France Sorry. My name is Baron, Sir Baron. |
uruttaja 24.03.2006 16:38:24 | |
---|
Über die Elbe, über die Maas, rollen die deutsche Panzern nach France Sorry. Enschuldigung? Ei se mitään, en mä osaa noita uun pisteitä kirjoittaa, ja toiseksi en osaa saksaakaan. Isojussi polosella on kohta kahden illan biisit pelekkää sota-aikaa... |
Tankero 24.03.2006 17:24:42 | |
---|
Suuri ja Mahtava Varmasti, vissiin. |
pekkajau 24.03.2006 17:49:23 | |
---|
Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Enschuldigung? Entschuldigung! Mä lähen tästä karaokeen, ennen kuin mut bannataan. (Ennenkuin ammutte mut, niin missä muualla mä voisin laulamista treenata, jota jokaisen tanssimuusikon pitäisi osata?) My name is Baron, Sir Baron. |
manjaana 24.03.2006 19:36:09 | |
---|
Entschuldigung! Mä lähen tästä karaokeen, ennen kuin mut bannataan. (Ennenkuin ammutte mut, niin missä muualla mä voisin laulamista treenata, jota jokaisen tanssimuusikon pitäisi osata?) Meinaat sie pystöks heittäytyä, voe ihanata... :o) Vanha varis, vaan vikkelä.. |
kuunsirppi 24.03.2006 19:38:06 | |
---|
Entschuldigung! Mä lähen tästä karaokeen, ennen kuin mut bannataan. (Ennenkuin ammutte mut, niin missä muualla mä voisin laulamista treenata, jota jokaisen tanssimuusikon pitäisi osata?) Isäntä jäi kauppareissulla pubiin, kun kaveri houkutteli ja saattaa olla, että tääkin pystö vielä sinne karkaa....onhan sielläkin karaoke-ilta. Ei tosin parane kauaa riekkua, kun huomenna pitää jo päivällä taas laulaa yks pari naimisiin kirkossa Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 24.03.2006 19:40:06 | |
---|
Isäntä jäi kauppareissulla pubiin, kun kaveri houkutteli ja saattaa olla, että tääkin pystö vielä sinne karkaa....onhan sielläkin karaoke-ilta. Ei tosin parane kauaa riekkua, kun huomenna pitää jo päivällä taas laulaa yks pari naimisiin kirkossa Jaas, se on si taas eka askel kohti eroa otettu silläkin parilla... TSIH Vanha varis, vaan vikkelä.. |
kuunsirppi 24.03.2006 19:42:48 | |
---|
Jaas, se on si taas eka askel kohti eroa otettu silläkin parilla... TSIH No sas se! Mä en ymmärrä, että mitä ne oikein ajattelee. No, pitää muistaa taas ottaa pari käyntikorttia mukaan, että saa antaa molemmille omat. Voivat sitten tilata taas laulaan, kun menevät uudelleen naimisiin :o) Mä en vielä tsihauta, kun meinaan mennä autolla tonne kylille. Jätän sen sitten sinne, JOS satun ottaa siellä olutta. Kävelen sitten kotiin, vai ajan pirssillä. Let's see! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 24.03.2006 19:48:06 | |
---|
No sas se! Mä en ymmärrä, että mitä ne oikein ajattelee. No, pitää muistaa taas ottaa pari käyntikorttia mukaan, että saa antaa molemmille omat. Voivat sitten tilata taas laulaan, kun menevät uudelleen naimisiin :o) Mä en vielä tsihauta, kun meinaan mennä autolla tonne kylille. Jätän sen sitten sinne, JOS satun ottaa siellä olutta. Kävelen sitten kotiin, vai ajan pirssillä. Let's see! Itse täsä lyön vetoa, että joko on huomenis tauti tarttunu, yritän lääkitä nyt, kun kokeet suoritettu.. Vanha varis, vaan vikkelä.. |